MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Me eerste post in dit legendarische topic, stiekem wel vaak meegelezen. En dan lees ik dit.

"Een squat van 185kg en dat wordt teleurstellend genoemd" Had ik dat maar :(

Je hebt een goed fysiek, en vooral lekkere stats gozer. Gaat zo door!

Thnx man ;) Ennuh... welkom hierzo! Karma on the way ;)

komt wel weer goed kwarkie, heb er alle vertrouwen in !

Thnx gappie ;) snik, snik.... heb ik ff nodig... ben helemaal emo... :sad:
 
Thnx man ;) Ennuh... welkom hierzo! Karma on the way ;)



Thnx gappie ;) snik, snik.... heb ik ff nodig... ben helemaal emo... :sad:

:kiss: niet zo verdrietig zijn chris ;/ me banken ging ook drama :cry:
 
ff langs huisarts baas!
k*tdarmen!

volgende training gewoon weer knallen :D
 
Tikkie, jij bent um :D
Hoest ie beescht? Weer een beetje in de running?
Maandag weer wat gedaan en gisteren stokken gedaan, ging net ff poepen en was vergeten dat ik lamme poten had, het gevolg was dat ik met 107kg op de bril plofte en mijn hamstrings in de stuip schoten, ik wilde van schrik meteen opstaan maar dat ging dus niet zo snel van de spierpijn. Kortom ik lag met mijn rug tegen de tegels met mijn short op mijn enkels dapper mijn bolus binnen te houden. Damn wat is spierpijn toch lekker, vooral als je moet poepen.:D
 
Maandag weer wat gedaan en gisteren stokken gedaan, ging net ff poepen en was vergeten dat ik lamme poten had, het gevolg was dat ik met 107kg op de bril plofte en mijn hamstrings in de stuip schoten, ik wilde van schrik meteen opstaan maar dat ging dus niet zo snel van de spierpijn. Kortom ik lag met mijn rug tegen de tegels met mijn short op mijn enkels dapper mijn bolus binnen te houden. Damn wat is spierpijn toch lekker, vooral als je moet poepen.:D

WAHAHAHAHAHAHA!!! Ik zie het helemaal voor me: jij dubbelgevouwen in die veel te kleine plee LOL

Geweldig weer....
 
Maandag weer wat gedaan en gisteren stokken gedaan, ging net ff poepen en was vergeten dat ik lamme poten had, het gevolg was dat ik met 107kg op de bril plofte en mijn hamstrings in de stuip schoten, ik wilde van schrik meteen opstaan maar dat ging dus niet zo snel van de spierpijn. Kortom ik lag met mijn rug tegen de tegels met mijn short op mijn enkels dapper mijn bolus binnen te houden. Damn wat is spierpijn toch lekker, vooral als je moet poepen.:D

Hahahahaha :roflol: wat een verhaal :D

---------- Toegevoegd om 05:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:49 ----------

Goedemorgen,

Gaat het al beter met je buikkie? Hoop van wel :)
Balen dat het energie opslokt en je dat meteen goed merkt tijdens de trainingen.

Beterschap :kiss:
 
Maandag weer wat gedaan en gisteren stokken gedaan, ging net ff poepen en was vergeten dat ik lamme poten had, het gevolg was dat ik met 107kg op de bril plofte en mijn hamstrings in de stuip schoten, ik wilde van schrik meteen opstaan maar dat ging dus niet zo snel van de spierpijn. Kortom ik lag met mijn rug tegen de tegels met mijn short op mijn enkels dapper mijn bolus binnen te houden. Damn wat is spierpijn toch lekker, vooral als je moet poepen.:D

:roflol: epic
 
Maandag weer wat gedaan en gisteren stokken gedaan, ging net ff poepen en was vergeten dat ik lamme poten had, het gevolg was dat ik met 107kg op de bril plofte en mijn hamstrings in de stuip schoten, ik wilde van schrik meteen opstaan maar dat ging dus niet zo snel van de spierpijn. Kortom ik lag met mijn rug tegen de tegels met mijn short op mijn enkels dapper mijn bolus binnen te houden. Damn wat is spierpijn toch lekker, vooral als je moet poepen.:D

hahahahaha zalig verhaaltje om je dag mee te beginnen :D 'k ben al meteen vergeten dat'k straks examen heb :D
 
Hahahahaha :roflol: wat een verhaal :D

---------- Toegevoegd om 05:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:49 ----------

Goedemorgen,

Gaat het al beter met je buikkie? Hoop van wel :)
Balen dat het energie opslokt en je dat meteen goed merkt tijdens de trainingen.

Beterschap :kiss:

Goeiemorgen kanjer! Ja, het gaat al wat beter... gewoon stug doorvreten! Ik ga vandaag deflatine halen en tabletjes voor mijn maag. Kijken hoe dat gaat... Wel lekker geslapen dit keer, dus ik ga er weer tegenaan vandaag!

---------- Toegevoegd om 07:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:32 ----------


haha, dat gebeurt jou nou nooit eh? lol

hahahahaha zalig verhaaltje om je dag mee te beginnen :D 'k ben al meteen vergeten dat'k straks examen heb :D

Succes vandaag Verb ;) Welk examen moet je nog?
 
Maandag weer wat gedaan en gisteren stokken gedaan, ging net ff poepen en was vergeten dat ik lamme poten had, het gevolg was dat ik met 107kg op de bril plofte en mijn hamstrings in de stuip schoten, ik wilde van schrik meteen opstaan maar dat ging dus niet zo snel van de spierpijn. Kortom ik lag met mijn rug tegen de tegels met mijn short op mijn enkels dapper mijn bolus binnen te houden. Damn wat is spierpijn toch lekker, vooral als je moet poepen.:D

hahahahahah lekker hoor, nog gelukt dat die bril niet brak;)

en btw kwarkie, vandaag gewoon weer beter joh, gaat bij mij ook al 2 weken klote door veel te katabole weekenden... de drank eist zijn tol:P, maar vanaf nu gewoon weer knallen en minder zuipen!
 
Laatst bewerkt:
hahahahahah lekker hoor, nog gelukt dat die bril niet brak;)

en btw kwarkie, vandaag gewoon weer beter joh, gaat bij mij ook al 2 weken klote door veel te katabole weekenden... de drank eist zijn tol:P, maar vanaf nu gewoon weer knallen en minder zuipen!

Moge Bezi! Zo is dat. Voelt trouwens zoveel beter, lekker een kwartiertje fietsen naar mijn werk, heerlijk! En nog zuk mooi weer ook :rolleyes:

sja, nu weer aan de bak kerel, de zomer komt eraan, dan moeten we er zo fit mogelijk bij staan op het strand eh? :eyebrow:
 
Die collega's van me ook... kom ik op mijn werk, sturen ze me een mail:




En grappen ze: Nog even oefenen Chrissie....LOL
 
  • Like
Waarderingen: bezi
Hahahahaha............

+1
 
Zonder die getekende shit eromheen zou dat best lekker zijn, nu helaas niet meer :(
 
Kom op kwark! Laat je darmen niet de baas zijn!:o
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven