Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
goed morgen buffels en buffeltjes :)

heeft iedereen er zin in?
 
Goeiemorgen!!! En of we er zin in hebben! :banana:
 
ik heb spierpijn in me quads en niet te zuinig :D

en waar heb jij last van chris??? :)
 
reken maar van yes, vandaag tieten-dag:wanker:
wat staat er bij chris op 't progje?
 
ik heb spierpijn in me quads en niet te zuinig :D

en waar heb jij last van chris??? :)

dat begrijp ik na zo'n workout ghehehe...

Een harde plasser hahaha

---------- Toegevoegd om 08:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:15 ----------

reken maar van yes, vandaag tieten-dag:wanker:
wat staat er bij chris op 't progje?

Rawrrrrrr! Het dak eraf!!!! :fire:

hersen cardio: een vriendin van mij heeft al haar documenten weggegooid... Geen backup natuurlijk die k*t! Dus ik kan mooi een data recovery voor haar doen... Wat een muts!

Daar ga ik haar het komende jaar mooi mee pesten gnah gnah :evil2:

sja dus dat word een verkapt rustdagje denk ik maar...
 
Data Getback doet het bij mij altijd goed :)

of Get Files back :)
 
altijd handig ITers als buddy!
 
Ik denk dat je ook (teveel) vermoeid was idd en het opbouwen in gewicht werkt natuurlijk ook niet mee als het gaat om hoge gewichten pakken.

Probeer eens zoals veel mensen doen redelijk kort op te bouwen richting je zwaarste werkset om vervolgens pas af te bouwen in gewicht, dan zijn alle sets waarschijnlijk intenser.
 
Ik denk dat je ook (teveel) vermoeid was idd en het opbouwen in gewicht werkt natuurlijk ook niet mee als het gaat om hoge gewichten pakken.

Probeer eens zoals veel mensen doen redelijk kort op te bouwen richting je zwaarste werkset om vervolgens pas af te bouwen in gewicht, dan zijn alle sets waarschijnlijk intenser.

In beginsel geef ik je gelijk, maar zoals je weet moet ik oppassen met mijn schouders, en is het van cruciaal belang dat ik ruimschoots opwarm en langzaam opbouw, daar kom ik helaas niet onderuit.

Sinds ik het zeg maar op deze manier doe, heb ik tamelijk weinig last van mijn schouders (wat overigens een wonder mag heten)

Maar idd, normaal gesproken zou ik het onmiddelijk zo hebben gedaan, thanks gab ;)

---------- Toegevoegd om 09:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:05 ----------

altijd handig ITers als buddy!

:eyebrow: Jij krijgt extra korting
 
In beginsel geef ik je gelijk, maar zoals je weet moet ik oppassen met mijn schouders, en is het van cruciaal belang dat ik ruimschoots opwarm en langzaam opbouw, daar kom ik helaas niet onderuit.

Sinds ik het zeg maar op deze manier doe, heb ik tamelijk weinig last van mijn schouders (wat overigens een wonder mag heten)

Maar idd, normaal gesproken zou ik het onmiddelijk zo hebben gedaan, thanks gab ;)
Op die fiets klinkt het logisch. Wat je wel kan doen is wat sneller opbouwen en je 10RM pakken of eerst enkele lichte setjes shoulder DB presses voor je begint met je borst opwarmen.
 
schoulder discolations zou je eens moeten doen kwark, ik doe het vaak voor me borst of schouder workout als opwarmer, krijg er ook een redelijke pomp van.
 
Mijn roids zijn binnen, joepie!!!!!

Zo, vandaag rust dagje... en zojuist is mijn laptop overleden :(
 
nice, wanneer stuur je ze me op kwarkie:P
 
17" Macbook Pro. Ik was weg, en toen ik terug kwam stond ie te loeien alsof ie wilde opstijgen.... wahahaha... nou, dat wordt een leuk gesprek morgen op de zaak :roflol:
 
Ik zie nu net dat Ace zijn log dicht is, vind ik erg jammer.

Dus kwark, kan jij vanaf nu van die belachelijke volumetrainingen voor ons neerzetten? Iemand moet het doen ;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven