XXL Nutrition

ZMA - Olimp (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader
Soort supplement: ZMAWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Werkt testosteron verhogend, bevorderd de slaap en herstel.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 30 dagenHoe is de smaak van dit supplement? -Welke dosis heb je gebruikt? De aanbevolen dosisWaar heb je het supplement gekocht? xxlnutrition.nlWelke extra voordelen gaf deze winkel? -Wat heb je voor dit supplement betaalt? 26,50Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja.Mijn review:

Vooral de eerste dagen sliep ik heerlijk op ZMA, ik merkte zeker het verschil in het feit dat ik met korte slaap toch heerlijk uitgerust kon zijn. Ook merkte ik dat ik wat sneller herstelde.

Al met al vond ik ZMA een geslaagd supplement en ben nu alweer voor de 2e keer bezig. Nu heb ik het alleen ergens anders gekocht. Zelfde samenstelling maar voordeliger.
 
het is geen testo booster dus gewoon gebruiken. Ik gebruik het al tijden tegen puisten, werkt prima
 
testosteron verhoogend werking,zorgt toch voor kaalheid?
zou niet kaal wilen voor een beetje slaap.of spier.

Heeft er iemand een verklaring voor?anders ga ik het ook bestellen
kan namelijk moeilijk slapen door energie teveel of slaapstornis sinds ik sup's gebruik.
 
Ik heb het tijdje genomen en ik denk dat het grootste deel van dit product gwn placebo is. :s
 
ik sliep er meer vast door. en werd meer uitgerust wakker. verder had het geen werking.
 
en dat van 's nachts wakker worden, klopt dit?
zijn er mensen die merken dat ze er kaal van worden?
 
Back
Naar boven