AndroidHealthClinic

Defqon.1 Festival 12 Juni '10

Bezoekers in dit topic

nog 10 minuten! :D
 
Vip is al uitverkocht
 
Een ogenblik geduld alsjeblieft
Op dit moment worden de reeds gemaakte transacties gecontroleerd, de kaarten waarvan de transactie geannuleerd is, komen direct terug in de verkoop.

Je behoudt je plek in de wachtrij.

??
 
Een ogenblik geduld alsjeblieft
Op dit moment worden de reeds gemaakte transacties gecontroleerd, de kaarten waarvan de transactie geannuleerd is, komen direct terug in de verkoop.

Je behoudt je plek in de wachtrij.

??

Dat zie ik nu ook.

---------- Toegevoegd om 11:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:22 ----------

mwhahah kaarten zijn binnen hoor!! Moest maar 6 minuten wachten!!

Mazzel
 
4 Tickets in the pocket.

Om 13.00.00.00.09 geklikt en hoefde maar 11 minuten te wachten hehe.
 
ja heb het ook
het is uitverkocht met beetje geluk kom je er nog door omdat mensen niet betalen
 
vriend zn geld is er wel af, alleen op het einde ging het verkeerd. Krijg je dan je kaartjes? Maar het is uitverkocht ja,.,

---------- Toegevoegd om 13:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:30 ----------

Yessssssssssssssssssssssssss verzekerd van kaartjes, ik sta rtouwens weer ineens op 48 minuten! :o
 
moet nu weer 30 min wachten :\
 
Een ogenblik geduld alsjeblieft

Op dit moment worden de reeds gemaakte transacties gecontroleerd, de kaarten waarvan de transactie geannuleerd is, komen direct terug in de verkoop.
Je behoudt je plek in de wachtrij.
:mad:
 
Ik ben op 2 computers totaan ideal pagina gekomen, beide timeden out omdat ik de transactie niet kon doen binnen 5 min. Bedankt paylogic!

Ik stond met 7 min, en 16 min in de wachtrij. Hoe bedoel je eerlijk? :(
 
vriend zn geld is er wel af, alleen op het einde ging het verkeerd. Krijg je dan je kaartjes? Maar het is uitverkocht ja,.,

---------- Toegevoegd om 13:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:30 ----------

Yessssssssssssssssssssssssss verzekerd van kaartjes, ik sta rtouwens weer ineens op 48 minuten! :o

Als je pech hebt is het in het systeem niet afgerond, kunnen ze de betaling niet koppelen aan een reservering. Krijg je je geld dus gewoon teruggestort.

Echt een tyfussysteem! Het is gewoon een loterij.... Niet wie het eerst komt, wie het eerst maakt...
 
Het systeem van Qdance is prima, paylogic kon het gewoon niet aan vrees ik. Lekker geregeld ;)
 
Hoefde slechts 10 min te wachten, dus 4 tickets binnen :)
 
toevallig iemand die kaartjes te veel heeft gekocht hier? :( zou ze graag over willen nemen!
 
Als je pech hebt is het in het systeem niet afgerond, kunnen ze de betaling niet koppelen aan een reservering. Krijg je je geld dus gewoon teruggestort.

Echt een tyfussysteem! Het is gewoon een loterij.... Niet wie het eerst komt, wie het eerst maakt...

Hij heeft ze binnen :D :D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D BETERZZZ

---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------

https://twitter.com/Q_dance

Uitverkocht.
 
Idd wel een cool feestje!
 
yeaa!!!!!! vriend van me heeft toch kaartjes weten te kopen:D:D:D joeri is aanwezig! :D:D
 
me to het is dat ik zo liefen vrienden heb:D:D:D
 
Back
Naar boven