MuscleMeat

Log Eddine: Road to 900kg total (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Strongman trainingen/oefeningen zeggen mij niet zoveel, maar zover ik het ken ziet het er sterk uit.

boom met knee en hip drive?
 
Strongman trainingen/oefeningen zeggen mij niet zoveel, maar zover ik het ken ziet het er sterk uit.

boom met knee en hip drive?

Uiteraard met leg drive :p.
 
Zozo nais heur. Beste kracht stats ook trouwens Ed. Nog ff en je bent sterker dan kwarkie... ik mag wel weer gas gaan geven... :o
 
Ziet er nice uit die Conan's.
 
Thanks, bevalt me ook goed.
 
Ik start er maandag mee, en met zwaar/licht bedoel je daarmee soort max effort/dynamic effort?

Sowieso lijkt me 2x in de week echt zwaar niet heel verstandig ;) maar inderdaad i.v.m. je toekomstplannen rond ME/DE, waarbij DE de lichtere (in gewicht) explosievere dagen zijn.

Nice rap trouwens ;)
 
Sowieso lijkt me 2x in de week echt zwaar niet heel verstandig ;) maar inderdaad i.v.m. je toekomstplannen rond ME/DE, waarbij DE de lichtere (in gewicht) explosievere dagen zijn.

Nice rap trouwens ;)

Inderdaad, 2x per week zwaar wordt killing.

En bedankt voor het waarderen van de rap:D
 
Eddine goes strongman!
Je mag je logtitel wel aanpassen dan.
Wat zijn je doelstellingen eigenlijk, wil je in de toekomst een wedstrijd gaan doen of wat?
Succes anyway, over je trainingen kan ik geen zinnig woord zeggen daar ik geen kaas heb gegeten van dit soort trainingen.
 
Yo man,

ja lijkt me wel leuk om wat wedstrijdjes te doen in de toekomst, maar ik zal in ieder geval niet me pens terug vreten ;)
 
Strongman trainingen/oefeningen zeggen mij niet zoveel, maar zover ik het ken ziet het er sterk uit.

+1

Snap er niks van, maar ziet er sterk uit :thumbs:

Was jij dat echt van die rap?

:D
 
Laatst bewerkt:
Ja man, ik ben zanger Raymond...
 
+1

Snap er niks van, maar ziet er sterk uit :thumbs:

Was jij dat echt van die rap?

:D <- zie daar sarcasme :thumbs:

Die filmpjes van de Carcicle 200kg en carcircle 200kg 720° zien er sterk uit man :eek:
 
Laatst bewerkt:
Het was inderdaad ****ING koud. :)
Mooie training, je wordt met de training sterker!
Ik denk dat ik maar even een schijf voor je moet gooien tijdens je yoke run. ;)
 
huh een schijf voor me gooien?
 
huh een schijf voor me gooien?

Ja dan moet je proberen met de yoke erover heen te springen, en als het niet lukt dan fail je op de yoke en dan loop ik de rest uit en kan ik jou uitlachen. :)
 
Oké, goed plan.
 
Hoe voelen je voorarmen vandaag :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven