Fitness Seller

Log Eddine: Road to 900kg total

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Wel lekker en je hebt de 100 gebroken met de BP:)
En ik zag je dat je meer strongman gaat doen, nice!

Ja die 100 grens moest eens doorbroken worden vond ik :D
En ja uiteraard wat meer strongman, het is gewoon hartstikke leuk :cool:
 
hoi strong man
 
Haal volgende keer even de schijven van de leg press af. Ik moet ook nog opwarmen ;)

Congrats met je PR! Zowel deadlift als bench
 
Haal volgende keer even de schijven van de leg press af. Ik moet ook nog opwarmen ;)

Congrats met je PR! Zowel deadlift als bench

Thanks, haha als anderen het ook doen doe ik het ook ;)
Als ik het squat rack gebruik haal ik wel altijd de gewichten eraf bij hoge gewichten, dat vind ik nog net te asociaal :D
 
Tering he, ik mag ook echt op niks voorlopen op jou. :D
Nja, dan maar jou "domineren" in de log.
 
Tering he, ik mag ook echt op niks voorlopen op jou. :D
Nja, dan maar jou "domineren" in de log.

Haha, die log was even wennen, verwacht dat die ook wel omhoog zal gaan aangezien ik 3 maanden terug al 80kg push press deed. Log is dan wel weer heel wat anders maar denk dat het wel redelijk vergelijkbaar is?
 
Haha, die log was even wennen, verwacht dat die ook wel omhoog zal gaan aangezien ik 3 maanden terug al 80kg push press deed. Log is dan wel weer heel wat anders maar denk dat het wel redelijk vergelijkbaar is?

Log is lastiger dan een PP maar het vordert elkaar. Door me log van zaterdag heb ik alweer iets meer explosiviteit in me PP. :)
 
Net weer getraind, ging wel lekker.
Voor het eerst hoge gewichten op reps zonder straps gedaan, maar met magnesium nu.

Deadlift

Warming up: 8x70, 5x120, 3x170
werksets:

3x190kg
3x190kg
3x190kg
3x190kg
3x190kg

:D

Lat pulldown wide

8x70kg
6x80kg
6x90kg
12x70kg

Dumbbell Row

6x50kg te easy
8x50kg
8x50kg
8x50kg
8x50kg

2 sets reverse peck deck (40kg) en 2 sets face pulls (60kg)

Daarna nog wat ez-curls gedaan, had alleen niet door dat ik er erg weinig aan had gehangen, weet niet hoeveel en daarna 1 set nog met 40kg eraan, dus 48kg of zo totaal 6x vrij strikt nog.

Morgen rustdag.

Denk overigens dat ik voortaan nog een compound erin gooi na de deadlift, good mornings of zo en dan die face pulls eruit haal en meer volume op rows en pulldowns/chins.
 
Klasse gedeadlift
 
48kg strikt curlen? w00t zo sterk :thumbs:

Mooie training ook hoor, impressive deadlift.. keep the good work up!
 
Thanks.
Ja redelijk strikt, zonder te gooien, 6 reps maar hoor.

Nou 6 strikte curls met 48kg zou ik nog f*cking veel moeite voor moeten door hoor :)
 
Tja, toch lijkt het me dat je deze wel kan nadoen ;)
 
Thanks, haha als anderen het ook doen doe ik het ook ;)
Das natuurlijk crap...een goed begin, begint bij jezelf..gewoon leeghalen als je iets hebt gebruikt..
 
Das natuurlijk crap...een goed begin, begint bij jezelf..gewoon leeghalen als je iets hebt gebruikt..

Het is zo'n plate loaded leg press, meestal zit er standaard 200kg aan gehangen, zijn maar 4 schijven die je eraf moet schuiven dan en die gooi je dan ook daar op de grond.

Vandaag bijv. bij deadlift laat ik niet 170kg aan schijven aan die stang hangen, dat is gewoon een k*t karwei om het eraf te halen, maar bij die leg press boeit het niet zo.
 
nice deads!
en je eigen gewichten opruimen hond!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven