XXL Nutrition

Nieuws Obama 100% overtuigt dat Iran atoombommen maakt

Bezoekers in dit topic

:roflol: Ga je nu het ouder zorgstelsel verdedigen?
 
:roflol: Ga je nu het ouder zorgstelsel verdedigen?

Nee maar het nieuwe gaat hooguit de economie verder slopen. Voor de rest is Obama een hoop lucht, maar vooral blijven geloven in 'Yes we can' en 'Change'.
 
Nee maar het nieuwe gaat hooguit de economie verder slopen. Voor de rest is Obama een hoop lucht, maar vooral blijven geloven in 'Yes we can' en 'Change'.

Inderdaad, en hij is gewoon racistisch gekozen. Veel hebben op hem gestemt vanwege zijn huidskleur.
 
Laatst bewerkt:
Nee maar het nieuwe gaat hooguit de economie verder slopen. Voor de rest is Obama een hoop lucht, maar vooral blijven geloven in 'Yes we can' en 'Change'.
Leg eens uit dan?
Dat er een verbetering ingevoerd diende te worden lijkt me evident. Moet zeggen dat ik me er nog niet erg in heb verdiept, maar het gaat toch meer naar het Nederlands model als ik het goed heb.

Inderdaag, en hij is gewoon racistisch gekozen. Veel hebben op hem gestemd vanwege zijn huidskleur.
Als zijn tegenstander was gekozen was dat ook op basis van zijn huidskleur.
 
Valt me toch een beetje tegen van je EricR, wat betreft binnenlands problematiek weet je altijd exact uit te leggen waar zaken wel of niet aan schorten ondersteund met argumenten en statistieken maar als het gaat om de Amerikaanse situatie verval je in het geroep van Jan met de Pet. Ik ben het er met je eens dat hij een klein beetje te veel de hemel in wordt geprezen maar hij zet daar toch echt wel wat strohalmen neer (hij heeft nog wel een paar jaar maar ala) waar verdere generaties op kunnen bouwen zo tussen al het neoconservatieve gebrul door, zowel op binnenlands als op buitenlands gebied.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad, en hij is gewoon racistisch gekozen. Veel hebben op hem gestemt vanwege zijn huidskleur.
Als je Amerika kent weet je dat dat net een groot nadeel is. Ik zou eerder zeggen: de tegenkandidaat & co was zo zwak dat hij wel moest winnen. Zeker na die mooie speeches die voor hem waren voorbereid en die hij zo goed uit het hoofd had geleerd.

Op zich is het geen slechte president maar mensen die denken dat het door hem nu plots allemaal zoveel beter gaat worden moeten inderdaad eens met beide voeten op de grond komen.
 
Op zich is het geen slechte president maar mensen die denken dat het door hem nu plots allemaal zoveel beter gaat worden moeten inderdaad eens met beide voeten op de grond komen.

Ik denk dat het een stap is in de goede richting en ik vertrouw erop dat hij nog meer stappen gaat maken zodra hij daar genoeg ruimte voor krijgt en weet te scheppen. Dat zijn wel stappen die door externe incidenten en idiote toekomstige hardliners als presidentskandidaten zo in een paar jaar ongedaan gemaakt kunnen worden
 
Ik ben het niet vaak met je eens Klaas, maar when you're right you're right.
 
Valt me toch een beetje tegen van je EricR, wat betreft binnenlands problematiek weet je altijd exact uit te leggen waar zaken wel of niet aan schorten ondersteund met argumenten en statistieken maar als het gaat om de Amerikaanse situatie verval je in het geroep van Jan met de Pet. Ik ben het er met je eens dat hij een klein beetje te veel de hemel in wordt geprezen maar hij zet daar toch echt wel wat strohalmen neer (hij heeft nog wel een paar jaar maar ala) waar verdere generaties op kunnen bouwen zo tussen al het neoconservatieve gebrul door.

Moet ik hier dan een Obamatopic van maken, wil best onderbouwen waarom het de same old shit is maar daar is het verder de thread niet voor.

Het health careprogramma werkt negatief uit voor de grootste groep werkgevers in de USA. De kleinere bedrijven hebben als geheel de meeste werknemers en worden nu verplicht om een verzekering aan te bieden of een belasting te betalen. Een belasting die gestaagt oploopt naar gelang de grootte van het bedrijf.

smallbuspenalty1.gif


Als je geen verzekering aanbiedt dan moet je dus de belasting betalen. Logischerwijs zullen bedrijven proberen om beneden een bepaalde omzet te blijven, ook al snijdt dat wel in de winst. Maar iedereen verzekeren doet net zo goed of het betalen van de belasting als je niemand verzekert. Bedrijven die hun omzetten limiteren zorgen voor minder groei op economisch vlak.

Moet ik het nog verder onderbouwen op dit gebied?

Voor de rest is Obama gewoon afhankelijk van oudgedienden bij de Democraten of figuren als Rahm Emanuel die gewoon hun weg naar binnen gekocht hebben met hulp van de financiele wereld. Same old shit, new name.
 
overigens wordt een senaatmeerderheid wel steeds lastiger. Dus weet niet of hij ooit meer ruimte zal krijgen.

---------- Toegevoegd om 18:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:48 ----------

Godver Eric, wat een zuurpruim ben je ook :roflol:
 
When I'm president, I intend to keep in place the moratorium here in Florida and around the country that prevents oil companies from drilling off Florida's coasts. That's how we can protect our coastline and still make the investments that will reduce our dependence on foreign oil and bring down gas prices for good.

2008

en in 2010 :

WASHINGTON — The Obama administration is proposing to open vast expanses of water along the Atlantic coastline, the eastern Gulf of Mexico and the north coast of Alaska to oil and natural gas drilling, much of it for the first time, officials said Tuesday.

http://www.nytimes.com/2010/03/31/science/earth/31energy.html

**** up this country, yes we can! Lie, yes we can!

---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=kDnbVr3283o

“I am not a nuclear energy proponent"

2007

President Obama seized a key Republican energy initiative as his own Tuesday, promising $8.33 billion in federal loan guarantees for a pair of Georgia reactors that he said would give new life to the U.S. nuclear power industry and create a surge of high-skill jobs.

2010

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2010/02/16/AR2010021601302.html?hpid=topnews

**** you in the ass, yes we can.
 
HAT3R :roflol:
My man Obama, no more drama
 
But before seeking more political handouts comes disappointing new poll news for....


...the Real Good Talker, putting him right down there with Jimmy Carter and Ronald Reagan in terms of average approval ratings in the fifth quarter of their presidency.

A new Gallup Poll just out finds Obama's fifth quarterly poll score (Jan. 20-April 19) to be 48.8% job approval, down from his fourth quarter approval of 50.8%. Carter was 48% and Reagan 46.3%.

The average fifth quarterly score since Gallup began tracking it in 1945 is 54%.

One very slim sign of hope for Obama comes from a new ABC News poll that finds a few people believe the economy is getting even worse, now 30% versus a recent 36%. Alas, 92% still think the economy under Obama is in bad shape.

Here's something that would really annoy the current White House crowd if it paid attention to public opinion polls, which of course it doesn't, being so focused on doing what's right for the American people. But by far the best fifth-quarter presidential job approval in modern history was George W. Bush's 79.5%.

http://latimesblogs.latimes.com/washington/2010/04/obama-gallup-jimmy-carter.html

2 na slechtste 'approval rating' ooit. Yep de Amerikanen zijn hem nu al zat. Maar vooral blijven geloven in the impossible dream.
 
Je kan weleens van inzichten veranderen, sterker nog, ik vertrouw mensen niet die dat nooit doen. Wat het Amerikaanse publiek op een bepaald tijdstip vindt boeit me niet zoveel eigenlijk..maar we zullen zien, je kan toch pas vele jaren later een gedegen oordeel vellen. Ik geloof wel dat zijn insteek goed is, vergeleken met een malloot als Bush.
 
Ik denk dat het een stap is in de goede richting en ik vertrouw erop dat hij nog meer stappen gaat maken zodra hij daar genoeg ruimte voor krijgt en weet te scheppen. Dat zijn wel stappen die door externe incidenten en idiote toekomstige hardliners als presidentskandidaten zo in een paar jaar ongedaan gemaakt kunnen worden

Nee die holle frasen gaan veel bijdragen, welke goede stappen heeft hij gezet dan?
 
Nee die holle frasen gaan veel bijdragen, welke goede stappen heeft hij gezet dan?


De zorghervormingen zullen voor de langere termijn gunstig uitpakken voor de minder bedeelden in de VS, Sluiting Guantanamo Bay, omkering van Bush beleid ten aanzien van wetenschappelijk onderzoek, het nieuwe geluid richting het Midden-Oosten, de kritische noot richting Israël's houding ten aanzien van de Palestijnen, de wijze waarop hij heeft ingegrepen tijdens de crisis ten aanzien van vooral de auto industrie (ik weet zo net niet zeker of een neoconservatieve republikein geen belachelijke hoeveelheden in zieke bedrijven als Chrysler en GM had gestoken om het in geheel Amerikaanse handen te houden).


Dit zijn toch dingen die onder een McCain anders waren aangepakt vermoed ik.


Edit:

Nieuwe houding ten aanzien van de V.N. en dan vooral met het oog op de rest van de leden naast de V.S...
 
Laatst bewerkt:
De zorghervormingen zullen voor de langere termijn gunstig uitpakken voor de minder bedeelden in de VS, Sluiting Guantanamo Bay, omkering van Bush beleid ten aanzien van wetenschappelijk onderzoek, het nieuwe geluid richting het Midden-Oosten, de kritische noot richting Israël's houding ten aanzien van de Palestijnen, de wijze waarop hij heeft ingegrepen tijdens de crisis ten aanzien van vooral de auto industrie (ik weet zo net niet zeker of een neoconservatieve republikein geen belachelijke hoeveelheden in zieke bedrijven als Chrysler en GM had gestoken om het in geheel Amerikaanse handen te houden).


Dit zijn toch dingen die onder een McCain anders waren aangepakt vermoed ik.


Edit:

Nieuwe houding ten aanzien van de V.N. en dan vooral met het oog op de rest van de leden naast de V.S...


Alleen heeft aan dat buitenlandbeleid de gewone burger in de USA niet veel natuurlijk en die healt reform is nog maar afwachten of het wat gaat opleveren. Kleine bedrijven hebben er in ieder geval lang niet altijd baat bij.
 
Inderdaad, en hij is gewoon racistisch gekozen. Veel hebben op hem gestemt vanwege zijn huidskleur.

Net zoals we hier ook altijd blanke premiers hebben toch :rolleyes:

wat hebben jullie gristengekken toch met blond en blauwogigen ???
 
Als de internationale politiek een videospel zou zijn dan zou ik het zo aanpakken:

Midden-oosten veroveren. Onderdrukken, geweld en propaganda gebruiken om een hun huidige "inferieure" cultuur weg te vagen, wie niet luistert moet dan maar sterven. :hamer:
Daarna met goed onderwijs alle mongolische gedachtes de wereld uit helpen.

WORLD PEACE! YOU WON THE GAME!

De eerste 50-100 jaar zullen de meeste inheemse mannetjes wel flink huilen, maar de generaties jongeren daarna zal het een worst wezen, vooral de jongedames zullen walgen om de achterlijke verhalen uit "die tijd".


Goed idee voor civilization 6.

(kwark op, tijd om te pitten :zzz:)
 
Back
Naar boven