AndroidHealthClinic

Omgaan met Klaaswitz, hoe doen jullie het?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, ik kan inderdaad mijn aantal post per dag een stuk verminderen. Erger me er zelf ook aan.
 
2rm8ikw.png
 
Je doet te veel je best Sculpture, je wil te graag. Al ben ik blij dat je in ieder geval de kritiek aangaande je schrijfsT en taalvaardigheid tot je hebt genomen.

Deze healing heeft nog een lange weg te gaan maar je zet in ieder geval een eerste stapje. Ga zo voort, ik zal je met belangstelling blijven volgen en daar waar nodig ondersteunen!


De blinde helpt de lamme wordt het dan.

De 1 heeft moeite met foutloos schrijven, de ander leest wat er niet staat.
 
De blinde helpt de lamme wordt het dan.

De 1 heeft moeite met foutloos schrijven, de ander leest wat er niet staat.

Maak er iig, één van. Komt wat netter over bij onze verlosheer.
 
Klopt je schrijft ook één, en niet 1.:)
 
Inderdaad. Klaasje mag ik jou assistent worden? Ik heb het heilige water ook aangeraakt zo te zien.

Weet je BVE ik voel het opeens ook, het is zo sterk het gevoel.
Kom we trekken ten strijde en gaan met z'n allen het internet verbeteren.

Leider Klaas ik wil ook mee op de kruistocht.
 
De beste bijdrage die jullie twee in een dergelijke kruistocht kunnen leveren is per direct jullie internetverbinding doorknippen.
 
Ja ik was een weekje niet meer welkom, door een uitermate vervelende woordenwisseling in de ogen van een mod. Gelukkig heb ik mijzelf kunnen "wreken" op 9 juni. PVV!! 24 zetels bitch, beat that!

VVD en PVDA hebben dat beaten.
 
De beste bijdrage die jullie twee in een dergelijke kruistocht kunnen leveren is per direct jullie internetverbinding doorknippen.

:roflol:
Ik ga weer stuk hier!! geweldig!!
Zoals ik al gezegd heb en hier weer bevestigd wordt, ik begin je steeds meer te waarderen Klaas.

Kan aan het verzoek helaas niet voldoen want mijn internet is draadloos en is het medium internet de enige verrijking die tot nu toe in mijn pauper leven plaatsgevonden heeft.
 
:roflol:
Ik ga weer stuk hier!! geweldig!!
Zoals ik al gezegd heb en hier weer bevestigd wordt, ik begin je steeds meer te waarderen Klaas.

Kan aan het verzoek helaas niet voldoen want mijn internet is draadloos en is het medium internet de enige verrijking die tot nu toe in mijn pauper leven plaatsgevonden heeft.

Kan jij je modem niet doorknippen?
 
Oh ok, ik kan dat ook niet namelijk. Lijkt me wel een goede vervanger voor CoC grippers indien de schaar hard genoeg is.
 
Het leuke van een blanke man zijn op internet is dat je een wit neus aan de andere kant irritatie in z'n hoofd kunt bezorgen en zelf daar een milde zaligheid uit onttrekt. Puur vanuit het hoofd met een lui lichaam op enkels trappen dankzij de technologie die uit het Wersterse blanke hoofd is ontstaan.

Die arme zwarte mannen rondom het kampvuur elders ter wereld moesten eens weten welk plezier er aan hun onwetende neus voorbij trekt.
 
Oh ok, ik kan dat ook niet namelijk. Lijkt me wel een goede vervanger voor CoC grippers indien de schaar hard genoeg is.

Ja als het met de schaar niet lukt gewoon hakken, weet niet wat CoC grippers zijn maar die moet je dan ook gewoon hakken.

---------- Toegevoegd om 00:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:27 ----------

Het leuke van een blanke man zijn op internet is dat je een wit neus aan de andere kant irritatie in z'n hoofd kunt bezorgen en zelf daar een milde zaligheid uit onttrekt. Puur vanuit het hoofd met een lui lichaam op enkels trappen dankzij de technologie die uit het Wersterse blanke hoofd is ontstaan.

Die arme zwarte mannen rondom het kampvuur elders ter wereld moesten eens weten welk plezier er aan hun onwetende neus voorbij trekt.

Marky ik onttrek elke keer pure zaligheid uit jouw posts.
 
Dat is toch wel zo'n k*tband dat Nickelback. Henry Rollins heeft dat een keer haarfijn uitgelegd waarom die gasten zo k*t zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven