AndroidHealthClinic

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben!

Bezoekers in dit topic

Ik zoek een liedje, je hoort dan een vrouwenstem zeggen: Get up up, get up. in een soort gehakkel. en ik weet bij god niet waar ik moet zoeken :(
 
ik zoek naar een dance/hardstyle(weet ik veel, gewoon lekker bas) waar op een bepaald moment een kerel zegt: "remember the music" waarna de refrein begint.
iemand een idee?

bump
 
Ik zoek een house nummer (volgens mij jaren 90 klassieker). Een goeie vrolijke tune met een leuk deuntje.
Je hoort in het refrein een chick voluit zingen: whoooowooooo let the/my dream come true.... bla bla bla (tekst die ik niet versta) .... tonight... (en dan weer) whoowooo let the/my dream come true....tonight..

En tussen door voor het refrein zingt ze nog dit: nanananana padididi daadada

Sorry mensen, meer kan ik er niet van maken
 
Ik zoek een house nummer (volgens mij jaren 90 klassieker). Een goeie vrolijke tune met een leuk deuntje.
Je hoort in het refrein een chick voluit zingen: whoooowooooo let the/my dream come true.... bla bla bla (tekst die ik niet versta) .... tonight... (en dan weer) whoowooo let the/my dream come true....tonight..

En tussen door voor het refrein zingt ze nog dit: nanananana padididi daadada

Sorry mensen, meer kan ik er niet van maken

Let the dream come true --> Dj Bobo

 
Ik heb die net al gevonden op youtube maar dat is hem niet helaas.
 
Hm. Hoor je ook rap in of enkel een vrouw?
Heb je gezocht tussen 2 Brothers-4th floor, Capella, La bouche?

---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

Lijkt er niet echt op, maar bedoel je mss Sonique met Tonight?
 
Hm. Hoor je ook rap in of enkel een vrouw?
Heb je gezocht tussen 2 Brothers-4th floor, Capella, La bouche?

---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

Lijkt er niet echt op, maar bedoel je mss Sonique met Tonight?

Nee geen van allen. Heb ook gegoogled, youtube etc. Helaas niet kunnen vinden..
 
Laatste gok: Amber met This Is Your Night?
 
Ik vond dit voor het nummer van t eerste filmpje, mischien ff googelen naar een torrent?
Run on Air - A little less gravity
 
Nou ik doe een gokje,
Emanuel feat. sonique - Tonight ??

---------- Toegevoegd om 23:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:59 ----------

Of sonique - fly so high,, zit wel veel van dat whooohooo in :P
 
Nou ik doe een gokje,
Emanuel feat. sonique - Tonight ??

---------- Toegevoegd om 23:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:59 ----------

Of sonique - fly so high,, zit wel veel van dat whooohooo in :P

Helaas ook niet. Ik zal nog een poging doen om duidelijker te zijn. Het is sowieso een oud nummer. Vet bekend en vrolijk. En er is maar 1 chick die zingt in het nummer.

Quotes uit het liedje:

When I think of you...(tekst wat ik niet weet)...let my/the dream come true...(tekst wat ik niet weet) tonight..... wow wow.

En dan na het refrein op de beat:
nananana-na padididi da-dada

:o
 
Ik zoek een nummer, een feestelijk samba-nummer en het wordt altijd gedraaid i.v.m. Brazilië (ook met Nederland - Brazilië afgelopen week hoorde je het nummer best vaak als het over Brazilië ging). Is ook echt een beetje in de sT van Samba de Janeiro, met trommels en al en luid gezang (ook echt veel Jalalalalaaaaa). Feestelijk iig en wil graag weten hoe het heet, maar heb na lang zoeken gewoon niets kunnen vinden. Misschien iemand hier die weet welk nummer ik bedoel? :o
 
Back
Naar boven