MuscleMeat

Log Eddine: Road to 900kg total (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Mooie training en een sterke C&P mr. Armani.
 
nice cgbp :) en ik wil niet je c&p afzeiken maar zou het nog een keertje door een powerlifter ofzo laten bekijken voor de zekerheid... strongmen zijn nou over het algemeen niet de kieskeurigsten wat betreft een clean (als het gewicht maar omhoog gaat :D)

True, maar hij liet het ook zien en zag er goed uit, geen lompe zwaai of zo. Dus denk dat ie het wel redelijk weet, maar volgende keer film ik hem! Hij vertelde ook dat hij altijd probeert expl. te cleanen en daarmee continental voorkomen, ben vergeten waarom eigenlijk...:o

@Mino: thx voor compliment maar ik heb niks van armani, behalve een neppe portomonnee.
 
ah ok dan zal het wel goed zitten :) expl cleanen = sneller dan continental, dus als je op reps moet kun je beter expl cleanen
 
Sterk gast! Je Bench trekt wel bij zie ik!
 
ah ok dan zal het wel goed zitten :) expl cleanen = sneller dan continental, dus als je op reps moet kun je beter expl cleanen
Ja true, maar daar had hij het niet over, was iets persoonlijks dat hij zo beter presst ofzo.
Sterk gast! Je Bench trekt wel bij zie ik!

Ja klopt denk vooral door techniek, nu squat nog, morgen weer proberen na 3 weken
 
Ja true, maar daar had hij het niet over, was iets persoonlijks dat hij zo beter presst ofzo.
OK, dan kan ik me er niet zoveel bij voorstellen :P
 
Net weer lekker getraind, weer even alles van me af gebeukt.
Squatten ging wel weer met me been, maar nog redelijk rustig aan gedaan en niet op volle toeren, uiteraard de deadlift wel. Had zin om weer te maxen.

En voor het eerst sumo deadlift gedaan, wel even wennen, maar op zich wel chill.

Cijfers:

Deadlift

2x5x70 warming up
5x120
3x170
1x200
1x230 PR, nice. RAW alleen magnesium

Sumo Deadlift

5x120
5x150
3x180
5x180
12x150, Hier wel even straps gepakt

Best kapot :D

Squat, Low bar

4x5x120

Leg Press 45°

3x10x250kg
Beetje rustig gepompt bij deze.

Laying leg curl

3x15x onbekend gewicht

Standing calf raise, 3x12x 160kg of zo

Accentuated cable crunches, 3 sets, harde verzuring.


Al met al goede training, morgen UB licht, overmorgen events dus ja.
 
Heerlijke PR man ! je bent echt sterk maar wel vreemd dat je met SDL wel straps nodig hebt en bij normale DL niet
 
Me grip raakte op, en deed setje van 12 reps he :P
 
Altijd dead stop, touch and go heb ik verbannen :thumbup:
 
tering gast 230 XD ****ing nice
 
Deadlift jij nu ook al zo belachelijk veel? Mooi hoor, niks op aan te merken. Nu de zomer er aan komt heeft iedereen ineens motivatie om harder te trainen lijkt 't :roflol:
 
Die motivatie heb ik altijd al gehad, is trouwens maar 5kg op me oude PR hoor.
 
Die motivatie heb ik altijd al gehad, is trouwens maar 5kg op me oude PR hoor.

Oh in dat geval..

Haha, nee ik bedoel laatste week zie ik in bijne elk log PR's op de deadlift ;)
 
Nice DL! En je doet power cleans toch? Of squat cleans?
 
een deadlift van 230 is natuurlijk klasse!

:thumbs::thumbs::thumbs: 3 duimen voor jou!
 
Oh in dat geval..

Haha, nee ik bedoel laatste week zie ik in bijne elk log PR's op de deadlift ;)

Aha, tja had weer zin om te maxen :p, moet eerlijk zeggen dat het motiveerde omdat er al 160 aan de stang hing van iemand anders (180 totaal dus)

Nice DL! En je doet power cleans toch? Of squat cleans?

Thanks :)
Uhmm ik denk power cleans, weet niet eens wat squat cleans zijn, dat je hem als een gewichtheffer helemaal onderin opvangt?

---------- Toegevoegd om 18:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:48 ----------

een deadlift van 230 is natuurlijk klasse!

:thumbs::thumbs::thumbs: 3 duimen voor jou!

3 rot******steentjes op me beeldscherm :thumbup:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven