MuscleMeat

Jeppe's Fototopic

Bezoekers in dit topic

het niveau van jouw posts is anders ook behoorlijk bedroevend 'welluh'

Ik weet niet welke post ik nou meer bedroevend vind. Deze van Welluh, of die van Leopitskie? Er werd mij verteld dat dit een deftig forum was, maar deze mensen hier bevuilen dat toch enigzins?:(
jij mag hem van mij bedroevend vinden. Ik vind dat als je niks nuttigs te zeggen hebt over iemand die er ontzettend veel tijd en moeite instopt om zo'n fysiek te krijgen en er dan een beetje pauper over gaat lopen doen dat je gewoon te kansloos bent. maarja das mijn mening.
 
jij mag hem van mij bedroevend vinden. Ik vind dat als je niks nuttigs te zeggen hebt over iemand die er ontzettend veel tijd en moeite instopt om zo'n fysiek te krijgen en er dan een beetje pauper over gaat lopen doen dat je gewoon te kansloos bent. maarja das mijn mening.

Maar waarom zeg je dat dan niet gewoon?
 
jij mag hem van mij bedroevend vinden. Ik vind dat als je niks nuttigs te zeggen hebt over iemand die er ontzettend veel tijd en moeite instopt om zo'n fysiek te krijgen en er dan een beetje pauper over gaat lopen doen dat je gewoon te kansloos bent. maarja das mijn mening.
+1 :thumbs:
 
Ik betaal 40 euro per maand :O.
Ik bijna 40 per maand.
400 per jaar :(
M'n vorige gym was 99 per jaar haha :p was dan ook niet het beste comfort en toestellen.
 
Het meeste geld gaat naar die super intelligente leiding die echt 24/7 de zwakken op gang helpen. Die vervolgens volgende maand weer stoppen.
 
Maar waarom zeg je dat dan niet gewoon?
denk je nou echt dat ik me daar dan beter bij voel? door even te zeggen. ahum beste meneer dat is niet aardig wat u zegt... kom op zeg. je bent gefrustreerd dan ga je echt niet ff een bakkie koffie zetten en er rustig om de tafel mee praten. hij "kraakt jeppe af" dat is hoe ik het zie. dan ga ik ook echt niet normaal terug doen dan mag hij gewoon weten wat ik denk en kwijt wil!
 
denk je nou echt dat ik me daar dan beter bij voel? door even te zeggen. ahum beste meneer dat is niet aardig wat u zegt... kom op zeg. je bent gefrustreerd dan ga je echt niet ff een bakkie koffie zetten en er rustig om de tafel mee praten. hij "kraakt jeppe af" dat is hoe ik het zie. dan ga ik ook echt niet normaal terug doen dan mag hij gewoon weten wat ik denk en kwijt wil!

Grow up man. In je 2e post kon je het toch prima ook prima verwoorden zonder dat belachelijke schelden. Je maakt Leopitskie er groter mee dan ie waard is. Maar als jij je frustratie altijd zo kwijt moet dan zul je nog wel meerdere keren problemen krijgen op straat als je er niet al heel veel last mee heb gehad..
 
Ga lekker eens ergens anders ouwehoeren en vervuil dit topic niet. OMG!

Voor de rest een dikke 10 Jeppe!
 
grow up man. In je 2e post kon je het toch prima ook prima verwoorden zonder dat belachelijke schelden. je maakt leopitskie er groter mee dan ie waard is. Maar als jij je frustratie altijd zo kwijt moet dan zul je nog wel meerdere keren problemen krijgen op straat als je er niet al heel veel last mee heb gehad..

+1
 
Grow up man. In je 2e post kon je het toch prima ook prima verwoorden zonder dat belachelijke schelden. Je maakt Leopitskie er groter mee dan ie waard is. Maar als jij je frustratie altijd zo kwijt moet dan zul je nog wel meerdere keren problemen krijgen op straat als je er niet al heel veel last mee heb gehad..
als jij jezelf groter gaat voelen doordat iemand zijn frustratie naar je uit heb jij ergens een steekje los zitten mja. en in me 2de post prate ik toch tegen jou ofniet soms? zie je het verschil al? post 1 was tegen leop post 2 tegen jou. en als je door een reactie op een forum tegen iemand die zich gedraagt als complete retard gaat denken dat je met zo'n instelling ook dikke problemen opstraat krijgt leef jij toch iets te veel achter je beeldscherm want mensen kennis heb je dus totaal ook niet.

voor jou ff een wrap up. jij trekt domme conclusies
 
Kap gewoon het ruziemaken en daarmee vervuilen van dit topic!
 
Kap gewoon het ruziemaken en daarmee vervuilen van dit topic!
Waar slaat jou reactie op dan? toch ook vervuiling? :S

Jeppe al enig idee wanneer je ons weer verheerlijked met fotos? :D kan niet wachten om meer beestachtige fotos te zien! KEEP IT GOING!
 
;)




http://leopitskie.hyves.nl/

Gelijk stoer doen, alsof je me komt opzoeken?:D Ik mag toch zeggen wat ik vind...
Ookal fitness ik gewoon voor de lol i.p.v. hardcore

Waarom mag je hier alleen positief op reageren? Iedereen zegt zijn mening en dit is mijn mening...

Alle mensen die zeggen: jij kan niet zo strikt leven als hem etc. etc.

dat wil ik ook niet en dat is zonde van je leven, het is super slecht voor je lichaam. je past normale kleren amper je word overal scheef aangekeken.zo van: wat is dat voor een enorm beest?!:eek:

-Super slecht voor je lichaam al die shakes/anabolen/creatine etc.-Lage kwaliteit van leven(veel zoniet alles moet wijken voor de sport)
-Lage levensverwachting, veel te zware belasting voor gewrichten--> Reuma/artritis/lever & nieren problemen etc.
-Te breed waardoor je in dagelijkse dingen eventueel beperkt kan worden, je past niet in een stoel, kleine ruimte's etc.


@ degene die zei jij zal niet meer bereiken dan hem...

Wat heeft hij bereikt in ze leven? Hij heeft alleen een heel gespierd lichaam...

Even een paar hypotheses die ik nu stel:

-Fitness kost veel tijd, niet/weinig drinken, geen drugs(of heel af en toe)
- Overdag werk je, 's avonds sporten, door deze dingen weinig vrienden
-Geen goede opleiding door de vele trainigsuren, anders kan je niet op zo'n jonge leeftijd al zo gespierd zijn. Al ben je zo ijverig dat je WO volgt + fitness wat me bijna onmogelijk lijkt krijg je nooit een goede baan want het ziet er niet professioneel uit
-Je leeft voor de sport

Opzich niks mis mee, het is jou leven, jou keuze maar ik vind dan dat je niet veel bereikt heb in je leven.

Kijk jezelf nou is, je gooit jezelf helemaal vol met allemaal troep en dingetjes om het maar allemaal lekker op te pompen. Je bent niet de enige natuurlijk maar ik vind het ZIEK.


Iedereen mag vinden wat hij vind, dit is hoe ik er over denk. Ik snap natuurlijk dat dit een bodybuilding forum is en iedereen hier pro is in plaats van con. Je gaat jezelf natuurlijk niet afzeiken terwijl je jezelf aant oppompen ben. Maar ik vind fitness & bodybuilding hetzelfde als dieeten & anorexia... Het begint met afvallen en het word steeds erger. Je ziet steeds weer iets wat er nog af kan

Je begint met fitness en het word steeds erger. Je ziet steeds weer iets wat nog meer/breeder kan.

Peace

hahahha, dit is echt de meest gay post EVER. typisch een post van een dikzak of een ecto, die wanhopig de fysiek van jeppe probeert te krijgen, maar weet dat het hem niet lukt, omdat ie een fail is en niet het doorzettingsvermogen heeft. en brutal fail genetics natuurlijk.
 
hahahha, dit is echt de meest gay post EVER. typisch een post van een dikzak of een ecto, die wanhopig de fysiek van jeppe probeert te krijgen, maar weet dat het hem niet lukt, omdat ie een fail is en niet het doorzettingsvermogen heeft. en brutal fail genetics natuurlijk.

Dan mag ik hopen dat jouw stats niet kloppen..

Maar ff ontopic Super foto's:D;)
 
conclusie je zit op het verkeerde forum
 
Dan mag ik hopen dat jouw stats niet kloppen..

Maar ff ontopic Super foto's:D;)

wat de **** zit je mijn fysiek belachelijk te maken? ik begin hier echt witheet te worden. ik sla zometeen echt een muurtje door hier. je kunt verdomme zelf net door het leven als een ****ing tandenstoker en dan ga je hier mijn gruwelijke dedication teniet doen, door zulke denigrerende opmerkingen te maken. ga je schamen, slapjanus.
 
Tractortje was eerst over de 100 kg. Het was een respectabel man waar menig een tegen op keek. Nu is het een jongen die de wereld niet zou missen, een nobody. Verslaafd aan de crack, overmatig drankgebruik en denkt een relatie te hebben met de plaatselijke dorpsslet.
 
Tractortje was eerst over de 100 kg. Het was een respectabel man waar menig een tegen op keek. Nu is het een jongen die de wereld niet zou missen, een nobody. Verslaafd aan de crack, overmatig drankgebruik en denkt een relatie te hebben met de plaatselijke dorpsslet.

priscilla is potverdomme echt mijn vriendin. als jullie nou zo doorgaan is het over en sluiten met de vrolijke boel hier. tractor 47, ik deel stoten uit als kogels mother****er. PAM PAM PAM. bovenop je ecto smoelwerk. BITCHES.
 
Back
Naar boven