AndroidHealthClinic

1 jaar, 10 maanden bezig (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

InspirAzn

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
5 apr 2010
Berichten
13
Waardering
0
Lengte
1m67
Massa
63kg
Vetpercentage
10%
Ik train nu ongeveer 1 jaar en 10 maanden 2 keer in de week fullbody
dus ik ben meestal 2-3 uurtjes bezig per training.

[Afbeeldingen niet meer beschikbaar]

Toen ik net begon woog ik 48 kg en m'n vetpercentage was toen 5,3%.
Volgens mij ben ik een ectomorf, ik ben altijd al heel dun geweest en ik kwam vroeger bijna nooit aan. Beginfoto heb ik helaas niet meer aangezien die op m'n vorige laptop stond die nu kapot is.

Ik ben pas sinds een paar maanden iets meer gaan letten op mijn voeding,
het is niet dat ik nu een vast voedingsschema heb maar ik probeer nu wel na iedere training veel vlees (kip) te eten. Eerst at ik vrij slecht, misschien dat ik daardoor vrij sloom aankwam met trainen.

stats nu:

Leeftijd: 18 jaar
Lengte: 1.66 m
Gewicht: 56 kg
Vetpercentage: 6,7%
Benchpress: 65 kg (3 setjes, 10 herhalingen) 70 kg (3 setjes, 8 herhalingen)

tips zijn welkom :)
 
best droog succes met bulken en trainen
 
Heel slecht resultaat voor zo'n tijdsperiode.
Maar je geeft het zelf aan.
Je traint weinig en je eet slecht, dus is het niet verwonderlijk dat je er nog als een anorexiapatient uitziet. Maar als jij hier tevreden mee bent, moet je gewoon zo voort doen ;)
 
heel slecht resultaat voor zo'n tijdsperiode.
Maar je geeft het zelf aan.
Je traint weinig en je eet slecht, dus is het niet verwonderlijk dat je er nog als een anorexiapatient uitziet. Maar als jij hier tevreden mee bent, moet je gewoon zo voort doen ;)

in yo face
 
Droog, maar daar is alles ook mee gezegd. Geen massa , is imo echt niet goed voor bijna 2 jaar.
 
Droog, maar daar is alles ook mee gezegd. Geen massa , is imo echt niet goed voor bijna 2 jaar.

Ikzelf merk wel erg veel verschil ten opzichte van toen ik net begon, misschien een beetje lastig voor jullie om het zo te beoordelen zonder beginfoto.

ga er maar van uit dat toen ik net begon, m'n lichaam helemaal geen vorm had, m'n borst was helemaal plat, er was geen scheiding te zien tussen de 2 borstspieren en de overgang van borst naar buik zag je ook niet echt omdat het even plat was.

ik train iedere keer zo zwaar mogelijk en voer de oefeningen goed uit, na mijn gevoel train ik goed. omdat ik 2 keer per week ga, train ik ook per keer m'n hele lichaam (meestal maandag & vrijdag of dinsdag & donderdag)

zo ziet m'n training er ongeveer uit:

- 4x borstoefeningen
- 3x rugoefeningen
- 3x schouderoefeningen
- 2-3x bicepsoefeningen
- buikspieren train ik op zo'n halve bal (30x naar voren, links, rechts) 3 setjes
- 2x beenoefeningen
- 2x tricepsoefeningen

hoe kan ik een voedingsschema opstellen dat bij mij past?
 
Je trainingen duren veel te lang. 2 a 3 uur per training werkt averechts. Train maximaal 1 tot 1,5 uur.
 
Neem een split schema van 3 of 4 dagen
of neem een schema waar je de 2 spiergroepen 2x meepakt

Up body
lower Body

als je fullbody doet doe het dan 3x in de week ipv 1-2 dagen fullbody
en als je fullbody doet is het de bedoeling dat je NIET tot het uiterste gaat en zoveel sets doet, je moet het verspreiden en zo minimaal stress op je spieren zetten en zorgen dat je genoeg tijd hebt voor de herstellen.
maar niet te lang zoals nu dus.

Ook zou ik er maar eens serieus werk van maken van een voeding-schema en trainingsschema op te stellen , kijk maar eens rond waar sommige staan na die trainingstijd.
Want je staat erg droog, maar er plakt ook geen massa aan.
Je hebt een ectmorph bouw maar bent ook nog steeds heel mager ( niet gezond dus )
Dus begin maar te eten , en lees de stickies
 
Ik vind het inderdaad niet indrukwekkend maar om nou te zeggen van het is niks vind ik ook een beetje te kort door de bocht. Hier valt cker meer uit te halen. Maar dat staat hierboven ook wel vermeld. Ga massa bouwen en lees de stickies.
 
Ik zie alleen maar ABS :o
 
ik zou ook eens benen kopen ;)
 
Slecht bezig man, gelukkig heb je dit forum gevonden :)
Meer eten en minder lang trainen :thumb:
 
ik zou toch trainingen van max een uur gaan inlassen en je intensiteit omhoog gooien, hoe kan je nou 2-3 uur trainen, ik ga na 45 min al bijna over mn nek van de afvalstoffen.
 
btw je lichaam bestaat meer dan uit buikspieren
 
Je trainingen duren veel te lang. 2 a 3 uur per training werkt averechts. Train maximaal 1 tot 1,5 uur.

Het lukt me niet om m'n hele lichaam binnen 1-1.5 uur te trainen, ik ben daar minstens 2 uur aan kwijt.

Spiergroepen in delen trainen lijkt me alleen handig wanneer je 4-6 keer per week gaat, maar ik heb alleen tijd om 2 keer per week te gaan dus vandaar dat ik per training m'n hele lichaam wil pakken.

Ik heb net ff m'n startpost geupdate (foto's van m'n rug, etc.)
 
Laatst bewerkt:
Het lukt me niet om m'n hele lichaam binnen 1-1.5 uur te trainen, ik ben daar minstens 2 uur aan kwijt.

Spiergroepen in delen trainen lijkt me alleen handig wanneer je 4-6 keer per week gaat, maar ik heb alleen tijd om 2 keer per week te gaan dus vandaar dat ik per training m'n hele lichaam wil pakken.

Ik heb net ff m'n startpost geupdate (foto's van m'n rug, etc.)

op welke dagen train je dan?
en post je voedingsschemaeens
 
Kan je er niet 3dagen in de week van maken ?
dan kom je al een eind verder met spier groepen verdelen....
 
Back
Naar boven