MuscleMeat

Peiling Doe jij nog aan een andere sport naast bodybuilding?

Doe Jij Nog Aan Een Andere Sport Naast Bodybuilding?


  • Totaal stemmers
    663

Bezoekers in dit topic

diepzeeduiken
 
hoe the **** kom je dan nog aan krachttraining toe?

Kan wel hoor, ik train zelf ook 3x per week 2-2,5u (tafeltennis) + nog een avond competitie. Ook doe ik daarnaast een 4-daags split schema. Het één lijdt misschien wel een klein beetje onder het ander, maarja ik vind het beiden leuk en belangrijk.
 
kan wel hoor, ik train zelf ook 3x per week 2-2,5u (tafeltennis) + nog een avond competitie. Ook doe ik daarnaast een 4-daags split schema. Het één lijdt misschien wel een klein beetje onder het ander, maarja ik vind het beiden leuk en belangrijk.
+1
 
Atletiek 3x per week naast BB.:)
 
wat doe je voorn atletiek ? ik ben altijd benieuwd of dit goed gaat naast bb. maar licht er natuurlijk heel erg aan wat je doet.
 
wat doe je voorn atletiek ? ik ben altijd benieuwd of dit goed gaat naast bb. maar licht er natuurlijk heel erg aan wat je doet.

Verspringen, hoogspringen,hinkstapsprong, polsstok,discus,kogel,speer, kogelslingeren en gewichtwerpen 15,5kg. Nog 1x Strong Man en dan stap ik volledig over naar de atletiek en komt de 100m,100mh en 200m erbij.
Ik train nu lichter qua gewichten als voor de atletiek.:) En heel weinig squats en dl.
 
Zomers tennis ik regelmatig
 
  • Like
Waarderingen: Sigi
Doe ook nog aan paaldansen, beetje variatie mag wel :)
 
nee alleen bodybuilding
 
Kickboksen en in Maart ga ik samen met iemand PowerYoga doen.
dhalsim67.jpg
 
hoe the **** kom je dan nog aan krachttraining toe?

zoals GMT al gezegd heeft, dat gaat te combineren maar is niet altijd simpel door soms vermoeidheid...
Ik moet werken tot half5 en dan ga ik meteen naar de fitness voor een uurtje ofzo en dan heb ik nog tijd want de ijshockey is altijd maar om half10.

zo doe ik dat:
ma: hockey
di: fitness
wo: fitness + hockey
do: hockey
vr: fitness
za: vm fitness en 's avonds match
zo: rustdag (hondenschool :))
 
squash, hobby
 
ik ben elke dag aan het sporten, ben nu bezig met de opleiding sport en bewegen;)
 
Hardlopen: cardio
Gewoon lopen/wandelen: chill voordat je gaat tukken af en toe
Masturberen: competitief :wanker:
 
Ja,motorracen (niet competitief)
 
ik ben elke dag aan het sporten, ben nu bezig met de opleiding sport en bewegen;)

Lukt het dan goed om dat te combineren met BB?
Qua spierherstel nzo?
Want ik ga die opleiding namelijk ook beginnen in september :)
 
telt fappen?0.o
 
Back
Naar boven