MuscleMeat

Melanotan II

Bezoekers in dit topic

Die link heb ik niet meer... Maar als je even zoekt op google zul je vast wel vinden dat het niet werkt.
 
neem aan dat jullie nasaltan bedoelen.

dat kan in mijn ogen niet werken, omdat mt2 een peptide is met een aminostructuur die naar het oplossen zijn werking niet lang meer behoudt
vandaar dat je het binnen 2maanden na aanmengen moet consumeren, en wie weet hoelang het al in die spray zit en nog iets jem ag het absolute niet schudden, en je weet hoe het met de postbodes gaat, die pakjes wordt mee geflikkerd

dus zou de gok niet wagen mensen
 
neem aan dat jullie nasaltan bedoelen.

dat kan in mijn ogen niet werken, omdat mt2 een peptide is met een aminostructuur die naar het oplossen zijn werking niet lang meer behoudt
vandaar dat je het binnen 2maanden na aanmengen moet consumeren, en wie weet hoelang het al in die spray zit en nog iets jem ag het absolute niet schudden, en je weet hoe het met de postbodes gaat, die pakjes wordt mee geflikkerd

dus zou de gok niet wagen mensen

Als je zo'n spray besteld, dan moet je dat zelf klaarmaken. Je krijgt dus niet kant en klaar die spray maar moet eerst de peptide + steriel water mengen etc.
 
Als je zo'n spray besteld, dan moet je dat zelf klaarmaken. Je krijgt dus niet kant en klaar die spray maar moet eerst de peptide + steriel water mengen etc.

idd, t werkt precies hetzelfde, alleen in plaats van dat je het injecteerd met een spuit, spuit je het in je neus. of het werkt is een 2e, daar kan ik niks over zeggen.

Ik had mijn twijfels en heb toch de injecteermethode gekozen. heb nu 20 mg binnen, en zal vanavond aan de volgende vial beginnen.
 
Back
Naar boven