AndroidHealthClinic

Pre-workout power pill - Body & Fit Sports Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Pre-workout Power Pill - Body & Fit Sportsnutrition

    Extreem krachtige energie capsule!

    Pre-workout Power Pill geeft je een krachtige energieboost en vermoeidheid verdwijnt. Daarnaast merk je meer focus, concentratie en een zeer prettig gevoel. Een weldadig gevoel, bijna een gevoel van euforie. De capsule die je precies geeft wat je wilt! Heerlijke krachtige energie, je bent scherper en merkt een fantastisch feel good gevoel. Als klap op de vuurpijl zal de Pre-workout Power Pill ook je vetverbranding verbeteren.

    Neem de Pre-workout Power Pill voor het sporten of op elk moment dat je prettige, krachtige en langdurige energie wilt voelen en je zult nooit meer anders willen...

    De voordelen van de Pre-workout Power Pill:

    -Fantastische en urenlange energie
    -Geeft je een zeer prettig gevoel (feel good!)
    -Mentale focus, concentratie en alertheid
    -Versterkt zelfs de vetverbranding
    -Vermoeidheid verdwijnt snel
    -Meer weerstand tegen inspaning en stress

    Geranium extact (1,3 dimethylamylamine)- is het ingrdient dat zorgt voor het zeer prettige bijna euforische gevoel. Daarnaast voel je fantastische energie die echt urenlang aanhoudt.
    Geranium extact is het meest krachtige wat er is!

    Caffeine - voor vitaliteit en als fatburner. Caffeine verhoogt het energieverbruik en zorgt dat in het lichaam opgeslagen vetten sneller in de bloedbaan komen. Daarnaast kan caffeine je een lekker en fit gevoel geven. Caffeine zorgt dat je je fitter en scherper voelt, je hebt meer energie tijdens het sporten.

    Vinpocetine - staat er om bekent dat het onze concentratie, focus en alertheid enorm kan verhogen. Maar dat is nog niet alles, Vinpocetine heeft ook de eigenschap dat het de ATP spiegels en het energie niveau van je lichaam drastisch kan verhogen. Tevens is vinpocetine een fosfadiesterase remmer wat inhoudt, dat het de opbouw van cAMP in de spiercellen ondersteunt. cAMP zorgt voor een verhoogde vetafbraak! Er zijn ook aanwijzingen dat Vipocetine de weerstand tegen (trainings) stress versterkt.

    Schizandra - De bessen van de Schizandra plant hebben een positief effect op het lichaam als "adaptogeen". Dit houdt in dat Schizandra je helpt je beter te weren tegen vermoeidheid en stress. De Schizandra-plant helpt het lichaam ook om een beter gebruik te maken van de aanwezige zuurstof. Schizandra bevat van nature zowel vitamine C als vitamine E en heeft een weldadig effect.


    Neem de Pre-workout Power Pill voor de training of gewoon wanneer je het nodig hebt..

    Aanbevolen gebruik Pre-workout Power Pill:
    Neem 1-2 capsule(s) 30 minuten voor het sporten.
    Begin altijd met 1 capsule. Neem nooit meer als 2 capsules per 24 uur.

    Aanbevolen dosering niet overschrijden.

    Je hebt afgesproken om een avondje stappen maar je voelt je moe?
    Nog een lange werkdag voor de boeg?

    Je kunt de Pre-workout Power Pill nemen op elk moment dat je energie nodig hebt!

    De Pre-workout Power Pill is behoorlijk krachtig gedoseerd dus neem in het begin nooit meer als 1 capsule.

    Let op;
    Combineer de Pre-workout Power Pill niet met pre-workout producten die stimulanten bevatten.
    Bijvoorbeeld; No Xplode, Crack, Superpump 250, Jack3D ect.

    Samenstelling per capsule
    100mg caffeine
    20mg geranium extact
    (1,3 dimethylamylamine)
    2,5 mg vinpocetine
    1 mg schizandra
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? kleine week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? kleine capsules, slikken makkelijk weg
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis samples, goeie service
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, zie verder

Mijn review:
Goed product! Niet te hoog gedoseerd zodat je zelf kan kiezen of je een goede boost wil (en erna nog kunnen slapen of normaal doen) of een ultraboost wil :cool:
goede service van bodyenfitshop! normaal ben ik weigerachtig tov webshops maar na enkele mailtjes met vragen was ik overtuigd, ook de gratis verzending is een pluspunt (product kost maar 14,90 dus had ik niet verwacht) en eveneens zaten er samples bij mijn pakje, wat ook leuk is meegenomen!

over het product zelf, het doet wat het moet doen :)
verhoogde focus, prettig gevoel en krachtige energieboost
alles wat ik zocht :cool:
als ik moe ben, geeft het mij toch die extra motivatie om hard te trainen :cool:

goed product voor goede prijs en doet wat het zegt dus daarom: 10/10

image.php.jpg
 
Heb ze toevallig vandaag ook genomen. 2 pillen 30min voor de workout. Ik had niet echt veel puf door het benauwde weer dus dat kwam mooi uit. Toen ik eenmaal ging trainen was dat toch aardig verdwenen en trainde ik er best lekker op. Niet dat ik stuiterend door de sportschool ging of een echte boost had, maar het slome gevoel was weg! :thumb:

Morgen 3 proberen. :evil:
 
ik ga er ook 1 proberen morgenochtend:)
 
En hou gaat het met slapen s'avonds?
 
En hou gaat het met slapen s'avonds?

Ik ging gisteravond om 7 uur trainen en nam dus om half 7 2 pillen in en ik heb gewoon heerlijk geslapen. Geen problemen met inslaap komen of dat ik onrustig was. ;) (Ik ging wel pas rond half 1 slapen)
 
ik had er vanochtend 1 genomen een halfuur voor het trainen.
Ik voelde er zelf niet veel van maar had wel een lekkere drive.
Misschien maandag 2 proberen.
 
ik had er vanochtend 1 genomen een halfuur voor het trainen.
Ik voelde er zelf niet veel van maar had wel een lekkere drive.
Misschien maandag 2 proberen.


Twee merk je echt behoorlijk:cool: Althans ik wel:D
 
Staat 1,3 dimethylamylamine niet bij sommige bonden op de dopinglijst.......?
 
Staat 1,3 dimethylamylamine niet bij sommige bonden op de dopinglijst.......?

Je plast idd positief van 1,3 dimethylamylamine als je controle krijgt.

Gister 3 pillen genomen en dat vond ik persoonlijk de lekkerste dosis :) Focus was lekker ;)
 
Ik heb em zojuist besteld. Ben erg benieuwd wel aangezien de meeste van dit soort supps niet echt een werking op me hebben. Maar ja, kon het voor de prijs niet laten. Dan kan ik makkelijk 4 a 5 van die capsules per training nemen :D! Dan zal ook ik toch wel iets moeten merken.
 
Staat 1,3 dimethylamylamine niet bij sommige bonden op de dopinglijst.......?

van geranium extact plas je idd positief, zit in veel supps hoor, niets om je zorgen over te maken, wel om op te knallen :D
 
Ik neem al Xtend voor me training, moet ik dat blijven drinken voor me training of kan ik het vervangen door deze Power pill? Overigens train ik pas om 22:00 en ik denk dat als ik die pill neem een half uur voor me training ik nauwlijks tot slapen kom?

Hoop btw dat je geen onrustig gevoel krijgt van dit soort supp.
 
Ik neem al Xtend voor me training, moet ik dat blijven drinken voor me training of kan ik het vervangen door deze Power pill? Overigens train ik pas om 22:00 en ik denk dat als ik die pill neem een half uur voor me training ik nauwlijks tot slapen kom?

Hoop btw dat je geen onrustig gevoel krijgt van dit soort supp.

Je traint wel erg laat, de kans dat je moeilijk in slaap komt is inderdaad groot.:cool:

XTend en de Powerpill zijn overigens totaal verschillende prodcucten.
XTend bevat bcaa's, citrulline en glutamine (snel opneembare aminozuren)
De Powerpill geeft je energie..
 
Hey bodyenfit, referentienummer 110750 staat nog steeds voorgemeld volgens het track/trace nummer. Is ie al onderweg. Heb vandaag namelijk mijn laatste energyzers opgemaakt ;)!
 
Hey bodyenfit, referentienummer 110750 staat nog steeds voorgemeld volgens het track/trace nummer. Is ie al onderweg. Heb vandaag namelijk mijn laatste energyzers opgemaakt ;)!


Ja, de link werkt vanavond of morgenochtend. (afhankelijk van scan tnt)
 
Ik wil dit product wel eens proberen aleen zou ik eerst eens een gratis sample proberen voor te zien wat de efecten presies voor mij zijn.

Waar presies kan je die krijgen ??

Alvast bedankt,

Tom
 
Ik wil dit product wel eens proberen aleen zou ik eerst eens een gratis sample proberen voor te zien wat de efecten presies voor mij zijn.

Waar presies kan je die krijgen ??

Alvast bedankt,

Tom

dacht dat er geen samples hiervan waren aangezien het al zo goedkoop is.. je kan wel iets kleins bestellen bij B&F en effe vragen of ze wat capsules in een enveloppe erbij steken ofzo.. of effe langs hun shop gaan?

ik kan al wel de effecten voorspellen: energierush + goeie focus + KNALLE :cool:
 
net weer een power pill binnen, handig als je energie nodig hebt om de dag in te gaan en als bonus stimuleert die cafeïne mn vetverbranding, .. probeer momenteel onder de 7% vetpercentage te geraken om nogs eens goed droog te staan.. erna clean bulk de zomer door en dan winter terug lichte bulk/clean bulk :cool:
 
Back
Naar boven