MuscleMeat

Jerney's log

Bezoekers in dit topic

Dik in orde, ben lekker aan het cutten hoop Dinsdag op 10% gemeten te worden.
word er alleen een beetje prikkelbaar van.

cheers,

Porterke

Ai, dat is heel mooi zeg, 10%.
Strak op het strand hè :D

Heb zelf ook al 4 weken zo'n 500kcal onder onderhoud gegeten want ik wil geen vet varken worden :eek:
 
Misschien moeten we dit wel als een vorm van eigenschapstraining zien :roflol:

Soort karakter-training zeg maar? Hmmm, wordt er vooral bitchy van, das toch niet bepaald een karaktertrek die je wilt cultiveren :roflol:
 
Ochjee lees ik hier ook al van de ellebogen.. dan wil ik me graag even aanmelden bij de club, al is het bij mij volgens mij meer golfelleboog want heb meer last van de binnenkant :mad:
 
Soort karakter-training zeg maar? Hmmm, wordt er vooral bitchy van, das toch niet bepaald een karaktertrek die je wilt cultiveren :roflol:

Ik ben al bijna in de berustingsfase beland, behalve als ik mijn dag niet heb :mad:


Ochjee lees ik hier ook al van de ellebogen.. dan wil ik me graag even aanmelden bij de club, al is het bij mij volgens mij meer golfelleboog want heb meer last van de binnenkant :mad:

We moeten zo snel mogelijk uit deze club zien te komen hoor. Jij ook al....
Golfarmen zijn waarschijnlijk even erg, sterkte Lennie!
 
We moeten zo snel mogelijk uit deze club zien te komen hoor. Jij ook al....
Golfarmen zijn waarschijnlijk even erg, sterkte Lennie!

Ja.. maarja ik ben bijna lid (geweest) van elke club, alleen langdurige knieklachten heb ik nog niet gehad, voor de rest ben ik wel redelijk ervaren.
Met die golfarm weet ik het niet hoor, ik heb er echt niet altijd last van maar slechts met totaal strekken soms en vooral als ik kracht zet voel ik het wat dus totaal niet opschiet. Ik begin toch onderhand wel te betwijfelen of er wel een gebruiksaanwijzing van mijn lichaam bestaat.
 
Ja.. maarja ik ben bijna lid (geweest) van elke club, alleen langdurige knieklachten heb ik nog niet gehad, voor de rest ben ik wel redelijk ervaren.
Met die golfarm weet ik het niet hoor, ik heb er echt niet altijd last van maar slechts met totaal strekken soms en vooral als ik kracht zet voel ik het wat dus totaal niet opschiet. Ik begin toch onderhand wel te betwijfelen of er wel een gebruiksaanwijzing van mijn lichaam bestaat.

Niet wanhopen, gewoon denken wat nog wel aan je werkt ;)
Ik heb bijv. prima polsen en enkels :D

Maar idd, dat is het probleem dat je niet zwaar kan pakken en vooral niet met gestrekte armen....
Je moet er helaas constant rekening mee houden. Ben je al naar een fysio geweest? Al moet ik zeggen dat ik dat ook geen donder vond helpen :(
 
Laatst bewerkt:
Niet wanhopen, gewoon denken wat nog wel aan je werkt ;)
Ik heb bijv. prima polsen en enkels :D

Maar idd, dat is het probleem dat je niet zwaar kan pakken en vooral niet met gestrekte armen....
Je moet er helaas constant rekening mee houden. Ben je al naar een fysio geweest? Al moet ik zeggen dat ik dat ook geen donder vond helpen :(

Het gekke was juist.. ik had net twee weken deload gehouden.. in die tweede week deload last van me aanhechtingen borst ??? toen naar de dokter geweest, week niet getraind. Deze week weer begonnen kreeg ik weer wat last van me borst dus donderdag niet geweest, vandaag ga ik het weer heel licht proberen.
 
Je weet dat het heel slecht is om mij vroegtijdig uit mijn winterslaap te halen hè! ;) Er is hier nog steeds weinig veranderd, behalve dan dat het huis steeds mooier wordt en wij steeds wrakkeriger :roflol:

Ik ben natuurlijk ook nieuwsgierig of die pics nu al gemaakt zijn. Het zal me niet gebeuren dat ik die Muscle & Fitness niet koop! Je post het toch wel hè? :)
Serieus?
Balen zeg, heb je acupunctuur al geprobeerd jern?
 
Het gekke was juist.. ik had net twee weken deload gehouden.. in die tweede week deload last van me aanhechtingen borst ??? toen naar de dokter geweest, week niet getraind. Deze week weer begonnen kreeg ik weer wat last van me borst dus donderdag niet geweest, vandaag ga ik het weer heel licht proberen.

Ik hoop dat het een beetje ging met je training!

Serieus?
Balen zeg, heb je acupunctuur al geprobeerd jern?

Hoi BJ!


Hm, lichtelijk serieus...

Heb nog geen acapunctuur geprobeerd :o, ben wel weer naar de manueel therapeut geweest.
Toen ging het ook tijdelijk echt weer wat beter, totdat ik in huis teveel ging doen.
Ik ben ook niet gemaakt om schoon te maken ;) Onderhand ben ik wel bijna zover om de stap te nemen. Kan me alleen nog wel herinneren van vroeger,
dat ik het niet een bijzonder fijn gevoel vond als ze tussentijds aan de naaldjes gingen draaien :angstig:
 
Ik hoop dat het een beetje ging met je training!



Hoi BJ!


Hm, lichtelijk serieus...

Heb nog geen acapunctuur geprobeerd :o, ben wel weer naar de manueel therapeut geweest.
Toen ging het ook tijdelijk echt weer wat beter, totdat ik in huis teveel ging doen.
Ik ben ook niet gemaakt om schoon te maken ;) Onderhand ben ik wel bijna zover om de stap te nemen. Kan me alleen nog wel herinneren van vroeger,
dat ik het niet een bijzonder fijn gevoel vond als ze tussentijds aan de naaldjes gingen draaien :angstig:
Gewoon proberen dit is natuurlijk ook niks, weet dat je altijd serieus met trainen bezig was dus dit moet wel heel naar voelen dat je niets kan doen.

Maar veel success met de verbouwing en hoop dat het snel beter met je gaat. :)

Het gaat helemaal goedkomen met je. :thumbup:
 
Ging echt super, heb ook even met een fysio gesproken en die zei dat ik gewoon net onder de pijngrens moest gaan trainen dan zou het herstel het beste gaan.
Alleen moest ik vanmiddag weer helpen met sjouwen en me pa is nogal lomp, ja dat heb ik van hem geërfd... dus we moesten een trappetje aflopen met een zware kist, ik liep achterop dus hij ging steeds sneller lopen dus ik ook.. ineens stopt hij waardoor ik vol met me knie tegen die kist aanklap. Inmiddels zo'n 6 uur later doet het nogsteeds veel pijn :roflol: dit schiet toch ook niet op he.

Maarja me elleboog voelt gelukkig wel even goed :)
 
Ging echt super, heb ook even met een fysio gesproken en die zei dat ik gewoon net onder de pijngrens moest gaan trainen dan zou het herstel het beste gaan.
Alleen moest ik vanmiddag weer helpen met sjouwen en me pa is nogal lomp, ja dat heb ik van hem geërfd... dus we moesten een trappetje aflopen met een zware kist, ik liep achterop dus hij ging steeds sneller lopen dus ik ook.. ineens stopt hij waardoor ik vol met me knie tegen die kist aanklap. Inmiddels zo'n 6 uur later doet het nogsteeds veel pijn :roflol: dit schiet toch ook niet op he.

Maarja me elleboog voelt gelukkig wel even goed :)

ik heb het al eens eerder gezegd - denk niet aan kg's - kilo's of gewichten
alleen de uitvoering van elke uitvoering is belangrijk - laat iemand ook effe naar je uitvoering flyes kijken :)

dit is wel niet jou log - maar jerney zal dit niet erg vinden
 
ik heb het al eens eerder gezegd - denk niet aan kg's - kilo's of gewichten
alleen de uitvoering van elke uitvoering is belangrijk - laat iemand ook effe naar je uitvoering flyes kijken :)

dit is wel niet jou log - maar jerney zal dit niet erg vinden

Doe ik ook niet meer :) aankomende maand ga ik zeker ook nog niet maxen ;) Als ik gewoon nu een poos blijf doortrainen zonder blessures wordt ik vanzelf toch wel sterker/groter. Heb ondertussen het besef dat gewicht niet telt maar door een betere uitvoering gaat het veel beter.. niet dat ik enorm aant rauzen was maar toch wilde ik wel elke keer meer gewicht.

Ik denk ook niet dat Jerney dit erg vind hoor ;)
 
Laatst bewerkt:
Gewoon proberen dit is natuurlijk ook niks, weet dat je altijd serieus met trainen bezig was dus dit moet wel heel naar voelen dat je niets kan doen.

Maar veel success met de verbouwing en hoop dat het snel beter met je gaat. :)

Het gaat helemaal goedkomen met je. :thumbup:

:kiss:

Thnx :)

Sinds dit weekend weet ik ook hoe je een verlaagd plafond maakt in de hal :D

Het komt ook wel goed, het einde van de verbouwing is nu in zicht. Dan kan ik me ook weer focussen op het trainen. Ik vind het ook balen dat ik momenteel niet gericht op massa kan trainen maar ja, het is niet anders...
Kleine spiertjes zijn toch ook prachtig :rolleyes:

Ging echt super, heb ook even met een fysio gesproken en die zei dat ik gewoon net onder de pijngrens moest gaan trainen dan zou het herstel het beste gaan.
Alleen moest ik vanmiddag weer helpen met sjouwen en me pa is nogal lomp, ja dat heb ik van hem geërfd... dus we moesten een trappetje aflopen met een zware kist, ik liep achterop dus hij ging steeds sneller lopen dus ik ook.. ineens stopt hij waardoor ik vol met me knie tegen die kist aanklap. Inmiddels zo'n 6 uur later doet het nogsteeds veel pijn :roflol: dit schiet toch ook niet op he.

Maarja me elleboog voelt gelukkig wel even goed :)

Vaders :rolleyes: ;)

ik heb het al eens eerder gezegd - denk niet aan kg's - kilo's of gewichten
alleen de uitvoering van elke uitvoering is belangrijk - laat iemand ook effe naar je uitvoering flyes kijken :)

dit is wel niet jou log - maar jerney zal dit niet erg vinden

Doe ik ook niet meer :) aankomende maand ga ik zeker ook nog niet maxen ;) Als ik gewoon nu een poos blijf doortrainen zonder blessures wordt ik vanzelf toch wel sterker/groter. Heb ondertussen het besef dat gewicht niet telt maar door een betere uitvoering gaat het veel beter.. niet dat ik enorm aant rauzen was maar toch wilde ik wel elke keer meer gewicht.

Ik denk ook niet dat Jerney dit erg vind hoor ;)

Klopt! :D
 
Wil je ook nog leren hoe je een overkapping maakt in de tuin? :D
Laminaatvloer leggen?

DW gaat de klus-competitie met je aan ;)
Liever klussen dan blessures (afkloppen, nu ik even geen benen heb getraind voel ik mijn overbelaste pees-aanhechting niet)
 
Ai, dat is heel mooi zeg, 10%.
Strak op het strand hè :D

Heb zelf ook al 4 weken zo'n 500kcal onder onderhoud gegeten want ik wil geen vet varken worden :eek:

Heb het gevoel dat ik alleen wat vocht kwijt ben, maar ja ziet er beter uit.
 
Kleine spiertjes zijn zeker prachtig :o! Echt zo balen dat je zo lang last heb van die blessures :( maar hopelijk ben je gauw weer de oude :) en hebben we altijd nog 'spiergeheugen' :D. Met mij gaat het gelukkig weer een stuk beter, geen last meer gehad van mijn schouder (klop klop).

Leuk dat de verbouwing bijna af is :D, hopelijk schijnt dan ook mooi het zonnetje :cool:....& een pic? :o
 
Wil je ook nog leren hoe je een overkapping maakt in de tuin? :D
Laminaatvloer leggen?

DW gaat de klus-competitie met je aan ;)
Liever klussen dan blessures (afkloppen, nu ik even geen benen heb getraind voel ik mijn overbelaste pees-aanhechting niet)

Mag ik je hartelijk bedanken maar vorig jaar vanaf de contest tot eind sept. al genoeg in de tuin gewerkt. :zweet:
Gelukkig heb ik plavuizen, dat is alweer een hele opluchting :D

Klussen is gewoon een iets andere vorm van trainen ;), mooi dat die pees zo enigszinds kan herstellen.
Nu niet iets anders forceren he!

Heb het gevoel dat ik alleen wat vocht kwijt ben, maar ja ziet er beter uit.

Zolang het maar geen spier is :cool:

Wij wachten je pics wel af :D

Kleine spiertjes zijn zeker prachtig :o! Echt zo balen dat je zo lang last heb van die blessures :( maar hopelijk ben je gauw weer de oude :) en hebben we altijd nog 'spiergeheugen' :D. Met mij gaat het gelukkig weer een stuk beter, geen last meer gehad van mijn schouder (klop klop).

Leuk dat de verbouwing bijna af is :D, hopelijk schijnt dan ook mooi het zonnetje :cool:....& een pic? :o

Ben blij dat jij het wel mooi vind. Mijn biceps heeft zelfs nog zo'n goed geheugen dat hij nog steeds dik is :cheer:
Goed zeg, dat je schouderprobleem wat beter gaat. Altijd lastig om te doseren hoeveel gewicht je aankan zonder 's avonds te denken...oeps, 't was teveel :o

Ik zal nog even over die pics nadenken ;)
 
Back
Naar boven