AndroidHealthClinic

Eerste kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bjam

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 feb 2003
Berichten
87
Waardering
1
27 jaar
7 jaar trainen, waarvan laatste 3 jaar serieus.
begingewicht: 77 kilo, nu 91 kilo.
Vet%: 15%

Stats:

BP: 1RM: 110kg
SQ: 1RM: 120 kg
DL: 1RM: 160 kg

Voeding.

09:00 3 hele + 2 ei (wit)jes + 4 bruine boterhammen + eetlepel lijnzaadolie
11:00 appel + banaan
13:00 rijst + 200 gram kipfilet + groenten
15:00 rijst + 200 gram kipfilet + groenten
17:00 500 gram magere kwark
18:00 4 boterhammen + whey eiwit shake
20:00 rijst + 200 gram vis + groenten
22:00 500 gram magere kwark + eetlepel lijnzaadolie

2 x 2 maanden creatine gebruikt

Waarom je deze kuur wilt doen: 5 kilo VVM en vet% naar 10% . Daarnaast krachttoename.

Wat je wilt bereiken in bodybuilding op lange termijn?
95-100 kilo bij 10%

Zit te twijfelen over test-e of test-p only voor 10 wk, beetje om safety/controle issues. Test-p is snel uit je bloed (indien nodig).

Zit ook te twijfelen aan de dosis: 250 vs 500 mg / wk. In mijn sociale omgeving is het niet handig om ineens enorm op te zwellen.

Schieten maar.
 
10 weken testE op 500mg.

Zo simpel kan het zijn.

trouwens tot 13.00 eet je dus eigenlijk niets.
 
Vervang maaltijd van 11 uur als je het zo tenminste al kan noemen voor een echte maaltijd.
 
idd 10 weken test E op 500 mg will do it..

Maar of je daar je doel qua vet % mee gaat halen vraag ik me af (tenzij je je voeding aanpast)

En idd wat maus zegt, je krijgt voor 13.00 eigenlijk geen eiwit binnen

ik zou bij je eerste maaltijd vervangen voor 100 gr havermout + 50 gram whey met eventueel banaantje en je lijnzaadolie,

je 2e maaltijd zou ik dan die 4 boterhammen nemen, maar dan met 150 gram kipfilet/runderrookvlees/rosbief/zalm/tonijn
 
Zou 250 ook een optie zijn? Hou je daarbij minder vocht vast dan bij 500, of is dat nauwelijks een verschil?
 
Provi

Week 1 t/m 12 500mg Test E E5D
Week 4 t/m 14 50mg Provi ED . Voor meer vrije test en minder vocht .

PCT

Week 15 t/m 18 20mg Nolva

Optie

(Aromasin) Succes bro met je kuur .:)
 
Week 1 t/m 12 500mg Test E E5D
Week 4 t/m 14 50mg Provi ED . Voor meer vrije test en minder vocht .

PCT

Week 15 t/m 18 20mg Nolva

Optie Aromasin

Ik verwacht dat ik na deze kuur niet snel weer een nieuwe zal doen, dus een spoedig en zo volledig mogelijk herstel van mijn eigen test-productie is belangrijk.

Voor PCT:

week 15 t/m 18: 20 mg nolva + 1 tab aromasin ed/eod?

Voor Provi ben ik wat huiverig: ik ben redelijk gevoelig voor MPB. Voorstel: aromasin bij de hand indien gyno of bloating gaat optreden?
 
Laatst bewerkt:
bump
 
Doe dan gewoon ipv proviron aromasin E2D ofzo en eventueel wat HCG 250iu E4/5D erbij.
 
update

Ik heb wat dingen heroverwogen en wil iets lichter beginnen.

week 1 t/m 8:

250 mg Test-E elke 5 dagen. (=350 mg test-e/week)

Nakuur


week 10-13:

20 mg nolvadex + 20 mg aromasin


Zit te twijfelen of ik aromasin en nolvadex los koop, of arofixen. Omdat dit mijn eerste kuur is weet ik niet hoe mijn lichaam reageert kwa vocht en gyno. Als je tijdens de kuur deze sides wil couperen, is het dan beter om alleen aromasin, of aromasin+nolva te nemen? (in het eerste geval bestel ik ze beide dus apart).
 
Je kunt het beste dit doen:

1-10 test e 500mg
1-12 nolvadex 10mg
13-17 nolvadex 20mg

Doordat je nolvadex vanaf het begin pakt, blokkeer je het oestrogeen vanaf dag 1. Velen zullen roepen dat het je gains in de weg zal staan, maar het tegendeel is waar. Mits je vocht natuurlijk niet tot gains berekent.
 
Bedankt voor je antwoord. Ik wil eigenlijk niet zonder meer beginnen met nolva er direct naast te laten lopen. Overigens staat de 250 mg e5d vast.
 
Je moet het zelf weten gozer
 
Bedankt voor je antwoord. Ik wil eigenlijk niet zonder meer beginnen met nolva er direct naast te laten lopen. Overigens staat de 250 mg e5d vast.

Succes, met 500mg test en 10mg tamox ernaast e.d. zal je vocht wel meevallen.
 
Als je hierna niet snel een nieuw gaat doen, doe het dan goed en zet hem op 500mg ipv 250!!
Denk dat je spijt krijgt van 250mg E5D
 
het is erg laag gedoseerd. Je reageert nooit zo goed meer als op je eerste kuur;)
 
Inderdaad, een hogere dosis zou beter zijn denk ik.
 
Mijn antwoord is hier boven al gegeven eigenlijk!
Blijf er bij dat ik denk dat je op 500mg gewoon een heel stuk lekkerder zal gaan!
 
Back
Naar boven