Fitness Seller

Defqon.1 Festival 12 Juni '10 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik bedoel vergeleken met de vrolijke melodietjes die headhunterz voornamelijk nu draait. Ik ben daar niet zo van, hou meer van het rauwe. Maatje van me niet, dat is weer jammer

Wildstylez past qua producties heel mooi int melo-Hardstyle lijstje tussen HHZ en DBSTF..

Maar ik ben er zeker van Wildstylez geleerd heeft van t geblunder van HHZ op Defqon vorig jaar. Dus verwacht wel iets wat ik normaal niet zou verwachten van zo'n naam. :)

..Of Q-Dance betaalt m alleen alsie hitjes gaat draaien, gezien Q-dance volgens mij van elke goeie Hardstyle feest een commercieel vertoning maakt gericht op de enorme hoeveelheid nieuwe Hardstyle "fans" die enkel hippeng melodietjes mooi vinden. :rolleyes:
 
Noisecontrollers sluiten af.
 
Noisecontrollers sluiten af.

Bronnnnn? :)

---------- Toegevoegd om 12:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:15 ----------

Ik heb namelijk uit een hele betrouwbare bron gehoord dat t Wildstylez was. :)

Toen de anthem bekend werd, werd dat bevestigd. (Gezien t feit dat de afgelopen jaren de anthem-makers altijd afsloten ;-) )
 
als je beuk/rauwe hs wil horen moet je vooral wildstylez gaan luisteren:o
 
Wildstylez is een mix van jump en happy.

Goede hardstyle is in mijn ogen nog altijd afkomstig van de donkey rollers en zany.
 
Laatst bewerkt:
Het synoniem van Almere strand is een matige dosis 2CB (12 mg) plus enkele puntjes ketamine, deze roze gele combi komt echt intrigerend en spannend over met al die kauwende robots om je heen die geen idee hebben van hun koers voor de dag.
 
Ok Marky, have fun met je leuke ontdekkingstocht enzo.
 
Als je er echt graag heen wilt en je hebt genoeg poen.

Dan kun je misschien <a href="http://www.ticketunlimited.nl/default.aspx?tt=340_0_54303_&r=%2Fcategorie%2FDance%2FFestivals%2F361.htm">via deze site</a>
nog aan kaarten komen.
 
Aanwezig. Heb er zin in:).
 
Ok Marky, have fun met je leuke ontdekkingstocht enzo.

Klinkt als een moment van oprechte eerlijkheid komend van een recht geschapen karakter.
 
Laat Endymion het laatste half uurtje maar doen! Ben er iig bij :)
 
Ik ben er dit jaar ook weer bij:D
 
Zo, net pas dit gedeelte van het forum ontdekt, whehe. Ik ben ook aanwezig! Had verwacht dat Charly en Theo main af zouden sluiten, maar volgens de twitter van Charly gaat dit toch niet gebeuren. Verwacht nu dat de Noisecontrollers afsluiten.

1e Defqon, en gruuuwelijk veel zin in. Maar eerst vanavond in een lokale kroeg Crypsis, Ran-D en Wildstylez bewonderen. Het festivalseizoen open ik met Emporium (29 mei Wijchen)

---------- Toegevoegd om 16:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:44 ----------

Toen de anthem bekend werd, werd dat bevestigd. (Gezien t feit dat de afgelopen jaren de anthem-makers altijd afsloten ;-) )
Paar jaar geleden had Showtek de anthem, maar stond vroeg op de avond als ik me niet vergis. Dus dit is niet per se een regel. Hoe wil je het anders oplossen: hardstyle -> early rave(charly&theo) -> hardstyle.
Denk dat Noisecontrollers met hardere hardstyle + hardcore platen iets logischer is na de early rave
 
Laatst bewerkt:
Als je er echt graag heen wilt en je hebt genoeg poen.

Dan kun je misschien <a href="http://www.ticketunlimited.nl/default.aspx?tt=340_0_54303_&r=%2Fcategorie%2FDance%2FFestivals%2F361.htm">via deze site</a>
nog aan kaarten komen.

Haha ik wou er graag heen maar €179,- :eek:
 
Kijk gewoon op marktplaats 2-3 dagen voor het feest zelf.. Staan er zat op die hem dan voor de normale prijs wegdoen, of misschien 10-20 euro extra, maar dat is nog te overwegen..
 
Ok.. ik wil er wel graag heen maar moet nog wel een beetje normalen prijs zijn dus als iemand nog wat weet?!
 
Ok.. ik wil er wel graag heen maar moet nog wel een beetje normalen prijs zijn dus als iemand nog wat weet?!

Allicht heb ik nog wel een kaartje voor je.. Ik laat het nog wel even weten, gewoon voor de normale prijs natuurlijk.
 
Back
Naar boven