Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
VPR = vorig PR oftewel evenaring oude PR als ik het goed begreep ;)
 
VPR = vorig PR oftewel evenaring oude PR als ik het goed begreep ;)

Correct geantwoord BT :D U gaat door voor de koelkast :p

---------- Toegevoegd om 08:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:33 ----------

Thnx Tijm, het zijn ook alleen M powerr en schijnbaar harnak die een hekel aan mij hebben, maar ach.. kan mij niet verrotten ;)
Laat hun maar lekker de e-hero uithangen hoor, als ze maar lol hebben :roflol:

Laat maar lullen Jaap, jij bent en blijft mijn held ;)
 
Sorry kwarkie, De nieuwe naam slaat aan zie ik :D
 
Kwarkje kwarkje kwarkje... Je klaagt dat je kuur 'gefaald' is terwijl je mega vooruitgang in kracht boekte tijdens je kuur.
Blessure'tje, ziek zijn hier en daar maar intussen evenaart hij doodleuk zijn kuur-PR...

Weet je wat ik denk:
Kwarkje zit stiekem nu al in de snoepkast!


Lekker bezig man! :D
Trainingen waarbij je je schouder gebruikt benaderen als deload (70% gewicht bij max 8 reps). Liever nu even inhouden dan dat je hem in de vernieling werkt in je enthousiasme je records te evenaren waardoor al je plannen vertraging oplopen :(

HAHAHAHA, ja je zou het wel gaan denken eh? Ik heb er ook geen verklaring voor, behalve dat ik vreet als een malle :p Niets is echter minder waar, de koektrommel is nog leeg, ik moet zelfs nog bestellen haha

Thnx, maar nog geen overbelasting van de schouders gehad, niet in de laatste plaats omdat ik de front raises eruit heb geschopt (ik doe al genoeg push-oefeningen waarbij de front raises overbodig worden)

---------- Toegevoegd om 08:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:38 ----------

Kwarkie wat ben je goed bezig zeg!
Damn dikke Gerard Joling training man, daar kan de man zelf nog wat van leren haha! Je hebt flinke kracht overgehouden...ondanks al die nare toestanden :)

210 DL :eek: goed man!
Maarruh :o... wat bedoel jij met de "V" voor PR?

Echt dikke gewichten zeg...die tricep push down met 60 en 70 kg :eek:

Hopelijk een beetje levend wakker geworden ;).

Thanks meid! de V betekent Vorige. Dus 210 is mijn vorige PR. Ik was lekker fanatiek gisteren ghehehe
 
en hoe is het met kwarkie? :D
 
stond vpr niet voor volume pr?
 
vvpr rp prv vr ... kpr ... maareuh, wordt er nog getraind? :p
 
Nice roidrage tegen die manager, en goede gewichten ook (vraag me idd af hoe je een single van 210 VPR kan noemen, of heb je de 210 al eens eerder met een halve hitch gepakt :p)
 
na een aantal pagina's gay-talk terug bladeren vond ik je training, associaal gewoon!
 
zware gewichten
goed bezig bodybuildert
 
Monsterlijk hoor 1x210 op die deads!
 
Sorry kwarkie, De nieuwe naam slaat aan zie ik :D

...Whuh...??? Tis toch altijd druk hierzo?

---------- Toegevoegd om 18:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:27 ----------

Monsterlijk hoor 1x210 op die deads!

zware gewichten
goed bezig bodybuildert

na een aantal pagina's gay-talk terug bladeren vond ik je training, associaal gewoon!

:bow: Thanks. De spierpijn komt morgen denk ik haha

vvpr rp prv vr ... kpr ... maareuh, wordt er nog getraind? :p

Whatever... Voor mij staat het gewoon voor Vorig PR. Punt uit. Zo. Training gisteren staat in de sig. Dus ja, er wordt getraind, en hard ook gnah gnah

en hoe is het met kwarkie? :D

Ik zou bijna willen zeggen het kan niet beter, maar het kan altijd beter: Lees: het kan altijd zwaarder, buffiger :D En met jou? Je post geen trainingen meer?
 
Bedoelde ermee dat sommige je Joling noemen nu ipv Gordon :P
 
Bedoelde ermee dat sommige je Joling noemen nu ipv Gordon :P

Ow da... sja, ze zijn allebei even erg. Ik vind mezelf toch veel knapper trouwens ;) :P
 
kwark zijn er eigenlijk pics van na de kuur?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven