MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Blegh. Al die mensen die op vakantie gaan, stelletje wankers! Jullie hopen zeker dat als jullie met je ballen op het strand liggen dat het hier met bakken regent?! Gemenerikken!

kan jij gedachte lezen :D???
 
Hoe staat het hier bij onze Kwa(r)kMixer?

K.U.T. (staat voor Kwalitatief Uitermate Teleurstellend)

TNT heeft mijn pakketje zoek gemaakt, nu heb ik flinke financiële schade :(
Ze hebben een onderzoek ingesteld, maja... 9 van de 10 keer halen ze hun schouders op en jij kunt fluiten naar je centen... wat een K***** bedrijf ook...

Echt, de eerste die vandaag bijdehand tegen me is, stomp ik z'n kop eraf

:mad:

---------- Toegevoegd om 13:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:30 ----------

Niet zeuren jij, lekkere motorweer staat voor de deur en we wonen 20 mins van het strand af en maar iets verder van de Lekdijk ;)

Mag ik ff lekker zeuren...? Kep roid rage jaaah :mad:
 
Echt, de eerste die vandaag bijdehand tegen me is, stomp ik z'n kop eraf
Kwark wanneer komen die pics die je 5 weken geleden al beloofde :D
 
Kwark wanneer komen die pics die je 5 weken geleden al beloofde :D

Je moet je smoel houden en braaf wachten.

---------- Toegevoegd om 13:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:39 ----------

zal een beste poten training worden dan vandaag
 
succes met je training man, afstraffen die poten !!!
 
dit vraagt om bijdehandte reacties :D

nja leg al je woede in die training :)
 
whehe keep it cool makker :D suc6 vandaag animal;)
 
Kwarkie, niet weer naar dat andere forum gaan he als je een roide rage hebt :(
Beul die ecto pootjes vanavond maar eens af. Ze moeten nog flink groeien :D:D:D

Kusje
 
K.U.T. (staat voor Kwalitatief Uitermate Teleurstellend)

TNT heeft mijn pakketje zoek gemaakt, nu heb ik flinke financiële schade :(
Ze hebben een onderzoek ingesteld, maja... 9 van de 10 keer halen ze hun schouders op en jij kunt fluiten naar je centen... wat een K***** bedrijf ook...

Echt, de eerste die vandaag bijdehand tegen me is, stomp ik z'n kop eraf

:mad::mad:

Zolang de koerier niks heeft geleverd is de TNT aansprakelijk. komt wel boven water, kijk even bij je buren ofzo. TNT huurt vaak externe koeriers in die zsm van hun pakje af willen zo dat ze met hun ballen in de zon kunnen zitten.
 
Thnx lekker knallen strakkies.

---------- Toegevoegd om 15:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:47 ----------

Zolang de koerier niks heeft geleverd is de TNT aansprakelijk. komt wel boven water, kijk even bij je buren ofzo. TNT huurt vaak externe koeriers in die zsm van hun pakje af willen zo dat ze met hun ballen in de zon kunnen zitten.

olgens trach&trace is ie al afgeleverd, maar er was alleen een ontvangsbewijs, maar geen pakketje :roflol:

ik hoop echt dat ze dat weer recht breien, want er gaan gewonden vallen!

---------- Toegevoegd om 15:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:55 ----------

Kwarkie, niet weer naar dat andere forum gaan he als je een roide rage hebt :(
Beul die ecto pootjes vanavond maar eens af. Ze moeten nog flink groeien :D:D:D

Kusje

:whip: ik blijf lekker hier, al is het alleen al om jullie ff lekker lastig te vallen en te chockeren :p

---------- Toegevoegd om 15:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:57 ----------

whehe keep it cool makker :D suc6 vandaag animal;)

Kep al tot 100 geteld, maar het helpt niet. Dus dan maar het ijzer buigen strakkies
 
ja maar jij hebt dat bewijs toch niet ondertekent?
anyway train ze vanavond
 
Bummer van je pakketje ... is mij ook al gebeurd met een levering van body & fitshop.
Een week later kwam het toch nog gaan. Dus ja, misschien nog even geduld hé.

Succes vanavond ;)
 
DINSDAG - IK TREK JE KOP ERAF TRAINING

Gewicht: 94,5kg
Eten: Zeer goed
Mentaliteit: Ik vreet je op, mafkees

SQ

10x80
10x110
10x130
8x150
6x170 > PR

Leg Press

10x180
10x220
10x260
10x360 > VLATS! Kotsen, gelukkig maar een beetje...

Leg Extension

10x85
10x105
5x10x75 > heel langzaam, static hold 3sec. brute pomp!

Leg Curl

10x65
10x75
2x10x85 > Idem, langzaam, static hold

Toe press

20x105
20x125
20x125
20x145

Komt die omhoog gevallen, arrogante k*t manager weer hoor... zogenaamd informeren hoe het met me gaat, omdat ik een keertje heb gekotst. Nou, al snel komt de aap uit de mouw: meneer is not amused, want het is al vaker gebeurt (toen was ik gewoon op tijd bij de plee). Sja, zeg ik, kan gebeuren eh. Waarop hij loopt te jammeren: Sja, misschien moet je wat rustiger aan trainen. Waarop ik zeg: Kerel, wat denk je zelf? Ik kom niet om truitjes te breien man, maar hard te trainen.

Nou zei ik, geen punt hoor, ik bener onderhand toch een beetje klaar mee hierzo. En de sfeer die jij rond mijn persoon creeërt met je arrogante, autoritaire toon maakt dat er niet beter op. Dus heb ik mijn abo opgezegd bij Fitness First (customers last).

Ik ga per 1 Juni weer lekker bij mijn ouwe gym trainen. Kep hem nog ff haarfijn vcerteld wat ik van dat kansloze mannetje vind.

Conclusie:
Training naar woede. 9 uit 10.
 
Laatst bewerkt:
brutal skwats chris! had je in de gym gekotst of op de wc?
goed gedaan btw
 
Whehe.. het klinkt alsof je ook echt naast de leg press hebt staan kotsen man :P

Brute squats weer.. Test ingeslagen?
 
hij moet z'n abbo eerst afmaken..want 1juni begint die pas weer bij z'n oude gym.
 
Whehe.. het klinkt alsof je ook echt naast de leg press hebt staan kotsen man :P

Brute squats weer.. Test ingeslagen?

whahahah hoe raad je ut :roflol:
 
toch maar aan de test prop? haha

is die oude gym wel van alles voorzien?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven