MuscleMeat

USSR's Recovery Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja vandaag is het weer helemaal weg dan he.. zo vaag.. Maarrgoed, vanavond dus traps en schouders!
 
Nu 3 weken geen benen getraind. Waarom? Mwa ze groeien in verhouding met mn UB veeeel te hard, dus ik ging me even op wat anders focussen. Zo staan ze er "out-of-bed" bij.

DSC_0111-2Small.jpg


Heeft er nog iemand tips voor het ontharen, en zo houden, van benen? Wil het toch nog is proberen maar weet niet zo goed hoe.. Dus, tips zijn welkom! Kuiten gaan er vanaf maandag weer aan geloven, ik zit nu even met shin splits ( voor de 100ste keer ) maar ik zal ze toch echt groter hebben, dan doet het maar pijn! Dit weekend lekker lopen cheaten, vanaf maandag weer 110% eten want ik voel me nu een beetje leeggelopen!

En ik had nog een rear-latspread liggen die ik moest posten :)

SNC00067copySmall.jpg
 
Laatst bewerkt:
Voor degene die willen weten wat ik op het plankje bij de douche heb staan :P

SNC00085Small.jpg


Anywayyy, ergens op de 93kilo nu, gaat errug lekker zo! Afgelopen dagen alleen echt monsterlijk te weinig geslapen dus ik ben helemaal naar de klote...
 
Na een week rust door omstandigheden vandaag weer getraind, had geen zin om rustig aan te doen dus gelijk maar full pull schouders en traps erin geknald. Ging erg lekker, misschien kwam het door die zak chips pre-workout hahah ;)

Dumbbell press, 5 sets, geeindigd met 5x34
Side en front raises als 1 grote set gedaan ( zoveel mogelijk spanning op schouders gehouden, dus db's niet laten hangen maar iets boven het dode punt vasthouden )
Push press, 4 sets low reps met 60k, vooral voor kracht gedaan en om mn schouders nog wat uit te putten.
Upright rows voor traps, lekker zwaar en lekker cheaten, moet ook kunnen.
Front en back shrugs met 100-120k, rustig samentrekken bovenaan.

Al met al lekker, gewicht is deze week gelijk gebleven maar dat komt door heeel veel spanning en ik eet moeilijk als ik gespannen ben.. Vandaag al wel weer flink zitten schranzen om het maar te compenseren.
 
Leuk dat je vaak update USSR, jammer dat er weinig animo is. Ik volg wel hoor ;)
Succes!
 
Bijna 900 views en 3 reacties :P weinig animo is een understatement ;) Anyway ik heb morgen nog een leuk verhaal, maar nu ff geen tijd voor...
 
he bro,

Ik bekeek de boel hier eens even en zag nogmaals je kuur schema, in week hoeveel zit je nu? Ik heb wel wat op en aanmerkingen betreffende je bridge-periodes.
 
Ik zit nu in week 4, aanmerkingen zijn altijd welkom natuurlijk :)
 
Week 4, goed, ik zou de bridge periodes wat inkorten, en wellicht 2 cycles van 10 weken doen, 2x 4 weken bridge op DHT en low dose test, en vervolgens een lange cycle met bold. Erg zonde om zo lang te bridgen, je kunt de tijd die je ON bent beter effïcient invullen. Je bridge kun je gebruiken om te cutten, wat vocht en vet kwijt te raken, 4 weken high volume en veel cardio. Vervolgens hop weer verder. Ziet er ongeveer zo uit.

Week 1 - 10 Test + Tren
Week 10-14 Primo of mast op ca. 300 mg 50 mg test
Week 14-24 Test + "x"
Week 24-28 Primo of mast op ca. 300 mg 50 mg test
Week 28-47 Test + Bold
 
ik ga je logje ff volgen.. ben wel benieuwd naar de resultaten met zo'n kuur,,

succes
 
Week 4, goed, ik zou de bridge periodes wat inkorten, en wellicht 2 cycles van 10 weken doen, 2x 4 weken bridge op DHT en low dose test, en vervolgens een lange cycle met bold. Erg zonde om zo lang te bridgen, je kunt de tijd die je ON bent beter effïcient invullen. Je bridge kun je gebruiken om te cutten, wat vocht en vet kwijt te raken, 4 weken high volume en veel cardio. Vervolgens hop weer verder. Ziet er ongeveer zo uit.

Week 1 - 10 Test + "Trenbolone">Tren
Week 10-14 Primo of mast op ca. 300 mg 50 mg test
Week 14-24 Test + "x"
Week 24-28 Primo of mast op ca. 300 mg 50 mg test
Week 28-47 Test + Bold

Ziet er mooi uit, enige probleem is dat ik Test op z´n minst 4 weken langer wil zetten dan Tren, aangezien ik anders een onwijze dip krijg van het stoppen. Misschien is dat in jou schema niet zo als je direct doorgaat op Primo, maar ik heb er geen ervaring mee, en wil het risico ook niet lopen aangezien de laatste keer Tren-dip echt heel k*t was! Ik ga het idee wel even in gedachte houden, misschien kan ik hem zelf nog een beetje aanpassen zodat het beter naar wens is want het idee an sich ziet er niet verkeerd uit!

Update van gister.

Oke soms heb je dat weleens, je hebt net iets teveel gecheat en wil nu echt weer schoon en netjes eten, dus vol goeie moed heb je de hele dag niks gecheat en goed gegeten. Werk is klaar dus je vliegt laag naar huis over de A12 ( meivakantie, geen drol op de weg ). Eenmaal thuis aangekomen gooi je de deur open en roep je "Honey! I'm Hoooomee!"
Je slingert de kamerdeur open en staat gelijk aan de grond genageld, de grootste nachtmerrie van een man, d'r zitten 2 (!!!!) jankende meiden op de bank met een huge-ass emmer ben en jerry's, en op de tafel ligt dit!

SNC00105Small.jpg


Godgloeiende! :mad: Hoe moet ik me nou ooit aan schoon eten gaan houden als je huis word overspoeld door oestrogeen, geloof me, zelfs al had ik een gram Test per week gezet had ik er nog niet bovenuit gekomen! Goed, dus ik had een zwak momentje en heb van alles naar binnen zitten werken... Nou heb ik ook wel weer cardio gedaan dus mwa, zo erg is het niet :P Vandaag lekker in mn mandje gelegen, niet al te veel gedaan.

Update kwa progressie, de Tren kickt deze kuur veel minder hard in dan de vorige, ik lig niet meer nachten te zweten ( ik zweet nog wel, maar niet zo extreem, nou is het natuurlijk snachts ook nog niet zo heel warm ). Maar het effect is er wel net zo goed! Dikke blauwe aders komen overal lekker door, en ik groei aanzienlijk :) Gister borst getraind, echt moeilijk hard gesloopt, dus vandaag lekkere spierpijn. Gym is vandaag niet open dus lekker rustdagje nu :)

ik ga je logje ff volgen.. ben wel benieuwd naar de resultaten met zo'n kuur,,

succes

Leuk dat je ook volgt! Schroom niet te posten, want niemand anders doet 't ;)
 
Hahaha bekend verhaal ja, altijd als je weer lekker aan de gang wil. Sterk zijn pik!
 
Gezien de enanthaat ester is 2 weken test door laten lopen voldoende, daarnaast is primo + low dose test voldoende om een of andere dip op te vangen.
 
Gezien de enanthaat ester is 2 weken test door laten lopen voldoende, daarnaast is primo + low dose test voldoende om een of andere dip op te vangen.

Ik denk dat de psychologische effecten naderhand niet te binden zijn aan de halfwaarde tijd van het esther. Ik begrijp dat de theorie wel zo is, maar ik heb zelf anders ervaren.

Ik wil je advies niet in de wind slaan, maar ik voel er gewoon weinig voor om na 10 weken alweer over te gaan op een lichte cut, helemaal nu ik zelf vind dat ik droog genoeg sta..
 
Blegh, volgens mij heb ik een vlaagje buikgriep gehad ofzo, gister op het werk echt ziek geweest, uur eerder naar huis gegaan. Toen uiteindelijk toch wezen trainen, en ging ook wel aardig, maar daarna echt ingestort. Met veel pijn en moeite m'n eten weg gewerkt en daarna vroeg gaan slapen. Vandaag voelde ik me eigenlijk alweer prima, dus gewoon weer full pull aan het eten en borst getraind vanochtend.

Ook nog 2 foto's gemaakt. Ik had een beetje last van de havermout dus mn buik staat een beetje bol, magoed ik ben ook niet aan het cutten ofzo ;)

IMAG0007Small.jpg


IMAG0004Small.jpg


Morgen benen, heb er nu al zin in! Squats, 45degree Leg Press, Lunges, Leg extension, Front squats in de smith en straight legged DL's! Daarna nog kuiten door de mangel gooien en dan gok ik dat het wel weer klaar is ;)
 
Hoe lang train je al?
 
Goeie vraag... Ik denk uhmm... pff.. 2,5 jaar? Wel in die tijd zeker 5 maanden niet kunnen trainen na m'n ongeluk, en 2 maanden daarvan bijna niet kunnen eten. Toen ook 20k afgevallen...
 
Dude , had je wel enige basis voor je de kuur begon?

Geen diss ofzo maar als je de kuur gaat stoppen en even op een laag testniveau valt gaan er zat naturel dudes zijn die beter staan.

Probeer echt het volle uit deze kuren te halen ...

Veel succes
 
Voorlopig stop ik nog niet met deze kuur dus dat zit wel goed ;) Ik had trouwens alle massa die ik was verloren door m'n ongeluk alweer terug hoor, op een kilo of 2-3 na. Het volle eruit halen doe ik ook wel, maar je zal zelf ongetwijfeld ook weten dat het soms wat lastiger gaat. Anyway, deze foto's zeggen ook niet alles. Ik ben zelf teleurgesteld als je de foto's ziet en dan in de spiegel kijkt, dat is namelijk vele malen beter..
 
Back
Naar boven