XXL Nutrition

Loca's Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
:cheer: applausje voor jou!
 
Bedankt dames! :D

Vanavond weer naar de gym. :)
 
Ja Tijg, tegen deze geboren tafeltennister zul je op z'n minst een verscheidenheid aan kronkelende ballen moeten spelen met een unieke variatie aan inventiviteit. En ook al is je betje rood, hou voor ogen dat die blauw is om niet te vervallen in het idee dat haar temperatuur prompt tot een hoge warmtegraad stijgt.
 
:scratch:

---------- Toegevoegd om 19:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:51 ----------

NICE PRRRR'SSS!! :woot:
Echt beter dat je nu weer wat meer kan gaan doen :cool:
 
Ja Tijg, tegen deze geboren tafeltennister zul je op z'n minst een verscheidenheid aan kronkelende ballen moeten spelen met een unieke variatie aan inventiviteit. En ook al is je betje rood, hou voor ogen dat die blauw is om niet te vervallen in het idee dat haar temperatuur prompt tot een hoge warmtegraad stijgt.

Ik ben toch bang dat hij voor jou was Marky, held, zoon van de ijzeren vuist.:kiss:

Hoe zit het met je baard, is hij er al af?
 
Goed dat je weer begonnen bent chick! Ga je weer in wedstrijdvoorbereiding als je weer helemaal voluit kunt trainen?
 
Goed dat je weer begonnen bent chick! Ga je weer in wedstrijdvoorbereiding als je weer helemaal voluit kunt trainen?

Ja, ben ik ook heel nieuwsgierig naar! Gaan we Bo'tje nog op een podium zien in 2010 :eyebrow:
 
Belofte maakt schuld: vanavond 2 PR's!

3 x 70 kg en 1 x 75 kg boxsquat +
12 x 160 kg en 12 x 180 kg legpress.
De rest van de training is het vermelden niet waard.

Stelt misschien niet zoveel voor maar ik kan haast wel een dansje doen! :D:banana:

Gaat lekker!

---------- Toegevoegd om 10:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:35 ----------

Ja, ben ik ook heel nieuwsgierig naar! Gaan we Bo'tje nog op een podium zien in 2010 :eyebrow:

volgens mij wou ze de miss olympia doen :roflol:
 
:scratch:

---------- Toegevoegd om 19:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:51 ----------

NICE PRRRR'SSS!! :woot:
Echt beter dat je nu weer wat meer kan gaan doen :cool:
Thanks meis! Bij jou gaat ie ook lekker he? :)
Goed dat je weer begonnen bent chick! Ga je weer in wedstrijdvoorbereiding als je weer helemaal voluit kunt trainen?
Hee chick wat leuk dat je meeleest. :p
Mijn ambities zijn voorlopig vrij simpel: vetverlagen en blessurevrij worden en blijven. :)
Nog geen olie en bikini's dus.
Ja, ben ik ook heel nieuwsgierig naar! Gaan we Bo'tje nog op een podium zien in 2010 :eyebrow:
:nope:
Gaat lekker!

---------- Toegevoegd om 10:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:35 ----------



volgens mij wou ze de miss olympia doen :roflol:

Ha-ha. Ga jij nou maar aan de contest meedoen. ;)


Vanavond borst & triceps getraind.
Niets noemenswaardigs maar toch geen slechte training. :)
 
voor jou niet noemenswaardig miss maar t zal heus wel een goeie training zijn geweest..maar ik hoop voor jou dat je belssurevrij blijft dan sta je zo weer on stage...?!
 
Laatst bewerkt:
voor jou niet noemenswaardig miss maar t zal heus wel een goeie training zijn geweest..maar ik hoop voor jou dat je belssurevrij blijft dan sta je zo weer on stage...?!

Bedankt! :)
Heb nog nooit on stage gestaan. Maar zou het in de toekomst wel willen. :D
Dus inderdaad hopen dat alles snel beter gaat en beter blijft.

Vandaag verplichte rustdag, ook wel lekker. :p
 
Gaat lekker hier. :thumb:
 
  • Like
Waarderingen: Loca
2010 blessure vrij en opbouwen... 2011... PODIUM!!!! :D
Zeker als die blessures gewoon wegblijven, moet dat wel haalbaar zijn...

:D Zou wel gaaf zijn, je hebt er absoluut de fysiek voor!
 
Hoor ik daar PODIUM ambities? :D :D :woot:!
Je hebt een prachtig fysiek...zoals Sue ook zegt..2010 het jaar om geheel te herstellen en blessurevrij het jaar uit te gaan en dan 2011 knallen en on stage :thumbs: :eyebrow:

Fijn weekend!! :)
 
Thanks all!

Ik zie wel hoe het loopt. Voor nu ben ik al gelukkig dat ik weer een beetje kan trainen. :)
Sorry voor de offtopic maar..
Ben je Russisch?

Nee.
 
Ja de foto's die ik van je zie..echt superfysiek..maar wat je zegt,, gewoon rustig bouwen en je ziet wel waar je uitkomt toch..
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven