AndroidHealthClinic

huisdier bodybuilder (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Naam: Finn.
Leeftijd: 19 weken.
Gewicht: 21 kg.:)

Finn 19 weken..jpg
 
  • Like
Waarderingen: Vipo
Ahaah, d'n Spike! :thumb:

---------- Toegevoegd om 17:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:04 ----------


Wolfsgrauw = mooi! :thumb:

Ik hoop alleen dat hij niet zo'n "afgezakt" kont heeft...
Ik heb twee Herders gehad, één Mechelse en één Duitse.
Allebei met een "hoge" kont.
Ik vind die lage "achterhand" waar ze tegenwoordig zo van houden toch zo jammer...

de lage achterhand hoort meer bij de honden die op uiterlijk gefokt worden. Onze is wel een keurklasse 1, dat betekend dat hij wat uiterlijk betreft behoorlijk aan de standaard voldoet, maar beter nog, ook aan werklust! Daar word de wolfsgrauw namelijk voor gefokt.

Mechelse herder heeft hooge achterhand klopt! maar die hoort dan weer bij de belgische herder. En de oud duitse heeft ook een hogere achterhand. Ik ben het met je eens, hoger is mooier!!
 
Naam: Finn.
Leeftijd: 19 weken.
Gewicht: 21 kg.:)
Prachtig! :thumb:

de lage achterhand hoort meer bij de honden die op uiterlijk gefokt worden. Onze is wel een keurklasse 1, dat betekend dat hij wat uiterlijk betreft behoorlijk aan de standaard voldoet, maar beter nog, ook aan werklust! Daar word de wolfsgrauw namelijk voor gefokt.

Mechelse herder heeft hooge achterhand klopt! maar die hoort dan weer bij de belgische herder. En de oud duitse heeft ook een hogere achterhand. Ik ben het met je eens, hoger is mooier!!
:thumb:
 
Max in topconditie..


Nu is ie ondertussen al 6 jaar.

Hier nog samen met het andere monster.



En de leukste van allemaal:


1.JPG


DSC01999.jpg


Nick2.JPG
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]:)
 
Opvoeding.. maar een hond bijt niet zomaar, tenzij die echt dusdanig gefrusteerd is en verwaarloost is.

Gewoon vanaf pup nemen, of een jonge afgerichte nemen..
pm me maar als je een goed adres wil voor pups

nooit een kopen zonder dat je weet waar die weg komt & hoe zn ouders zijn..
voor het zelfde koop je een die een grote kans heeft op slechte heupen :(

vader van mijn hond is meermalen nl kampioen en meen 8e op het wk..
moeder ook een van de betere van nl.. kost paar centen meer.. maar heb je een goede zekere basis.

nice.

maar als ik zei die wil ik wel bedoel ik later want ben nu maar een arme student die geen tijd hebt voor een goede opvoeding :o

maar als ik er de tijd voor neem als ik een job heb enzo zal ik hem perfect opvoeden ;)
 
M'n kat Figaro "The Hunter".

Daarjuist een paar leuke foto's getrokken van als ie aan het smullen was van een vogel die hij net gevangen had.

2i0etkg.jpg

20mdd5.jpg
 
M'n kat Figaro "The Hunter".

Daarjuist een paar leuke foto's getrokken van als ie aan het smullen was van een vogel die hij net gevangen had.

2i0etkg.jpg

20mdd5.jpg

hahaha prachtige foto's dit xD
 
M'n kat Figaro "The Hunter".

Daarjuist een paar leuke foto's getrokken van als ie aan het smullen was van een vogel die hij net gevangen had.

K*tkatten. Laatst eens zo'n ding uit de tuin geschoten met een luchtbuks, moeten ze maar van de vogeltjes afblijven.
 
K*tkatten. Laatst eens zo'n ding uit de tuin geschoten met een luchtbuks, moeten ze maar van de vogeltjes afblijven.
Haha jezus wat een boomknuffelaar ben je man.
 
:mad: huismussen zijn wel beschermd hoor wist je dat :eek: of was het geen huismus? naja als hij toch al dood was kan je je kat net zo goed z'n gang laten gaan... heeft z'n dood toch nog nut gehad... rip :(
 
dit is de kleine pingster
hij is heel fel, hier zie je hoe hij in de aanval houding ligt, de andere hond (fox van een al wat oudere leeftijd) kwam er nog aangelopen vanaf het uitlaten, die durfde nu dus niet door te lopen want die weet al genoeg als de andere zo ligt.
als de fox dan wat dichterbij is, dan sprint ie er hard op af, en pakt ie hem.
de andere is wel sterker maar wel banger.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hier eentje van ze samen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
:roflol:, dit is gewoon hoe de natuur in elkaar steekt, vind ik alleen maar positief.



Thx :D

Is natuurlijk gewoon sadisme. Zo'n beest speelt met zijn prooi. Vind er weinig leuks aan eerlijk gezegd (katten vind ik verder overigens wel leuke beesten).

Als mensen wreed zijn vinden diezelfde mensen het allemaal verschikkelijk maar als het niet om mensen gaat dan noemen mensen het 'natuurlijk' en dan is het ineens niet meer erg. Wat zal die vogel daarvan vinden?
 
Back
Naar boven