Fitness Seller

Welk fysiek vinden de dames aantrekkelijker, A of B? (1 bezoeker)

Welk fysiek vind je aantrekkelijker?


  • Totaal stemmers
    96

Bezoekers in dit topic

Je weet toch dat vrouwen liever een echte buik hebben ipv een HGH gut.
 
Maar goed dit soort onderzoeken zijn al eerder gedaan door wetenschappers en bij vrouwen was de conclusie dat er echt geen duidelijke trend vast te stellen valt. Wel was zeker dat (heel veel) spiermassa totaal niet van belang is en meestal niet de kansen verhoogt. Zelfs schoonheid werd minder belangrijk wanneer andere factoren prominenter werden.

Doorslaggevende punten zijn niet het uiterlijk maar andere punten zoals sociale status, karakter, gezondheid en financiële status. Is een hele docu met wetenschappers geweest hierover (op Discovery dacht ik).

Dus ik moet altijd even glimlachen bij het zien van dergelijke polls omdat ze totaal naast de kwestie zijn:)

Ik heb die docu ook gezien, boeiende materie al zeg ik het zelf.

Ook dat mannen vaak vallen op vrouwen waarbij de taille 30% minder omvang heeft dan de heupen. Met onbewuste achterliggende gedachte dat deze vrouwen waarschijnlijk vruchtbaarder zijn.
Hebben we dezelfde docu gezien?
 
deze vergelijking gaat in op niets. Het gaat enkel om deze 2 plaatjes. Er zijn zo veel verschillende fysieken met de daar bij horende bf's. Zet maar eens een bb'er erbij met niet te "overdreven" lichaam met een laagje vet, dan mag je die strongman's allemaal gedag zeggen.
 
deze vergelijking gaat in op niets. Het gaat enkel om deze 2 plaatjes. Er zijn zo veel verschillende fysieken met de daar bij horende bf's. Zet maar eens een bb'er erbij met niet te "overdreven" lichaam met een laagje vet, dan mag je die strongman's allemaal gedag zeggen.

+1 voor de BB'ers
 
De oplossing is natuurlijk beide sporten gaan doen:D
 
Doe mij maar gewoon een lekkere grote stevige vent!
 
deze vergelijking gaat in op niets. Het gaat enkel om deze 2 plaatjes. Er zijn zo veel verschillende fysieken met de daar bij horende bf's. Zet maar eens een bb'er erbij met niet te "overdreven" lichaam met een laagje vet, dan mag je die strongman's allemaal gedag zeggen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
0.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Daaag Kuki. :hello:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
0.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Daaag Kuki. :hello:

lol moeilijk he lezen. Wat zei ik nou. De vergelijking gaat alleen in op de desbetreffende mensen op die foto's. Geldt niet voor de gehele populatie.
 
deze vergelijking gaat in op niets. Het gaat enkel om deze 2 plaatjes. Er zijn zo veel verschillende fysieken met de daar bij horende bf's. Zet maar eens een bb'er erbij met niet te "overdreven" lichaam met een laagje vet, dan mag je die strongman's allemaal gedag zeggen.
Ohhh wacht even dus jij haalt er wel andere bb-ers bij en dan zou ik dat niet mogen? Ik visualiseer het alleen graag. ;)
 
O.k. het is noch fysiek A noch fysiek B voor mij. Mag deze ook:D? (Had wel haarwoekeringen torso mogen verwijderen en oksels) Heeft hij ook heel hard voor moeten werken.
[afbeelding niet meer beschikbaar]







hugh-jackman.jpg
 
foto a doet het bij mij niet.
 
O.k. het is noch fysiek A noch fysiek B voor mij. Mag deze ook:D? (Had wel haarwoekeringen torso mogen verwijderen en oksels) Heeft hij ook heel hard voor moeten werken.
[afbeelding niet meer beschikbaar]

hugh-jackman.jpg


:D:D

hugh-jackman-bondi-beach-d02.jpg

hugh-jackman-bondi-beach-d01.jpg
 
:roflol:

Iedereen staat weleens onvoordeling op de foto;)
 
yep haters ;)
 
Sorry moest gelijk aan die foto denken, hahaha.
 
Ja, ik ben heel jaloers ;)

hmmm, iets zegt mij van niet;). Dat is dan weer jammer. Maar vrouwen vallen op mannen allerlei types of soorten. Al is deze wel erg uniek. Zeker als wolverine:cool:
 
Back
Naar boven