XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Suc6 met de nieuwe kuur kerel! Op naar de 110kg bodyweight! WROAAARR!!:fire:
 
HAHAHA, dat las ik idd al ergens ja... en die gaat ook niet meer weg volgens sommigen :eek:

Weet jij een beter alternatief? Of moet ik het lekker zo laten?


Haha jawel die gaat vanzelf weer een keer weg. Ik persoonlijk zou niet nog een keer voor die combi kiezen maargoed wie ben ik? Anderen zweren erbij.
 
Ja maar...ja maar.... dat pompt zo lekker :rolleyes:
Ik sluit me aan bij Ove. Ik denk dat 2 flyes varianten en dan nog eens pec deck wat overdreven is. Niet zozeer aan isolatie, maar ook nog eens 3 die erg veel overlap dragen. Als ik, na de flat en incline bench, een setje of 3 dumbbell flyes doe in de 8-12 rep range, dan staan die pecs op knappen, ik hoef daarna echt niet nog een soortgelijke beweging te proberen. Maar goed, misschien komt er bij jou iets meer bij kijken om de pecs uit te putten. Ik denk alleen dat je die tijd beter kunt besteden aan andere oefeningen.
 
ha die pajas - terug op het forum
welkom
 
Vochtige zomerkuur kerel. Zou er nog eens over nadenken ;)

(test/tren/mast, high dose test + aro,...)
 
hahaha, spoedcursus breien!
Succes met je nieuwe kuur, ouwe :p

:D
 
tering - flinke kuur kwark...

je moet ze tegen die tijd wel op een rijtje hebben, want deze kuur kun je niet weer (semi-)verzaken
 
tering - flinke kuur kwark...

je moet ze tegen die tijd wel op een rijtje hebben, want deze kuur kun je niet weer (semi-)verzaken

Op een rijtje heb ik het wel... Maar ik hoop dat mijn gezondheid dit keer geen parten gaat spelen...
 
Vochtige zomerkuur kerel. Zou er nog eens over nadenken ;)

(test/tren/mast, high dose test + aro,...)

Ik ga toch laat op vakantie, en knapper word ik er heus niet op dus ik maak me niet zo druk... :thumbs:
 
Zo. Er is weer getraind. En hoe....

MAANDAG - IENE, MIENE, MUTTE....EUHHHHH.... SCHOUDERS EN TRIC'S MAAR FFKES

MP (in de smith)

15x40
10x60
10x70
6x80 > Dikke PR! Yeah buddy!

Side raises

12x14
10x18
10x20
6x22 > DAMN... heftig dit

Bend over lateral raises

10x16
10x18
10x20

Upright row (in de multistation)

10x50
10x60
10x70

Rope triceps extension (andere multistation)

10x50
10x60
10x70

Skulls

10x28
10x38
10x42 > Pfff...

Triceps push down

10x50
10x60
8x70

Seated dipsaus

10x85
10x95
10x105 > Ik voel mijn tric's niet meer :eek:

Crunches

Veel.

Conclusie

Eentje om in te lijsten. Goeie muscle connectie, veel energie en drive. Een van de betere workouts.
 
Ok ok in de smith maar 6 x 80 is wel hardh oor

Is voor mijn stabiliteit beter... rotte schouder gewrichtjes eh... ik wil geen risico lopen, snappie?
 
Zeker harde training zo te zien, flink volume ook! ... maar ho ho ho je dacht mijn MP verslagen te hebben, maar ik doe hem los meneer Kwarkmeester ;)

Hoelang doe je over zo'n training baas?
 
Zeker harde training zo te zien, flink volume ook! ... maar ho ho ho je dacht mijn MP verslagen te hebben, maar ik doe hem los meneer Kwarkmeester ;)

Hoelang doe je over zo'n training baas?

Goed. Krijg jij um volgende keer met DB's :D (met losse barbell draai ik met schouder uit de kom...)

Ik was tamelijk snel klaar... deze was ehhh... ruim 1 uur
 
Goed. Krijg jij um volgende keer met DB's :D (met losse barbell draai ik met schouder uit de kom...)

Ik was tamelijk snel klaar... deze was ehhh... ruim 1 uur

That's the way i like to hear it! ;)
 
Ik neem aan dat je bij de side raises het totaal gewicht hebt vermeld ?:d
 
Toe maar haha :p.

En weer kwam die k*t manager klagen.... "Kan het niet wat zachter? Ik hoor je boven iedereen uit...." (op zeikerige toon)

Sjeeezzz... Die gast moet nodig van bil ofzo, sjagarijnige klojo :mad:
 
En weer kwam die k*t manager klagen.... "Kan het niet wat zachter? Ik hoor je boven iedereen uit...." (op zeikerige toon)

Sjeeezzz... Die gast moet nodig van bil ofzo, sjagarijnige klojo :mad:

Haha,dat is minder ja . Maar gil je het zo hard uit dan ?:D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven