AndroidHealthClinic

Welke stoere DBBer disste vandaag een grote man in de sauna? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat zou ik ook zeggen als ik 15 uur later achter de pc zat.

Je hebt gelijk man die ecto had me vet in elkaar gerammelt ik was gewoon heel erg bang.
 
Je hebt gelijk man die ecto had me vet in elkaar gerammelt ik was gewoon heel erg bang.

Ok, maar dan ben ik nog wel benieuwd wie die ecto was. Hoe zag ie er uit Ironeater?
 
die ecto was -> The Karate Kid ???

karate-kid.jpg
 
Laatst bewerkt:
Maar Ironeather hoezo pakte je hem niet gewoon, ff serieus al was het maar die chocomel over ze kop gooien?
 
Ok, maar dan ben ik nog wel benieuwd wie die ecto was. Hoe zag ie er uit Ironeater?

Hij was ongeveer 185 cm lang en woog denk ik nog geen 45 kg!
Ik weet dat hij al een keer had gekuurd daar had hij dan ook gyno van gekregen!
Verder had hij blond haar en droeg hij in de sportschool altijd zo mini korte broek met tanktop erboven.

---------- Toegevoegd om 11:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:36 ----------

Maar Ironeather hoezo pakte je hem niet gewoon, ff serieus al was het maar die chocomel over ze kop gooien?

Als je serieus ben dan snap je ook serieus mijn sarcasme!
 
Maar Ironeather hoezo pakte je hem niet gewoon, ff serieus al was het maar die chocomel over ze kop gooien?

Dat snap ik dus ook niet. Misschien kan hij dat nog even verduidelijken.
 
Hoezo loop je nou de rollen om te draaien, jij wordt gedissed door een ecto met een pak chocomel. Hij noemt je gewoon homo.
 
geniaal verhaal. :roflol:

alex t = flink afgevallen?
 
Hoezo loop je nou de rollen om te draaien, jij wordt gedissed door een ecto met een pak chocomel. Hij noemt je gewoon homo.

Ik zei toch al dat ik bang was wat wil je nou van me???

---------- Toegevoegd om 11:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:40 ----------

Dat snap ik dus ook niet. Misschien kan hij dat nog even verduidelijken.

Hij kwam heel agressief over snif snif
 
Hoezo was je dan bang?
 
Omdat Ironeather het IQ heeft van een peer.
 
Ahahaha duidelijk een baas die ecto
 
Wat dbb al niet betekend in het bb wereldtje:D
 
leek ie hier beetje op?
 
raar dat ironeater daar niks tegen durfde te doen :s
 
dbb takes over the world :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven