XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
kwark is sowieso eindbaas.
 
wel good stuff kwark.


ookal zijn er weer geen filmpjes.
 
damn ik was al blij met mijn 2x6x95 :(

klasse kwark!

mag ik een positieve opmerking maken over je coïtusualiteit?

Thanks ;)

Ik heb liever dat iedereen zich met zijn eigen shit bemoeit.

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

:(

ik wou zeggen dat kwark bewijst dat homo's of bi's geen mietjes zijn!!!
dus thumbs up voor kwark :thumb:

Dank u.
 
Godver haha die raketten slaan wel in bij je of niet dan?
 
whoww ik heb nogal wat te weeg gebracht?
sorry gab zo bedoelde ik t iig niet!.

en lekker de wheels naar de klote geholpen?;) je huisje eigenlijk gelijkvloers of moest je je de trap opslepen;)

Moest na de training nog een eind fietsen... was wel ff afzien

---------- Toegevoegd om 21:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:45 ----------

kwark is sowieso eindbaas.

:bow:

---------- Toegevoegd om 21:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:49 ----------

wel good stuff kwark.


ookal zijn er weer geen filmpjes.

Thnx Sven... ben er weer een week vanaf... :zweet:
 
Een laatste update:

Ik heb besloten volgend jaar (2011 dus) mee te doen aan een wedstrijd op YBF. In voorbereiding erop ben ik op zoek gegaan naar professionele begeleiding.

Rob & Mascha van For Fun Sport in Hillegom staan mij hierin bij. Doel is om uiterlijk Oktober 2011 op 100-105kg te staan bij 5%.

Er is trouwens ook een update foto in de PICS sectie, don't mind de bulkbuik aub, zit nog te bulken.

Ik stop voorlopig met loggen hier.
 
Oeps. slotje vergeten.
 
Na wat gemail over en weer tussen mij en niet nader te noemen mensen van DBB, heb ik besloten het nog een kans te geven hier. Niet in de laatste plaats omdat ik toch wel wat mensen mis en het tegenover hun ook niet fair is zomaar te vertrekken...

Ik knoop hier wel een maar aan: De eerste de beste die met ranzige, smakeloze grappen of aso gedrag komt, word zonder waarschuwing meteen gerapporteerd.

En voor wie niet echt begrijpt waarom het mij zo hoog zit, hier een liedje dat misschien wat duidelijkheid schept: (Kwark het gevoelsdiertje)

Who do you think you are?

I'm giving you the news
Your domination's through
You gave the best you've got
Now I'm out on top

If you're in any doubt
Listen to me
I've got a right to say
If you know what it's all about
Who do you think you are?

Don't want to be your enemy
If I'm not the one you want me to be
And I've got to do things the way that I do

Always trying to control me
Who do you think you are?


Our time on earth is running through
(This is not a question of my pride)
Sometimes I think it's a game to you
(Ever wonder how I feel inside?)
And sometimes I play along
But man I've got a mind!


You've got to live with yourself
For the rest of you life
Do you understand?
Everybody asks themselves the question
Who do you think you are?

Why do you feel ashamed
When you can't explain the things I say
To other people

It's just occurred to me
A possibility
The thought that you might really want to be me?
 
relluuuhh !!! :jk:
Wat zijn je stats atm. want die kuur raast gewoon door.
 
succes weer kwark - leuk dat je er weer bent,
ondanks dat ik vind dat je een ook een hoop aan jezelf heb te danken qua logpost
nieuwe start - mooi man - ik kom af en toe effe kijken in je log if you don't mind
 
pff, wat een drama queen ben je toch.
je hebt een logje met 433 paginas en je hebt je coïtusuele identiteit op het internet bekend gemaakt
dan ga je een beetje klagen omdat een paar mensen niet zo lief zijn tegen je (OP HET INTERNET)

dan ga je twee maal "weg" van dbb om dan een paar dagen later terug te keren puur omdat je op een ander forum bijlange niet zoveel aandacht krijgt ...

sorry maar, komaan:rolleyes:
 
pff, wat een drama queen ben je toch.
je hebt een logje met 433 paginas en je hebt je coïtusuele identiteit op het internet bekend gemaakt
dan ga je een beetje klagen omdat een paar mensen niet zo lief zijn tegen je (OP HET INTERNET)

dan ga je twee maal "weg" van dbb om dan een paar dagen later terug te keren puur omdat je op een ander forum bijlange niet zoveel aandacht krijgt ...

sorry maar, komaan:rolleyes:

Er is een levensgroot verschil tussen "niet zo lief" en botweg asociaal gedrag. Ik hoop niet dat ik je dat moet uitleggen...

En tuurlijk aandacht is leuk. Een log dat 600 keer per dag gelezen word is dat ook. Sure, Sure... We zien wel even of ik er bij blijf en men hier nog wat fatsoen heeft.

---------- Toegevoegd om 16:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:29 ----------

succes weer kwark - leuk dat je er weer bent,
ondanks dat ik vind dat je een ook een hoop aan jezelf heb te danken qua logpost
nieuwe start - mooi man - ik kom af en toe effe kijken in je log if you don't mind

Tuurlijk, welkom. Volgens mij ben ik tegenover iedereen in ieder geval respectvol geweest (behalve dan de kloontjes, trollen en ander tuig)

Het is toch een kleine moeite om gewoon weg te blijven als je me niet moet lijkt mij... ik weet in ieder geval dat dat tot nog toe niemand het in zijn hoofd haalt in real life zo bijdehand tegen me te doen...

Ik ben immers nog steeds een ontoerekeningsvatbare, ongestelde snol on roids... [ZELFSPOT MODE: ON]
 
Laatst bewerkt:
:thumbs:ik zie je trainingen weer met plezier voorbij komen
 
sorry, ik ga hier niet meer aan meedoen.

je kunt gewoonweg niet zonder de aandacht. je bent al je geloofwaardigheid bij mij verloren.

toch wens ik je succes met al je doelen binnen BB en het leven. ik gun je met alle plezier de medailles op het podium:thumbs:

/exitabbo
 
Idd, je bent een aandachtvrager, op br krijg je geen reactie op je log en dan kom je toch maar terug om hier je narcisme te laten voeden. Beetje eng imo. Mss een optie om eerst je gedachten bij elkaar te rapen en dan pas met hormonen te gaan prutsen, ik heb dit soort gedrag irl al vaak gezien, en heb er weining goeds uit voort zien komen. Tis maar een tip, doe er mee wat je wilt.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven