AndroidHealthClinic

Nooit meer zweten onder je oksels! Ode aan Odorex Extra Dry!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nooit echt last van gehad, maar lijkt me wel handig voor de mensen die gigantische okselvijvers hebben.
 
aan de belgen onder ons:
bij de apotheker: Axitrans. Werkt net hetzelfde
Maar is wel een tien euro duurder dan de odorex

I loooove it.

Kan eindelijk leuke dingen aandoen en zelfs met het hete weer vorige week zweette ik niets onder mn oksels.

Na jaaaaren zoeken en vloeken EINDELIJK een oplossing

eeuwige dank aan dit forum :)
 
Ben nu aan t werk en geen zweetvlek te zien!!!!
Gewelding ding!
 
Zoals de meeste al bevestigen,

Wist niet zo goed wat ik ervan moest denken, maar tijdens het sporten en de hele middag in de zon geen druppeltje zweet onder mijn armen!
 
Nee het is bijna ongeloofwaardig zo goed als dit spul werkt.

eindelijk eens een product dat ook daadwerkelijk doet wat hij zegt.
 
Ik gebruik ODEO. Geurloos, kleurloos en vijf dagen gegarandeerd geen oksel zweet. Maar dat mag dan ook wel voor 20 euro.
 
voor mij werkt (bijna) niets, ga dus ook zo'n 3x per jaar naar de chirurg voor een botox behandeling onder mijn oksels. Dat werkt wel.
Nu iets gevonden wat ook behoorlijk goed werkt. Een spray genaamd Odaban.
Is via internet te bestellen. 1 a 2x per week sprayen en nagenoeg droog.
Kost wel wat: € 15,-
 
Werkt heel goed bij mij. Bedankt!

Het enige "nadeel" is dat ik voor mijn gevoel, meer op andere plaatsen ga zweten (voorhoofd).
 
Heb gelukkig niet zo'n last van zweet oksels, maar misschien komt dat nog als ik net zo buff ben als de TS!:D
 
Werkt heel goed bij mij. Bedankt!

Het enige "nadeel" is dat ik voor mijn gevoel, meer op andere plaatsen ga zweten (voorhoofd).

ja ik juist op mijn handen, zwaar irritant..
 
Ik heb nu nog steeds het probleem dat mijn oksel egt als een gek branden nadat ik het gespoten heb (ik heb de spray)

Het brand egt als een gek
nog steeds is mijn huid er niet aan gewend

hoe kom ik hier vna af
 
Ik heb nu nog steeds het probleem dat mijn oksel egt als een gek branden nadat ik het gespoten heb (ik heb de spray)

Het brand egt als een gek
nog steeds is mijn huid er niet aan gewend

hoe kom ik hier vna af

Wat ik zelf merk is dat het gaat branden wanneer ik de odorex aan breng rondom mijn oksels. Probeer het spul alleen daar aan te brengen waar normaal haren groeien, echt in je oksel en niet op de huid er omheen bij je borst enzo.

Het spul werkt bij mij nu echt voortaan lang moet ik zeggen. Ik gebruik het nu nog maar 1 a 2x per maand ofzo. Het is gewoon helemaal uit mijn hoofd dat ik nog zweet, het hele psychologisch zweten is verdwenen, echt relaxed.
 
Wat ik zelf merk is dat het gaat branden wanneer ik de odorex aan breng rondom mijn oksels. Probeer het spul alleen daar aan te brengen waar normaal haren groeien, echt in je oksel en niet op de huid er omheen bij je borst enzo.

Het spul werkt bij mij nu echt voortaan lang moet ik zeggen. Ik gebruik het nu nog maar 1 a 2x per maand ofzo. Het is gewoon helemaal uit mijn hoofd dat ik nog zweet, het hele psychologisch zweten is verdwenen, echt relaxed.

Hoelang heb je het nu al in gebruik dan?

Bij mij gaat het steeds minder goed werken..
 
ik gebruik het al een tijdje, maar gaat steeds minder goed werken ik doe het alleen op voor stapavonden, dus voor vrijdags en zaterdags, maar gaat steeds slechter werken helaas :(
 
Niet gevonden in Kruidvat :( heb gisteren dan maar SyNeo5 gekocht, vandaag eerste dag, nog altijd zweetvrij :p werkt ook super dus
 
Hmm, ik vraag me toch af wat voor goedje dat moet zijn. Zal niet heel goed voor je oksels zijn lijkt mij... (iemand?)

En als je niet meer zweet bij je oksels ga je inderdaad sneller en meer op andere plekken zweten. Je lichaam wilt zijn temperatuur toch verlagen.
 
Hoelang heb je het nu al in gebruik dan?

Bij mij gaat het steeds minder goed werken..

ik gebruik het al een tijdje, maar gaat steeds minder goed werken ik doe het alleen op voor stapavonden, dus voor vrijdags en zaterdags, maar gaat steeds slechter werken helaas :(

Ik gebruik het nu ongeveer 2 jaar. De 1e maand had ik ook even de angst dat het minder goed ging werken. Ik ben het gewoon om de dag blijven gebruiken toen en elke week de oksels scheren, dan werkt het toch wel. Het kan zijn denk ik dat je zo bang bent dat dit niet meer werkt (en je dus out of options bent) dat je veel angstzweet krijgt, zo erg dat je door dit spul heen zweet. Ik zou het een maand om de dag gebruiken en dan langzaam afbouwen, moet werken. Je brengt het wel direct op de kale huid aan?
 
Ik gebruik het ook, maar wel de spray versie. VOlgens mij is de roller wel beter? Het werkt echt goed alleen onder me rechter arm wat minder dan onder me linker haha
 
Al dat overmatig zweten zit tussen de oren. Net als zoals zoveel andere kwaaltjes. Wel vervelend om er weer af te komen lijkt mij. Zou op google eens zoeken naar mind-body connection.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven