AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Zoiets vermoede ik al :p maakt niet uit, de glutes komen al genoeg aan bod, mijn squat ass is al huge genoeg ghehehe
Lunges voel ik nog het meeste in mijn billen van alle oefeningen, zeker na flinke squats :D
 
Arme benen van je, je moet ze niet mishandelen hehe. Alleen trainen kwark!

Dikke training weer hoor! Loop je na een benentraining ook altijd zo te steunen en te zuchten op de gang?
 
Arme benen van je, je moet ze niet mishandelen hehe. Alleen trainen kwark!

Dikke training weer hoor! Loop je na een benentraining ook altijd zo te steunen en te zuchten op de gang?

wahahaha, veel erger.... Ze hebben speciaal voor mij een hele mooie rollator klaar gezet :D

D'r is ook nog getraind, maar ben zo kapot, dat ik helemaal geen zin heb hem te posten...pffff...doe ik morgen ochtend wel :p

---------- Toegevoegd om 20:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:46 ----------

Squat reet sucks!:mad:

Je bent niet goed wijs man, een mooie squat reet is sexy :rolleyes:
 
wahahaha, veel erger.... Ze hebben speciaal voor mij een hele mooie rollator klaar gezet :D

D'r is ook nog getraind, maar ben zo kapot, dat ik helemaal geen zin heb hem te posten...pffff...doe ik morgen ochtend wel :p

---------- Toegevoegd om 20:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:46 ----------



Je bent niet goed wijs man, een mooie squat reet is sexy :rolleyes:
Maar totaal onpraktisch!:rolleyes::o
 
niet zeiken maar squatten.

+1 Zo is dat Marv ;)

---------- Toegevoegd om 23:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:53 ----------

Dan post ik um maar alsnog:

DINSDAG - TIETEN EN TRICEPS

BP

20x20
12x40
12x60

5x80
5x90
5x100
5x110 > Spotter verdoet zowat mijn set GRRRR :mad:

Schuin BP

10x40
10x60
10x70
5x80
5x80

Incline Fly's

10x18
10x18
10x20
10x22

Peck Deck

10x85
10x105
8x115

Triceps push down

Geen idee, vaste multistation was bezet, dus andere gepakt

Rope extensions

Geen idee, vaste multistation was bezet, dus andere gepakt

Seated dipsaus

85 tot fail
105 tot fail

Conclusie

Lekker. Gruwelijke pomp.
 
die eckte olympische powerlifters, die hebben pas een squatreet :o om jaloers van te worden xD

ik kan helaas niet tippen aan jou training kwakmans :P
 
Laatst bewerkt:
Ik anders ook niet :roflol: :roflol:
Lekkere training weer :thumbs: Wat was er gebeurd bij je laatste set BP? Zag je spotter een leuke meid :eyebrow: voor bij lopen?

Die hams-raise lijkt me vet chill :cool:, helaassss die kan ik "nog" niet gebruiken (hebben we bij mij niet). Ik vind die leg curl zittend ook niet prettig.
 
Ik scheurde gisteren door mijn broek door mijn oversized squat ass :(

Lekker getraind kwark, je bent een goede aanloop aan het nemen ;)
 
zeau goede morgen iedereen.

hebben we er weer zin in?! De week is doormidden dus bijna weekend:D
 
Zeau, zeker een goedemorgen! Sterke trainingen baas.. belachelijk sterke squat en BP! :bow:
 
Ik anders ook niet :roflol: :roflol:
Lekkere training weer :thumbs: Wat was er gebeurd bij je laatste set BP? Zag je spotter een leuke meid :eyebrow: voor bij lopen?

Die hams-raise lijkt me vet chill :cool:, helaassss die kan ik "nog" niet gebruiken (hebben we bij mij niet). Ik vind die leg curl zittend ook niet prettig.
Denk dat het zo een spotter is die constante snelheid van de barbell belangrijker vind dan de inspanning van degene die er onder ligt, erg hinderlijk vind ik ook :mad:
Ik scheurde gisteren door mijn broek door mijn oversized squat ass :(

Lekker getraind kwark, je bent een goede aanloop aan het nemen ;)
Joggingbroeken FTW :roflol:
 
Inderdaad, zo'n spotter was het. Veel te snel assisteren ik had nog zo gezegd: hou gewoon 2 vingers onder de barbell en pas als het helemaal niet gaat assisteren... Zucht...

Goeiemorgen allemaal!! Zo. De dag begint al goed: verslapen gaaaaaap!!!

Eerst maar ff koffie scoren, kep mijn eitjes al op en ben onderweg naar mijn werk...

---------- Toegevoegd om 09:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:21 ----------

zeau goede morgen iedereen.

hebben we er weer zin in?! De week is doormidden dus bijna weekend:D

Ja nog eventjes doorbijten dan kunnen we weer een paar dagen genieten!
 
Inderdaad, zo'n spotter was het. Veel te snel assisteren ik had nog zo gezegd: hou gewoon 2 vingers onder de barbell en pas als het helemaal niet gaat assisteren... Zucht...

Goeiemorgen allemaal!! Zo. De dag begint al goed: verslapen gaaaaaap!!!

Eerst maar ff koffie scoren, kep mijn eitjes al op en ben onderweg naar mijn werk...

---------- Toegevoegd om 09:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:21 ----------



Ja nog eventjes doorbijten dan kunnen we weer een paar dagen genieten!

Verslapen :roflol: shame on you!
 
Juist niet! Spieren groeien in rust dus kwark doet het precies goed :p

Ik zal meteen ff aankondigen dat ik morgen en vrijdag ook te laat kom :roflol:

---------- Toegevoegd om 09:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:59 ----------

Ik scheurde gisteren door mijn broek door mijn oversized squat ass :(

Lekker getraind kwark, je bent een goede aanloop aan het nemen ;)

Verbaasd me niks huge mofo die je er rondloopt :roflol:

---------- Toegevoegd om 10:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:59 ----------

die eckte olympische powerlifters, die hebben pas een squatreet :o om jaloers van te worden xD

ik kan helaas niet tippen aan jou training kwakmans :P

Ik anders ook niet :roflol: :roflol:
Lekkere training weer :thumbs: Wat was er gebeurd bij je laatste set BP? Zag je spotter een leuke meid :eyebrow: voor bij lopen?

Die hams-raise lijkt me vet chill :cool:, helaassss die kan ik "nog" niet gebruiken (hebben we bij mij niet). Ik vind die leg curl zittend ook niet prettig.

Dank u :bow:
Ik ga ze ook maar eens doen, ben wel benieuwd :rolleyes:

gaat lekker he die benchpress? :D mooi man ;)

Mag niet mopperen gab ;) Thnx makker!

Zeau, zeker een goedemorgen! Sterke trainingen baas.. belachelijk sterke squat en BP! :bow:

:bow: dank u beescht ;)
 
gister ook maar borst gedaan in plaats van benen.. want had nog steeds wat spanning in me onderrug van het deadlifte :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven