AndroidHealthClinic

Chiels trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

21en met squats, focking hell, moet er niet aan denken! Sterk hoor! En bijna-kotsen is goed :D

Haha ja, de big mac ging er ook niet echt heel erg lekker in. Hield toch een zuur gevoel in m'n maag :D Dat 21en met squats is echt ****ing zwaar ja, wel een erg goede oefening voor m'n gevoel.

Lekker bezig kerel.

Had ook de log van Ibo gelezen. Met trillende beentjes voorzichtig de trap aflopen....

Dankje! Haha dat was 't idd.. Smste gister Ibo nog dat ik weinig spierpijn had. 2 uur later kon ik bijna niet meer opstaan, zo'n pijn haha. En nu nog steeds brute spierpijn.

Was een heftige work out ;)

Verder ben ik vanmiddag naar de dokter geweest voor de aanhechting van m'n triceps. Kreeg er weer gruwelijke last van en de dokter verwees me door naar de fysiotherapeut. Ben benieuwd wat die te zeggen heeft, maar vanavond dus geen training. Anders zouden schouders + traps op de planning staan maar dat gaat dus niet door helaas :rolleyes:
 
Lol @ BigMac :roflol:

En waarom kan je je traps niet doen? Barbell shrugs in de smith en wat front/side raises moet toch kunnen?
 
Traps kunnen wel idd. Maar met side raises voel ik em ook wel behoorlijk.. denk dat ik vrijdag nog ff een paar shrugs ga doen ofzo.

Had niet eens gezien dat je gereageerd had :D

Vanavond wel benen getraind

Squats

3 x 8 x 70 full squat
2 x 5 x 80 full squat

Leg press

2 x 8 x 70 kg one leg press
2 x 8 x 150 kg

Leg extension

4 x 8 x 50 kg

Leg curl

3 x 8 x 40 kg

wat een k*t apparaat trouwens. Iemand een idee om m'n hamstrings te trainen zonder dat apparaat? Denk dat voortaan hier stiff deadlifts voor in de plaats komen.

Walking lunges

12 stappen x 5 kg per hand
12 stappen x 7 kg per hand

Voel 't niet echt branden in m'n benen, maar toch een lekker gevoel. Sowieso weer even trainen voelt lekker.
 
Leg curl

3 x 8 x 40 kg

wat een k*t apparaat trouwens. Iemand een idee om m'n hamstrings te trainen zonder dat apparaat?

Inderdaad wel lekkere training. Niet te gek gedaan. Die walking lunges moet ik onthouden.

Over de leg curl, doe je die zittend of liggend?
 
Liggend op zo'n bankje met die stang over m'n benen heen.. vind 't echt geen **** waard.

Deed em bij Ibo zittend en dan 't gewicht naar beneden drukken, vond dat nogal een stuk fijner.

Et plus dat er de hele tijd een oud wijf naar m'n reet zat te kijken.
 
Liggend op zo'n bankje met die stang over m'n benen heen.. vind 't echt geen **** waard.

Deed em bij Ibo zittend en dan 't gewicht naar beneden drukken, vond dat nogal een stuk fijner.

Die liggende vind ik zelf ook niet fijn. Hebben hier gelukkig beide, doe de zittende altijd. Er zijn wel andere oefeningen voor de hamstrings, zag er wat op youtube. Zou daar eens kijken.

Et plus dat er de hele tijd een oud wijf naar m'n reet zat te kijken.

Krijg je van teveel squaten :D
 
Die liggende vind ik zelf ook niet fijn. Hebben hier gelukkig beide, doe de zittende altijd. Er zijn wel andere oefeningen voor de hamstrings, zag er wat op youtube. Zou daar eens kijken.



Krijg je van teveel squaten :D


Hehe ja die hebben wij dus niet helaas ;) Maarr heel misschien ga ik alweer naar een andere sportschool, dan in Wierden. Die is wat groter en uitgebreider.

Voorlopig denk ik alleen nog maar benen trainen, misschien wat shrugs en buik maar veel meer zal 't niet zijn. Morgen naar de fysio voor m'n aanhechting, hoop dat hij er wat mee kan.
 
Da's nou het klote van spierpijn in je benen. De volgende dag merk je er niet veel van, mar de dag erna:D:D
Op vrijdag had ik er nog wel wat last van, maar toen zat ik ook bij mijn sportmasseur.
Was wel een pijnlijke massage in de benen, maar achteraf voelde het wel goed aan.
 
spierpijn in je bovenbenen valt wel mee... spierpijn in je kuiten is pas verrot :D
 
Ja kuitenspierpijn is ook niet echt relaxed.. haha maar heb me net even gewogen!

86 brute kilo's schoon aan de haak hoppp! Gaat lekker. Morgen laat ik gelijk alles even losmasseren bij de fysio, moet ie maar ff doen hoor.
 
Vanavond rug,

Geen last van m'n elleboog, toch erg goed opwarmen en heel veel stretchen.

BOR

3 x 8 x 60
6 x 64

Nice!

Lat pulldown

4 x 8 x 55

Dumbbel row

4 x 8 x 26

Ez bar curl

4 x 8 x 20 kg + stang

Dumbbel curl

3 x 8 x 10 kg
 
Best lekker :) Ook last van pussy-:sd:-spieren net als ik? :D
 
Hehe jep, last van de aanhechting van m'n triceps :( K*tblessure maar na 1 massage door de fysiotherapeut gaat 't al een heel stuk beter!

Al m'n setjes waren volgens mij pr's trouwens :D
 
Gheghe. Hoe lang train je eigenlijk al? Ik zet ook elke week wel PR's neer, maar om ze nou te noteren als PR... :D Beginner zijn heeft zo zn charmes :cool:
 
Ja haha daarom zet ik het er ook niet neer ;) Loop sinds september rond in een sportschool, maar toen was 't alleen maar aankloten en ik heb in die tijd ook niets geen progressie gemaakt. Sinds januari echt serieus.

Morgen ga ik trouwens met The Mistery mee naar zijn wedstrijd kijken. Als ik blessure vrij was geweest had ik misschien wel mee gedaan, maar dat lukt nu dus niet. Lijkt me wel leuk om een keer te doen zo.
 
Weer een nette training.

Loop alleen nog erg achter op je met die bicepscurls. Toch maar eens wat steviger aanpakken dan.

Zou morgen ook naar Arnhem gaan, maar moet helaas hier thuis aan de slag. Veel plezier in ieder geval!
 
Weer een nette training.

Loop alleen nog erg achter op je met die bicepscurls. Toch maar eens wat steviger aanpakken dan.

Zou morgen ook naar Arnhem gaan, maar moet helaas hier thuis aan de slag. Veel plezier in ieder geval!

Nee man, alleen met je vorige training vergelijken, niet met anderen ;) Is er een of ander BB-event ofzo in Arnhem dan?
 
Dank.

Nee er is een beginners powerlift wedstrijd op Papendal, dat sportcentrum ;)

Daarom ga ik nu m'n bedje opzoeken :o
 
Vet! Klinkt interessant, zou dat soort dingen ook wel leuk vinden. Is er een overkoepelende organisatie die ook wat organiseerd in het midden van het land ofzo? ;)

Lekker tukken, morgen knallen? :D
 
Dit was van de powerlifting bond als ik het goed heb ;) Nee ik deed niet mee ivm mijn blessure. Kevin wel.

Vond het een leuke dag, gezellig en ontspannen sfeertje hing er. Filmpjes komen in het topic van de wedstrijd te staan in het strongman/powerlift gedeelte.
 
Back
Naar boven