XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Goedemorgen :hello: :D
Mooie zonnige dag vandaag!!! :cool:
 
Goodmorning!

Zo lame dat ik hem wel MOET posten :roflol:
http://www.youtube.com/watch?v=haulPuZNfzM

OMFG :roflol: dit ga je niet menen.....

Mooi, Kwark weer naar een echt krachthonk. Die gozer moet natuurlijk ook aan zijn andere klanten denken, ik stel mij zo voor dat de gemiddelde Zumba huisvrouw er niet zo gecharmeerd van is als haar buurman de boel onder loopt te braken terwijl zij de laatste putjes uit haar zitvlak probeert strak te steppen.

Die squats gaat veel te hard Kwark, stoppen nou.

wahahaaha.... zoals je dat verteld... geweldig!

hehehe... nee, kwarkie gaat nog ff lekker door! Aan het einde van de kuur moet ik 190/200 squatten van mijzelf ;)

Van hetzelfde.. nog geen half 9 dus niet te laat :)

Sja, nu allang half negen geweest, TE LAAT!!!!

---------- Toegevoegd om 08:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:43 ----------

Goedemorgen :hello: :D
Mooie zonnige dag vandaag!!! :cool:

Hoooooiiiiii!!! :wave: geniet ervan!



O JA.... BREAKING NEWS: PAKKETJE TERECHT

Gelukkig is het pakketje terecht, kwarkie heeft dus voor niks die arme, arme, manager de huid vol gescholden :roflol:



(nee hoor, het blijft een asshole)



:D
 
Hehe, blij dat het je muziek is :D

Ik stel trouwens voor dat je aankomende training die 495kg over de halve ton schopt ;)
 
Hehe, blij dat het je muziek is :D

Ik stel trouwens voor dat je aankomende training die 495kg over de halve ton schopt ;)

Als ik vandaag ga deadliften in deze gym? Dat wordt gegarandeerd vechten met die kneus van een manager :roflol:
 
Als ik vandaag ga deadliften in deze gym? Dat wordt gegarandeerd vechten met die kneus van een manager :roflol:
Die schrik je toch wel af met je inmiddels legendarische most muscular ecto brul? :fire:
 
Als ik vandaag ga deadliften in deze gym? Dat wordt gegarandeerd vechten met die kneus van een manager :roflol:

En dan komt Kwarkie erachter dat deze kneus van een manager vroeger in een shoalin tempel heeft getraind. :D

Zou je maar gebeuren. :roflol:
 
lekker brullen!!!!! RROOOOOAAAWWWRRRRR!!!!!!!

succes buffel!
 
En dan komt Kwarkie erachter dat deze kneus van een manager vroeger in een shoalin tempel heeft getraind. :D

Zou je maar gebeuren. :roflol:

Ow, dan zet ik mijn geheime wapen in: Dan trekt graaf van Speerum zijn huge lans, en duwt um ff diep in zijn ass wahahaha

---------- Toegevoegd om 09:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:09 ----------

die schrik je toch wel af met je inmiddels legendarische most muscular ex-to brul? :fire:

:d
 
6x170 = old school
goed gedaan kwark
 
Goeiemiddag Chrissie,

Goed om te lezen dat je weer flink aan het knallen bent kerel. Deze keer iets verstandiger kuren, zodat die lelijke blessures achter wegen blijven.

Verwacht natuurlijk wel dat je nu eindelijk eens over die 100 kg bw knalt, en een totaal van 500 zou natuurlijk ook wel netjes zijn.

Zet hem op!
 
thanks beest! Waarom open je zelf trouwens geen log?

Omdat ik eigenlijk al een jaar stil sta qua progressie. Ik vind het eigenlijk wel prima zo dus dan is het ook niet zo boeiend om te volgen voor andere mensen.
 
Omdat ik eigenlijk al een jaar stil sta qua progressie. Ik vind het eigenlijk wel prima zo dus dan is het ook niet zo boeiend om te volgen voor andere mensen.

Ja... laat es zien dat fysiek van je ghehe :p 112kg bij 9% moet er wel bruut uitzien ofnie?
 
Goeiemiddag Chrissie,

Goed om te lezen dat je weer flink aan het knallen bent kerel. Deze keer iets verstandiger kuren, zodat die lelijke blessures achter wegen blijven.

Verwacht natuurlijk wel dat je nu eindelijk eens over die 100 kg bw knalt, en een totaal van 500 zou natuurlijk ook wel netjes zijn.

Zet hem op!

hehe thnx...

Maar euhhh.... hoe moet ik nou verstandig kuren eigenlijk? Ik had gewoon dikke pech :(

Gelukkig is het nu niet van dat kouwe k*t weer... scheelt ook :D
 
word er nog met gewichten geslingerd vandaag Chris?
Waarschijnlijk enkel naar de eigenaar van zijn toekomstige ex-sportschool, in 1 of andere roid rage..
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven