Fitness Seller

Log Eddine: Road to 900kg total (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Slechte zaak dit, ik vind het zelf irritant als dat ding helemaal leeg is als ik erop wil :D
 
Sorry dat ik sceptisch ben. Maar ik heb een tijdje terug je hyves foto's gezien in die rel met Kirsten. Daar zag je er alles behalve indrukwekkend uit, maar je knalt wel 225x deadlift? Ik zou er wel is een filmpje van willen zien.

Of er moeten ergens foto's staan van je huidige fysiek die ik gemist heb.
 
Sorry dat ik sceptisch ben. Maar ik heb een tijdje terug je hyves foto's gezien in die rel met Kirsten. Daar zag je er alles behalve indrukwekkend uit, maar je knalt wel 225x deadlift? Ik zou er wel is een filmpje van willen zien.

Of er moeten ergens foto's staan van je huidige fysiek die ik gemist heb.

Was afgelopen zaterdag op een meet, als je het niet gelooft heb je pech, was 6 man bij van dit forum.
En inderdaad op die foto toen zag ik er niet bepaald groot uit, ben ik ook niet, en dat komt vooral omdat me armen qua massa achterlopen en dat is het eerste dat opvalt.

Ik ben nu 103kg en me armen meten 38-39cm, dat is niet veel bij mijn lengte.

En btw: fysiek zegt niet alles over kracht.
 
Laatst bewerkt:
Eddine is gewoon een dikke vadsige endo, die moeilijk sterk is :)
 
Was afgelopen zaterdag op een meet, als je het niet gelooft heb je pech, was 6 man bij van dit forum.
En inderdaad op die foto toen zag ik er niet bepaald groot uit, ben ik ook niet, en dat komt vooral omdat me armen qua massa achterlopen en dat is het eerste dat opvalt.

Ik ben nu 103kg en me armen meten 38-39cm, dat is niet veel bij mijn lengte.

En btw: fysiek zegt niet alles over kracht.

Wat is je vetpercentage dan? Ik weet niet hoeveel je toen woog, maar de vraag kwam voort uit wat ik toen zag. Daar schatte ik je nog geen 80kg, vandaar.

Nogmaals, een filmpje zou ik graag willen zien. Vind het een indrukwekkend gewicht voor iemand van onze leeftijd.
 
Wat is je vetpercentage dan? Ik weet niet hoeveel je toen woog, maar de vraag kwam voort uit wat ik toen zag. Daar schatte ik je nog geen 80kg, vandaar.

Nogmaals, een filmpje zou ik graag willen zien. Vind het een indrukwekkend gewicht voor iemand van onze leeftijd.

Ik ga zaterdag wat lifts laten filmen, weet alleen niet of ik ga deadliften.
Ik was daar exact 95kg en nu 103kg.
Vetpercentage weet ik niet, maar ik heb hangend vet/vel op me onderbuik/taille van toen ik nog echt een varken was. Buiten dat punt wel aardige definitie, bovenste abs zichtbaar bij aanspannen.


Als je me hyves nog weet, kan je een vrij recente foto zien, gewoon zoals ik in het dagelijks leven ben :p
 
Laatst bewerkt:
Daar zag je er alles behalve indrukwekkend uit, maar je knalt wel 225x deadlift? Ik zou er wel is een filmpje van willen zien.
Die 225kg DL zag er netjes uit hoor.
 
Ik ga zaterdag wat lifts laten filmen, weet alleen niet of ik ga deadliften.
Ik was daar exact 95kg en nu 103kg.
Vetpercentage weet ik niet, maar ik heb hangend vet/vel op me onderbuik/taille van toen ik nog echt een varken was. Buiten dat punt wel aardige definitie, bovenste abs zichtbaar bij aanspannen.

ik neem aan dat je deze foto bedoelde?

Als je me hyves nog weet, kan je een vrij recente foto zien, gewoon zoals ik in het dagelijks leven ben :p

Ik had je hyves gelijk in mn favorieten gezet:wanker::$.
Nee, haha. Ik heb hem niet meer. Was al flinke tijd terug.

Oke nice, ik ben benieuwd naar de filmpjes. Heb even abbo op je log genomen.
 
Is cool, even het plan van zaterdag afwachten.
 
badreddine is gewoon heel sterk.
Endo's zijn vaak ook wat sterker dan ecto's, al kan het best zijn dat de ecto's dan wel weer een mooier fysiek hebben.

wil je volgende keer trouwens je schijven opruimen?
 
Maar je weet toch hoe je boy'boy rollt, stiekem op de ping, blackberry Bold!
 
Fouradi heeft bij mij op school opgetreden:sd:
 
K*t Fouradi!:mad:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven