XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
INdeed een brrute afscheidstraining!:D
 
Thnx all ;) Kwarkmans is goed on track! 2,5 kilo erbij al! RAWRRRRR!
 
Ben je al begonnen met je kuur dan?
 
toch maar aan de test prop? haha

is die oude gym wel van alles voorzien?

Jup, en een rielekste mentaliteit. En tenminste een echt krachthonk!

---------- Toegevoegd om 21:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:34 ----------

Ben je al begonnen met je kuur dan?

Jup. 2e week :p
 
nodig skinny uit, die weet wel raad met zulke mietjes

maar klasse voor je squats zoals we gewend zijn :)
 
whehe kwark gaat los :roflol: dikke training kerel ;) en laat die kwal maar zeveren.. gooi je de laatste training toch mooi de spiegels van de muur :roflol:
 
nodig skinny uit, die weet wel raad met zulke mietjes

maar klasse voor je squats zoals we gewend zijn :)

Thnx Tijm ;)

Waarom ben je er toentertijd weggegaan dan?

Omdat deze gym wat dichter bij mijn werk zit, was dit praktischer. Maar **** it, dan maar ff verder weg...

whehe kwark gaat los :roflol: dikke training kerel ;) en laat die kwal maar zeveren.. gooi je de laatste training toch mooi de spiegels van de muur :roflol:

Ik zit er nog 1 maand (opzegtermijn) maar ze kunnen me rug op, en die pannekoek helemaal met z'n blije bakkes
 
:roflol: net een film hierzo:

Kotsen, brute training, roidrage, gym-figuur de klote in schelden :roflol:


Je moet voor de gein je posts tussen voor de kuur en nu vergelijken :p
 
Laatst bewerkt:
Klote van je pakketje man. Vaak dumpen die TNT lui die shit gewoon bij het dichtsbijzijnde postkantoor en moet je het daar afhalen.

Desalniettemin, brute training!
 
WoooT man...dikke training ! Het is te zien dat je je goed kon afreageren op je benen en op die mafkees! Beter dat je nu weggaat, was anders zo'n gezeik continue daar word je moe van....dan maar wat verder reizen.
 
morgen chris... en de rest :D

vandaag hoef ik maar een halve dag te werken, en morgen vroeg ga ik weg, naar Rhodos.

hoe zien jou aankomende 2 dagen eruit :)


:heart:
 
Toe maar ff naar Rhodos...lekker hoor :o...wat dacht je ga ff 30 april ontvluchten ? :p (zou ook geen nee zeggen tegen zo'n vakantie :cool:)
 
Klote van je pakketje man. Vaak dumpen die TNT lui die shit gewoon bij het dichtsbijzijnde postkantoor en moet je het daar afhalen.

Desalniettemin, brute training!

thanks beest! Waarom open je zelf trouwens geen log?

WoooT man...dikke training ! Het is te zien dat je je goed kon afreageren op je benen en op die mafkees! Beter dat je nu weggaat, was anders zo'n gezeik continue daar word je moe van....dan maar wat verder reizen.

ja zo is het. Laat ze daar maar lekker "fitnessen" blije figuren daarzo hahaha

morgen chris... en de rest :D

vandaag hoef ik maar een halve dag te werken, en morgen vroeg ga ik weg, naar Rhodos.

hoe zien jou aankomende 2 dagen eruit :)


:heart:


---------- Toegevoegd om 07:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:43 ----------

morgen chris... en de rest :D

vandaag hoef ik maar een halve dag te werken, en morgen vroeg ga ik weg, naar Rhodos.

hoe zien jou aankomende 2 dagen eruit :)


:heart:

Lekker man! Hoe lang blijf je weg? Blijf je wel je trainingen posten daarzo?

Sja, hier the same old shit: vreten, werken, vreten, trainen, vreten, slapen...

Instant grow gappie! :heart:
 
Toe maar ff naar Rhodos...lekker hoor :o...wat dacht je ga ff 30 april ontvluchten ? :p (zou ook geen nee zeggen tegen zo'n vakantie :cool:)

ja, hoogseizoen is: teveel betalen, te warm, alles dus dor, teveel touristen (nu ook wel maar nog niet zo erg) ennnn nu kwam het ook wat beter uit zodat ik in de zomervakantie nog een keer ergens naar toe kan gaan :D

lekker een weekje met mijn vriendin er tussen uit. (die had vrijdag al de koffer gepakt en is dus al 3/4 week klaar om te vertrekken :roflol:, ik moet vandaag nog beginnen met pakken :D)

---------- Toegevoegd om 07:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:47 ----------

Lekker man! Hoe lang blijf je weg? Blijf je wel je trainingen posten daarzo?

Sja, hier the same old shit: vreten, werken, vreten, trainen, vreten, slapen...

Instant grow gappie! :heart:

dat is zeker lekker, 8 dagen. ik zal kijken of ik daar kan posten, want een week zonder dbb is zwaar afkicken :eek:
ja lekker onbeperkt vreten daar :D
 
O ja, ik zou het bijna vergeten: goeie morgen allemaal!!!!
 
Mooi, Kwark weer naar een echt krachthonk. Die gozer moet natuurlijk ook aan zijn andere klanten denken, ik stel mij zo voor dat de gemiddelde Zumba huisvrouw er niet zo gecharmeerd van is als haar buurman de boel onder loopt te braken terwijl zij de laatste putjes uit haar zitvlak probeert strak te steppen.

Die squats gaat veel te hard Kwark, stoppen nou.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven