MuscleMeat

Classic bb 2010

Bezoekers in dit topic

Dat omdat er tegenwoordig meer geluld wordt over of je het likken van een anus lekker vindt, dan dat er over wedstrijden gepraat wordt.
Idd erg jammer, was vroeger toch anders :D

Kunnen we dan mooi wat aan doen.
Kan me pics niet meer op BR kwijt dus zet ze voortaan hier.
Heb er nog zat.:D:D
 
Nog een paar pics van Soraya

IMG_5015.jpg


IMG_5128.jpg


IMG_4965.jpg


IMG_4802.jpg


IMG_4979.jpg
 
Misschien ben ik retarded of zo :D maar ik kan die pics van Soraya van die laatste post van Castor niet aanklikken/vergroten ???
 
Je bent niet retarded. Ik zal ze effe opnieuw plaatsen. Lukt mij ook niet
 
:D
Kijk, en alles van dezelfde gym he !!!!!!

919332138_5_Vq3Y.jpeg


919332477_5_KQEG.jpeg


919332675_5_FPP4.jpeg
 
:);):d

919334277_5_2qO1.jpeg


919335946_5_g-de.jpeg


919334623_14_d59f.jpeg


919336362_5_umpS.jpeg
 
Laatst bewerkt:
soraya staat er erg goed op hoor, alex boft maar met zo'n vriendin ;)
 
Dinos zag er ook goed uit

919333752_3_gqLZ.jpeg


919333936_3_Xj5T.jpeg


919334623_3_d59f.jpeg


919334819_3_XDmc.jpeg


919335346_3_CwKw.jpeg
 
Begrijp dit niet helemaal.
De ene keer kan je de foto's openen. De andere keer niet.
Denk dat ik retarded ben. hahahaha
 
hahaha, ik had het net ook effe mijn broser opnieuw gestart en werkte wel ???
 
Mooie pics Castor!!
Jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar in Etten Leur maken we er een gezellig feestje van!!
 
Alex stond er goed bij als ik het zo zie. Gefeliciteerd! Weet iemand zijn stats?
 
volgens mij 6% vet, en 90 Kg aangezien het de classic bb tot 94kg is.
Lengte volgens mij 1.83 maar dat weet iik niet zeker
 
Laatst bewerkt:
Mooie pics Castor!!
Jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar in Etten Leur maken we er een gezellig feestje van!!

Floortje en ik gaan er zeker bij zijn.
Ik geloof zelfs meedoen hahahahaha
 
Heb veel foto's bekeken van de wedstrijden, maar verbaast me dat er weinig mensen zijn die erg echt scherp en goed droog opstaan.
De enigste die ik echt goed droog vond was een jongen die echt de aders vanaf zijn slip tot onder zijn teennagel had lopen.
Misschien dat het door het fotograferen komt, maar dat is het enigste wat ik zie hè ;)
 
Heb veel foto's bekeken van de wedstrijden, maar verbaast me dat er weinig mensen zijn die erg echt scherp en goed droog opstaan.
De enigste die ik echt goed droog vond was een jongen die echt de aders vanaf zijn slip tot onder zijn teennagel had lopen.
Misschien dat het door het fotograferen komt, maar dat is het enigste wat ik zie hè ;)

Ben ik met je eens.
Op Alex na (Gino ook trouwens) stonden er weinig geripte atleten.
Over het algemeen stonden er vooral beginnende atleten. Daar was dit ook een wedstrijd voor.
 
Heb veel foto's bekeken van de wedstrijden, maar verbaast me dat er weinig mensen zijn die erg echt scherp en goed droog opstaan.
De enigste die ik echt goed droog vond was een jongen die echt de aders vanaf zijn slip tot onder zijn teennagel had lopen.
Misschien dat het door het fotograferen komt, maar dat is het enigste wat ik zie hè ;)

tja het is een C wedstrijd he. Voor de meeste is het hun eerste keer dat ze mee doen. Je moet niet al te hoge verwachtingen hebben wat betreft hardheid en scherpte. Zijn alleen een paar jongens die bij zulke wedstrijd echt goed voor de dag komen en die hebben of al veel ervaring of ze hebben professionele coach achter zich gehad.
 
Het was inderdaad een leuke wedstrijd, is de eerste keer dat ik een wedstrijd zie! Voordel was ook dat ik zelf bij beuving sport en het dus lekker in de buurt is haha!

@martinezz ik zat 1 rij voor je, rechts met mijn vriendin

@castor troy Leuk gastoptreden en goed fysiek heb je zeg!

Vond dat de winnaar van de classic en de overall winnaar er erg scherp bijstonden en de tanning van de winnaar van de classic was ook erg goed! Verder was het leuk dat onze eigen MrJ meedeed, hoop dat hij nu een beetje de smaak van de wedstrijden te pakken heeft gekregen, hij deed het erg goed!
 
Back
Naar boven