AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Goedemorgen Kwarkie, Verstandig dat je het even hebt omgeruild met de beentraining als je zo moe bent..maar gekkie ben je ook...toch nog wel 30 goede sets neerzetten :thumbs:! & en wat nightlfly zegt...misschien je voeding wat opschroeven :thumbs: SUC6 met de benen straks! :rocker:
 
  • Like
Waarderingen: bezi
mogge kwarkie! weer een lekkere training zo te zien, en die 105 ga je echt wel halen, als je je niet iedere keer leegkakt;)
 
Goedemorgen Kwarkie, Verstandig dat je het even hebt omgeruild met de beentraining als je zo moe bent..maar gekkie ben je ook...toch nog wel 30 goede sets neerzetten :thumbs:! & en wat nightlfly zegt...misschien je voeding wat opschroeven :thumbs: SUC6 met de benen straks! :rocker:

Ja heel gek... als ik een maal bezig ben zit ik zo weer in "the zone"...
Eens kijken wat het vandaag word...Thnx kanjer :kiss:

mogge kwarkie! weer een lekkere training zo te zien, en die 105 ga je echt wel halen, als je je niet iedere keer leegkakt;)

Het is leuk als de weegschaal dingen bevestigd wat je in de spiegel ziet, maar uiteindelijk gaat het natuurlijk om wat de spiegel je laat zien natuurlijk! Die stomme weegschaal kan je helemaal gek maken, terwijl het helemaal geen redelijke maatstaf is hahaha
 
Ja heel gek... als ik een maal bezig ben zit ik zo weer in "the zone"...
Eens kijken wat het vandaag word...Thnx kanjer :kiss:



Het is leuk als de weegschaal dingen bevestigd wat je in de spiegel ziet, maar uiteindelijk gaat het natuurlijk om wat de spiegel je laat zien natuurlijk! Die stomme weegschaal kan je helemaal gek maken, terwijl het helemaal geen redelijke maatstaf is hahaha


ja dat is ook zo, maar als je het lukt beetje clean te gainen is t natuurlijk aardig buff! hoelang duurt je kuur eigenlijk nog? jammer dat je daar geen log van hebt bijgehouden ;)
 
Ik heb nog een week of 9 te gaan :rolleyes: dus eefectief blijf het treintje nog 11 weken in beweging!
 
okee lekker lekker!! :D Dan moet het zeker lukken!
 
he Chris....

bijna weekend!!!
 
Ik heb nog een week of 9 te gaan :rolleyes: dus eefectief blijf het treintje nog 11 weken in beweging!

De kunst is volgens mij om het treintje naderhand zonder hulpmiddelen ook in beweging te houden ;)
 
he Chris....

bijna weekend!!!

:roflol:

De kunst is volgens mij om het treintje naderhand zonder hulpmiddelen ook in beweging te houden ;)

Dat komt wel goed. Ik ga goed nakuren om mijn eigen testosteron productie weer op gang te krijgen en daarna gewoon brutaal door vreten! Ik hoop dat ik veel vast houd
 
hoe is het kwarkelino, nog getraind of.....?

grt.
 
hoe is het kwarkelino, nog getraind of.....?

grt.

Ik was een tukkie gaan doen, maar in plaats dat het een tukkie werd, werd het een ordinaire slachtpartij in het regenwoud! Dus werd wat laat wakker, en moest nog boodschappen doen ook... dus dan maar morgen trainen...



Wel lekker groeien zo hehehe :o
 
Ik was een tukkie gaan doen, maar in plaats dat het een tukkie werd, werd het een ordinaire slachtpartij in het regenwoud! Dus werd wat laat wakker, en moest nog boodschappen doen ook... dus dan maar morgen trainen...



Wel lekker groeien zo hehehe :o

dan was je daar gewoon aan toe....lekker toch een dagje rust, morgen weer volle bak!! :cool:
 
Lekkere workout gister Kwarkmans:thumbs:
 
Go go Kwarkranger !
 
Tieves dat zijn brutale trainingen big Kwark!

Goed sterk geworden, die afgelopen rug/biceps training is master! Borst blijft een beetje achter qua kracht, maar dat nooit je sterkste punt geweest. Als ie maar groeit ;)

Ga zo door baas.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven