Fitness Seller

DBB vrouwen-contest - gesponsord door Body & Fitshop & Power Supplements (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Schrijf! mij! ook! m.....

Onee ik ben geen meisje :sad:





Succes dames :thumb:
 
Leuk initiatief Cynthia! :)

Je begrijpt dat ik deze contest even oversla :D maar alle dames die meedoen ontzettend veel succes gewenst!!!
 
Ik vind het een onwijs gaaf initiatief en ga er even rustig over nadenken.

Heel veel succes voor de meiden die meedoen in ieder geval!
 
Goede oplossing lijkt mij: tussentijdse pics mag wel, moet niet?

Vind ik ook wel goed, anders moet jeje precies aan die midden datum houden, en als je dan nog achterloopt, begin en eind is belangrijker, maar als je zelf fotos wil plaatsen tussendoor kan het ook, als je er eens beter voorstaat gedurende de contest.
 
joellen25 doet ook mee!

'Al' 4 inschrijvingen :D Kom op ladies, niet zo twijfelen, gewoon meedoen. Vorig jaar was ook een hartstikke leuke contest!

En met een mooie lijst inschrijvingen vol enthousiaste deelneemsters kan ik altijd nog proberen of er nog een leuk prijsje voor de winnares(sen) te hosselen valt bij de boardsponsors :D maar dan moet ik wel wat meer dan 4 inschrijvingen hebben natuurlijk he!



---------- Toegevoegd om 17:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:23 ----------



Het is jullie contest maar met een transformatie is zoals gezegd weinig kans voor degene die al in vorm zijn. Of ze moeten een oude foto posten als de contest begonnen wordt.

Transformatie heeft wel het voordeel dat de contest langer duurt en er een aansporing is om aan het gewenste lichaam te werken maar dat kan er ook zijn als je gewoon een begindatum stelt waarop iedereen contest ready moet zijn.

Nou dames, wat vinden jullie? Zoals Eric al zei: het is jullie contest, dus jullie mogen zelf zeggen wat jullie willen.


Shit, :eek2:! Keuzes, keuzes en keuzes. Ik houd van duidelijkheid en helderheid.

Doel je op onduidelijkheden wat betreft de contest? Als iets je niet duidelijk is, gewoon vragen hoor!

Ik heb sowieso al pics van begin dit jaar:kots:maar met hoofd. Dus die worden hem niet.

Je hoofd kan je idd zoals Dwarf al zei gewoon weg-photoshoppen (als je dit zelf niet kan, dan wil ik dat ook zeker wel voor je doen hoor).

En hoe erg kan je worden afgezeken? Wat hoe anoniem ook ik zie zelf ook wel wat er allemaal niet uitziet of wat dan ook.

Ik zou zeggen, kijk eens wat bij de vorige contest-logjes en het stem-topic en dan zal je zien dat er gewoon respectvol gereageerd is op de foto’s van de dames door de DBB-leden. Anders had je dat ook al lang gehoord van de andere dames dat ze nevernooitniet nogmaals aan een contest op DBB mee zouden willen doen ;)

Tjeempie, ben gewoon hormonaal en dus besluitloos:p

Gewoon meedoen!


Leuk initiatief Cynthia! :)

Je begrijpt dat ik deze contest even oversla :D maar alle dames die meedoen ontzettend veel succes gewenst!!!

Daar snap ik helemaal niks van :mad: :P


Ik vind het een onwijs gaaf initiatief en ga er even rustig over nadenken.

Heel veel succes voor de meiden die meedoen in ieder geval!

Genoeg nagedacht, inschrijven dan maar? :D


Vind ik ook wel goed, anders moet jeje precies aan die midden datum houden, en als je dan nog achterloopt, begin en eind is belangrijker, maar als je zelf fotos wil plaatsen tussendoor kan het ook, als je er eens beter voorstaat gedurende de contest.

Prima! Bij deze: je mag net zoveel foto’s in je contest-logje posten als je zelf wilt, maar er komt geen verplichte tussentijdse foto.
 
Laatst bewerkt:
Omdat ik nog steeds geblesseerd doe ik niet mee.

Alle dames alvast veel succes gewenst!
 
Weet zelf ook nog niet of ik mee doe, maar zowiezo leuk initiatief!!!

Wat vorig jaar zo leuk was, is dat heel verschillende dames meededen, en dat het niet ging om de vergelijking met elkaar, maar om ieders persoonlijke progressie... Dat zou ook een stimulans kunnen zijn voor de twijfelaars... ga jezelf niet vergelijken, stel jezelf een doel en zie de contest als een schop onder je hol om aan je doel te werken. Je zou dus uiteindelijk moeten beoordelen op persoonlijke progressie en dan is het toch een transformatie-contest... Dat zal wel heel duidelijk gesteld moeten worden zodra je aan het eind laat stemmen, om te voorkomen dat men enigszins "blind" voor het in zijn/haar ogen mooiste plaatje stemt.

Als ik voor mezelf spreek is het wel even lastig, aangezien ik 9 mei uit de laatste wedstrijd rol en een ander lange-termijn doel heb, namelijk spiermassa winnen en vetpercentage in de hand houden... maar goed, ga er nog over nadenken!

Vind het wel leuk als er in de foto's een pose naar keuze is, en wellicht nog een vrije pose of gewoon een ander... je kan ook zeggen een pose voorkant en achterkant, zie je echt een totaal plaatje...

Hoop echt dat de twijfelaars zich bedenken om er gewoon voor te gaan. Ervaring van vorig jaar, sfeer onderling etc, elkaar motiveren vond ik erg positief, en kan je wellicht helpen als een extra steun/schop. En je hoofd kan je inderdaad onherkenbaar maken op een foto als je wilt. Maar denk niet, er zijn al een aantal meiden die zo strak zijn, dus ik doe niet mee... ieder zijn eigen doel zou ik zeggen!
 
Leuk initiatief!
Voor mij heeft het denk ik alleen niet zoveel zin om mee te doen.
Progressie zal niet echt zichtbaar zijn omdat ik eigenlijk maar heel weinig in bf naar beneden moet om tevreden te zijn. Enige doel dat ik heb is iets meer buikspier definitie..

Of zal ik ff snel giga gaan bulken;)??!!!
 
@ Sue: Bedankt voor je post! Zowel de opmerkingen over de poses e.d., als de bemoedigende/aansporende woorden voor de rest van de dames :)

@ Sue + Aradev + de rest van de dames:

Ik lees in de posts van zowel Sue, Aradev, Cecile's post in haar eigen logje & in pm's/mailtjes die ik van andere dames krijg de volgende dingen: dat jullie waarschijnlijk niet mee willen doen aan de contest omdat jullie dus andere doelen hebben dan puur cutten, dat jullie geen echte transformatie qua ververlies willen, dat jullie tevreden zijn met je huidige fysiek, dat je liever wat massa op wilt bouwen, of dat je juist geen begin-pic wilt posten omdat je niet tevreden bent met je huidige fysiek.

Waar ik op doel is dat dat dus juist 1 van de dingen die ik met dit topic wilde peilen: willen jullie überhaupt dit jaar wel een transformatie-contest?
Want bovenstaande punten zouden allemaal 'opgelost' kunnen worden door simpelweg géén transformatie-contest te houden, maar gewoon een contest waarbij aan het eind van een bepaalde periode een eind-foto gepost wordt. Dus geen verplichte begin-pic, en niet expliciet de verandering beoordelen, maar gewoon het eindfysiek op die eind-foto.

Dus nu is de vraag, zouden jullie wel meedoen als het dus géén transformatie-contest wordt?


Omdat ik nog steeds geblesseerd doe ik niet mee.

Alle dames alvast veel succes gewenst!

Jammer :( Hoop dat het snel helemaal over is!
 
Laatst bewerkt:
Ik doe per definitie mee - gewoon omdat een dergelijke contest leuk is.
 
Ja als het geen transformatiecontest is, doe ik mee..(:eek: moet ik toch op de een of andere manier proberen een foto van mezelf te nemen, haha).

Misschien is het dan leuk om dan de eindfoto´s te beoordelen op het van te voren door de deelneemsters vastgestelde doel (verlaging bf, meer spiermassa, bijtrainen van achtergebleven spiergroepen etc.)
 
Ik doe per definitie mee - gewoon omdat een dergelijke contest leuk is.

That's the spirit!

Ja als het geen transformatiecontest is, doe ik mee..(:eek: moet ik toch op de een of andere manier proberen een foto van mezelf te nemen, haha).

Misschien is het dan leuk om dan de eindfoto´s te beoordelen op het van te voren door de deelneemsters vastgestelde doel (verlaging bf, meer spiermassa, bijtrainen van achtergebleven spiergroepen etc.)

Leuk dat je ook mee wilt doen! Dan zet ik jouw naam er voorlopig bij onder voorbehoud.
 
Ja als het geen transformatiecontest is, doe ik mee..(:eek: moet ik toch op de een of andere manier proberen een foto van mezelf te nemen, haha).

Misschien is het dan leuk om dan de eindfoto´s te beoordelen op het van te voren door de deelneemsters vastgestelde doel (verlaging bf, meer spiermassa, bijtrainen van achtergebleven spiergroepen etc.)

Als je van tevoren doelen gaat stellen en daarop gaat beoordelen dan is het toch een transformatie? (met als enige uitzondering: doel om te blijven zoals je bent)
:scratch:
 
Misschien is het dan leuk om dan de eindfoto´s te beoordelen op het van te voren door de deelneemsters vastgestelde doel (verlaging bf, meer spiermassa, bijtrainen van achtergebleven spiergroepen etc.)

Ik had vanochtend even geen tijd om nog op dit stukje te reageren voor ik weg moest. Maar zoals Dwarf idd al zegt: als je een verschil tussen begin- en eind-foto gaat beoordelen, dan is het dus idd gewoon een transformatie-contest, ongeacht of je nou gaat cutten of bulken.

Daarbij is het idee van bij elk individu hun specifieke doel laten beoordelen wel een leuk idee, maar de kans is bijzonder groot dat dat in de praktijk gewoon niet werkt. Dan zou je bijv. elke stemmer moeten verplichten om bij elke foto eerst een stuk tekst te lezen voor ze hun stem uitbrengen. En aangezien minstens een deel van de stemmers gewoon simpelweg naar de betreffende foto kijkt en dan zijn stem uitbrengt, gaat dat denk ik niet werken.

Dus dit zijn de opties:
- Wel een transformatie-contest (ongeacht of je nou je verpercentage wilt verlagen, vvm wilt aankomen, of wat dan ook) en dan een collage van een begin- & eind-pic posten, en het verschil laten beoordelen.
- Geen transformatie-contest, waarbij alleen een eind-pic gepost wordt en dus ook alleen deze foto beoordeeld wordt. (Dan mag je natuurlijk wel een begin-pic posten in je logje als je dat wilt, maar dan wordt niet expliciet het verschil tussen begin en eind beoordeeld).
 
Ik ga voor 1 (collage-)eindfoto waarbij deelneemsters zelf kunnen beslissen of ze oude en nieuwe foto's combineren, of alleen nieuwe foto's plaatsen. Zo maak je het meteen optioneel of er een transformatie zichtbaar is, of een 'eindplaatje'.
 
Ik ga voor 1 (collage-)eindfoto waarbij deelneemsters zelf kunnen beslissen of ze oude en nieuwe foto's combineren, of alleen nieuwe foto's plaatsen. Zo maak je het meteen optioneel of er een transformatie zichtbaar is, of een 'eindplaatje'.

Vind ik ook allemaal best hoor, tis jullie contest :)
Alleen maak je het dan wel onduidelijker voor de stemmers... Want waar moeten ze dan op beoordelen, welke dame moeten ze dan het hoogste cijfer geven. Degene met het beste eind-fysiek, of degene met de grootste verandering/beste verbetering tussen begin- en eind-pic.


---------- Toegevoegd om 13:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:32 ----------



Ik zou er wel een polletje van kunnen maken, dus de keuze tussen de 2 opties die ik hierboven noemde en de optie van Dwarf. Maar aangezien er al weinig dames zijn die in dit topic hun keuze laten weten, weet ik niet of een pol wel zin heeft?
 
Vorig jaar was een transformatie-contest, en daarbij kregen de mooie fysieken zonder gruwelijke verandering ook behoorlijk wat punten, dus denk dat het weinig uitmaakt ;)
 
Laat de pol maar komen!
 
Ik zou op zich wel mee willen doen, is wel goed voor de motivatie :D

Maar hoe lang hebben we ongeveer de tijd voor deze 'transformatie'? Enne wanneer begint de contest? Of moet dit allemaal nog besproken worden?
En moet je dan een log met je trainingen bijhouden enz?

Mijn doelen zijn trouwens: strakker worden, vetrandjes kwijtraken ;) en een beetje gespierder worden.
 
Back
Naar boven