AndroidHealthClinic

Mammoth 2500 - Interactive Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: WeightgainerWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Mammoth is specifiek ontwikkeld voor iedereen die moeite heeft om (spier)massa aan te komen. Niet voor niets is Mammoth al 3 jaar op rij gekozen door een zeer deskundige jury tot beste Weight Gainer van Canada! Mammoth; de naam zegt eigenlijk genoeg: Groeien als een Mammoet!Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maandenHoe is de smaak van dit supplement? goed banaan en aardbeiWelke dosis heb je gebruikt? 2 x per dag 2 scheppen met 300 ml melk s'morgens en s'avondsWaar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending- Levering binnen 24 uurWat heb je voor dit supplement betaald? 26 euroZou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. zeer goed spul waarvan je zeker zult gaan groeien.Mijn review:

Mammoth 2500 is zeker een aanrader.
Wat ze zeggen over dat ze niets voor niets de beste weigth gainer van canada zijn klopt als een bus.

Interactive%20Nutrition%20Mammoth%202500%202_2kg.jpg
 
Mammoth is aan te raden voor mensen die ondergewicht hebben.

bijv 1.80m en gewicht onder de 75 kg.

zit je beter op gewicht zou ik Lean Gainer nemen.

van het zelfde merk. ;)

Ik ben zo iemand ik kom boven de 1.80 uit en zit een eindje onder de 75KG.
Daarom ga ik nu vol aan de bak en dan hoop ik in zes maanden tijd een mooi gespierd lichaam te hebben. Ik ga deze Weight-Gainer zeker halen, met de creatine van EAS. En dan na een paar maanden wil ik de Lean Gainer wel gaan proberen als jij dat aanraad. Ik heb btw je 8 wekenschema gezien.
Klasse hoor!
icon14.gif
 
ik werd er serieus mee opgeblazen
 
Misschien is het al gevraagd, indien ja, sorry daarvoor maar

1) Verlies je je gewicht plots weer indien je met de shake stopt?
2) Waar kan je het product bestellen, zonder via internet te werken?

Bedankt :)
 
Ik ben 1m96 en wordt binnen enkele weken 16 jaar,
probleem: m'n gewicht dat enkel 78kg-80kg is :(
Heb een pot Mammoth besteld, nu hopen dat ik er van ga knallen,
sta momenteel erg droog, en wil echt meer massa krijgen!
Hoop alleen dat m'n voeding zelf goed zit momenteel :)
 
Ik had Mammoth ook, vooral in de periode dat ik weinig at.
Wat helaas een gewoonte was voor mij.
Kwam der zeker goed van aan, niet zoveel vet aangezien ik daar geen aanleg voor heb gelukkig. Enige nadeel vond ik het klontert best erg dus een blender zou goeie optie zijn mocht je daar over beschikken Gregel.
 
vind dit product toch te veel vet/carbs hebben, wat je vetpercentage te snel doet stijgen. Ik kreeg er echt een bol hoofd van (waar ik ook wel aanleg voor heb hoor)
 
Ik had Mammoth ook, vooral in de periode dat ik weinig at.
Wat helaas een gewoonte was voor mij.
Kwam der zeker goed van aan, niet zoveel vet aangezien ik daar geen aanleg voor heb gelukkig. Enige nadeel vond ik het klontert best erg dus een blender zou goeie optie zijn mocht je daar over beschikken Gregel.

Dank, denk wel dat we die hier thuis ergens hebben liggen.
Zoniet beveel ik m'n ouders gewoon ééntje te gaan halen :headbang:
 
Het is gewoon een feit dat het rommel is. Er zijn heel veel kwalitatief hoge gainers, snap niet dat al die ectos steeds bij mammoth uitkomen.
Heb je al slagtanden?
 
Damn baksteen, je kan wel zeuren zeg.
Laat mensen lekker zelf beslissen en ja ik weet dat er veel suikers in zitten en dat er betere weightgainers zijn.
Als het voor ze werkt en vinden wat extra vet niet erg, waarom dan mekkeren ?
 
Het is gewoon een feit dat het rommel is. Er zijn heel veel kwalitatief hoge gainers, snap niet dat al die ectos steeds bij mammoth uitkomen.
Heb je al slagtanden?

Grote jongen ;) jij bent het wel hoor
 
Ik ben het wel met baksteen eens hoor.
Ik heb het zelf ook geprobeerd en had wel spijt dat ik het had gekocht. Te veel vet gewoon en te weinig eiwit. Maar eerlijk, je komt zeker wel aan met deze weightgainer, daar niet van. Als je echt snel meer vet wilt aankomen, dan is het zeker een aanrader, maar anders zou ik het niet nemen. Bij twijfel gewoon proberen zou ik zeggen;)
 
Ik ben het wel met baksteen eens hoor.
Ik heb het zelf ook geprobeerd en had wel spijt dat ik het had gekocht. Te veel vet gewoon en te weinig eiwit. Maar eerlijk, je komt zeker wel aan met deze weightgainer, daar niet van. Als je echt snel meer vet wilt aankomen, dan is het zeker een aanrader, maar anders zou ik het niet nemen. Bij twijfel gewoon proberen zou ik zeggen;)

Bij mij mag er heus een beetje vet bij ;)
 
Van deze troep word je dik. Niet gespierd.
 
Hij doet zijn naam eer aan. Ik heb altijd moeite met aankomen, het gaat altijd heel langzaam. Deze gainer is voor mij echt een uitkomst, ik gebruik hem nu zo'n 3 weken en er is al een mooi laagje vet bijgekomen. Nu oog ik veel gezonder.

Goed spul, soms niet altijd makkelijk om binnen te houden :p Het is wat zoet maar zeker niet vies. De prijs is goed.
 
Bijna alle weightgainers zijn op basis van suiker (maltodextrine). Er zijn teveel papegaaien op DBB. :rolleyes:
 
Van deze troep word je dik. Niet gespierd.

Mahhh.. als je dit goed kunt combineren met een goede training is het een goede weightgainer!, idd veel vet maar ik mag idd zelf ook wel wat kilo'tjes erbij.. mocht ik echt te vet worden dan doe ik er toch gewoon cardio bij :rolleyes:
 
Mahhh.. als je dit goed kunt combineren met een goede training is het een goede weightgainer!, idd veel vet maar ik mag idd zelf ook wel wat kilo'tjes erbij.. mocht ik echt te vet worden dan doe ik er toch gewoon cardio bij :rolleyes:

Beetje stomme bump van je maar goed. Wat ik niet snap is waarom je in godsnaam in vet wil aankomen. Je probeert toch spiermassa te winnen? Ik zag hier zelfs iemand die zei dat "er al een mooi laagje vet bij was gekomen". Wtf?
 
Back
Naar boven