XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

weer wat bij gehaald,

220CM barbell tot 350kg belastbaar. (Kroon OP-140 Iron Olympic Plate Set. Nieuw) + 120kg gietijzer gripper

Barbarian Multi Squat Rack incl. Multi Bench.

Dat stuk ijzer aan de muur op de laatste foto is ook nice. Protect what is yours;)
 
grappig gedaan met die flesjes

welke flesjes?

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:23 ----------

Dat stuk ijzer aan de muur op de laatste foto is ook nice. Protect what is yours;)

is wel leuk speelgoed ja :)

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:23 ----------

Wat vind je niet fijn aan het bankje dan?


ik denk dat hij bedoeld dat het scharnier (tussen zitje en leuning) weleens in de weg kan zitten tijdens benchen, verder is het wel ontzettend stevig, alleen kan de zitting weleens wat los zitten voor je gevoel.... zit speling in de scharnier.
 
Zal ook maar eens foto'tje maken zeker :)
 
Wat vind je niet fijn aan het bankje dan?



ik denk dat hij bedoeld dat het scharnier (tussen zitje en leuning) weleens in de weg kan zitten tijdens benchen, verder is het wel ontzettend stevig, alleen kan de zitting weleens wat los zitten voor je gevoel.... zit speling in de scharnier.


Jup die speling staat me dus echt tegen, niet alleen de zitting trouwens, de rugleuning net zo goed. En heb het dan dus echt over flinke speling, licht ook echt aan het systeem, niet specifiek aan mijn bankje. Vooral erg vervelend bij bijv. dumbbell row of dumbbell preacher curls.

Ook vind ik het verstel systeem (vooral flat) niet echt fantastisch (dit zorgt ook voor die speling).

Het scharnier bij je stuitje vind ik ook niet erg geslaagd.
 
Jup die speling staat me dus echt tegen, niet alleen de zitting trouwens, de rugleuning net zo goed. En heb het dan dus echt over flinke speling, licht ook echt aan het systeem, niet specifiek aan mijn bankje. Vooral erg vervelend bij bijv. dumbbell row of dumbbell preacher curls.

Ook vind ik het verstel systeem (vooral flat) niet echt fantastisch (dit zorgt ook voor die speling).

Het scharnier bij je stuitje vind ik ook niet erg geslaagd.

ja flat is wel wat lastig, ik denk dat ik die speling misschien wel weg krijg door er en small O ring, revet, rondel etc tussen te stoppen.
 
DSCN1075.jpg

Zelfgemaakte plate tree.

Heeft maar een fractie van de prijs van een echte gekost maar boet niet in kwa stevigheid (althans da hoop ik toch :p )
 
Laatst bewerkt:
dit is die van mij. Barbarian bench en kroon gewichten.

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Voor wat is dat stuk bij het hoofdeinde van het bankje?
 
Voor wat is dat stuk bij het hoofdeinde van het bankje?

het is een steun waarop je twee handles kunt hangen ( op de uitsteeksels ) en an dips doen. Wel handig. Ik kan een foto nemen om te laten zien hoe dat eruit ziet als je wil.
 
keb eigenlijk nog nooit echt gesquat. kdoe altijd leg extensions en calf raises. Maar nu ik op dit forum zit ga ik er is mee beginne. maar om een estimate te geven heb ik met een smith ( kweetet valsspele, maar er was geen cage ) eens 90kg x 10 kunnen doen, uit nieuwschierigheid geprobeerd.
 
keb eigenlijk nog nooit echt gesquat. kdoe altijd leg extensions en calf raises. Maar nu ik op dit forum zit ga ik er is mee beginne. maar om een estimate te geven heb ik met een smith ( kweetet valsspele, maar er was geen cage ) eens 90kg x 10 kunnen doen, uit nieuwschierigheid geprobeerd.

1/8 squats zeker :D
 
Dam ik begrijp mensen niet die zoveel geld geven alleen om te benchen, ipv eerst iets te kopen waar je de basics mee kan. Iig mooi rack
 
Vandaag m'n squat rack binnen gekregen. Basic line, besteld bij Fitness Seller (zelfde als die van Kroon, volgens mij, BS-252), en nog wat losse gewichten.
Het is best wel stabiel en ben er erg blij mee.
Heb nu een 180cm 30mm bar van 10kg, 2x20, 2x10, 2,7.5, 4x5, 6x2.5, 2x1.25 en 4x1. Ook nog 2 30mm dumbbells uiteraard en een bankje.
Achteraf had ik er misschien beter 4x20kg bij moeten bestellen ipv 2x20, maar goed een nieuwe bestelling is zo gemaakt en hier kan ik nog wel even mee vooruit.
Heb wel een paar foto's, maar m'n gare N95 heeft weer eens kuren. Zal ze ASAP op mn blog posten.
Ben er echt super blij mee iig, thuis trainen vind ik zo heerlijk! Ik heb zo'n beetje alles wat ik nodig heb (een EZ-bar wil ik eigenlijk nog wel). Lekker doodgaan op m'n slaapkamer en vervolgens nog even afsterven in een lekker warm bad.
 
update, heb er nu universele db bars bij en nog 75kg schijven erbij

zvvuxs.jpg

25rkxn4.jpg

haha die blauwe dumbbells zijn echt zwaar oldschool. Mn pa heb die ook nog xD gebruik ze om oefeningetjes op te warmen enz.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven