AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Zucht.. Wat een stelletje (oei, wilde bijna relNICHTEN zeggen ;)) klootviolen hier.. Care hoe iemand eruit ziet, of wat zijn geaardheid is, of whatever, reageer op trainingen/mentaliteit of reageer niet!

Kwarkie, ik vind dat je lekker bezig bent. Nog ff en je blijft steady op die 100kg, een prachtige mijlpaal!
 
Good having you back, nog PR's gezet afgelopen weken?
Ik zal je blijven volgen
 
hoe zit het met die benentraining kwarkie?
 
WIELEN

Mentaliteit: Geen zin, dus zin maken
Food: Redelijk
Health: OK
Weegschaal: 98kg
TrainingsT: Strict, 90 sec. rust

SQ

15x95
12x115
12x145
12x165

Leg Press (knieen tot borst, hold en terug)

12x145
2x10xfull stack

Lunges

3x15x60

Leg Extension (lekker langzaam)

12x55
10x73
10x86

Leg Curl

Geen idee hoeveel of wat

Conclusie

Ik had nogal wat bad mojo van dat gezeik hier, maar gelukkig begon bij de 2e set SQ de drive weer te komen. Mooie training, en helemaal kapot nu.
 
mooie openings workout, 12x165kg wat 'n kracht heeft deze man!
 
Zucht.. Wat een stelletje (oei, wilde bijna relNICHTEN zeggen ;)) klootviolen hier.. Care hoe iemand eruit ziet, of wat zijn geaardheid is, of whatever, reageer op trainingen/mentaliteit of reageer niet!

Kwarkie, ik vind dat je lekker bezig bent. Nog ff en je blijft steady op die 100kg, een prachtige mijlpaal!

Begin me ook al af te vragen waar ik aan ben begonnen... Maja, idd, het gaat best lekker.

:woot: w000ttt Chris is back :cool:

Thnx kanjer :heart:

Good having you back, nog PR's gezet afgelopen weken?
Ik zal je blijven volgen

Hey Koenski, thnx man. Nee, ik focus niet meer op kracht. De kracht basis is goed zoals die nu is, nu meer bouwen en definiëren ;)

hoe zit het met die benentraining kwarkie?

Right here...

---------- Toegevoegd om 21:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------

Kerel, welcome back :D. Ben weer benieuwd naar je trainingen, succes!


Thnx heren. Ik ga er weer het beste van maken wat mogelijk is op mijn ouwe dag...
 
aah goed om te horen dat je je daar niet meer zo op focust, tot deze conclusie genomen met wat hulp van je begeleiders?
goede beslissing Chris;)
 
aah goed om te horen dat je je daar niet meer zo op focust, tot deze conclusie genomen met wat hulp van je begeleiders?
goede beslissing Chris;)

Het was sowieso mijn bedoeling eerst een fatsoenlijke kracht basis te leggen. Nu ik die denk te hebben, kan ik alle kanten op. Het is nu zaak wat moois van die zeg 100 kilo te maken.

Het is de bedoeling op dit gewicht te blijven plakken, en onderwijl wat droger te worden en flink aan de definitie te werken.

Ondertussen gaan we kijken of we wat achterstanden kunnen wegwerken, en gek genoeg is dat niet mijn middel...als ik eenmaal wat droger kom en op dieet ben (en de melk laat staan vanwege de lactose intolerantie) is dat middel in no time zoals het meot zijn.

Ik mag trouwens geen abs trainen van mijn coach haha :roflol:
 
wut why not?
ik denk als je de melk doet schrappen voor water en 'nog' meer je e/k/v verhoogt uit vaste voeding om die melk te vervangen je al een stukje droger zult worden vanzelf, maar we moeten niet vergeten dat Kwark ON is.

100kg is een mooi gewicht om te onderhouden indeed.
 
Haha ja hoor, he's back! :evilnana:


Massa heb je nu iig flink en nu idd nog dit vlees in de juiste vorm kneden ;)


Ik ga je weer volgen uiteraard, succes en brute beentraining Chris!


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
hoppa, back on track !
 
NICE training weer :fire:! En nu dus voor meer definitie/vorm...ik ben benieuwd hoe het gaat!! Waarom mag je geen abs oefenen idd? Je pakt ze wel bij vele basic compound... maar toch soms zo nu en dan...al moet ik zelf eerlijk toegeven dat ik het zelf ook weinig doe :P behalve in mijn eigen pilatesles XD haha :roflol:
 
Haha ja hoor, he's back! :evilnana:


Massa heb je nu iig flink en nu idd nog dit vlees in de juiste vorm kneden ;)


Ik ga je weer volgen uiteraard, succes en brute beentraining Chris!

Zo is dat ;) Komt wel goed. Ik denk dat vóór de volgende kuur er al een hele anders Chris staat ;)

hoppa, back on track !

Yeah buddy! :cool:

---------- Toegevoegd om 07:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:13 ----------

NICE training weer :fire:! En nu dus voor meer definitie/vorm...ik ben benieuwd hoe het gaat!! Waarom mag je geen abs oefenen idd? Je pakt ze wel bij vele basic compound... maar toch soms zo nu en dan...al moet ik zelf eerlijk toegeven dat ik het zelf ook weinig doe :P behalve in mijn eigen pilatesles XD haha :roflol:

Robbie vind mijn abs groot zat. Hij zegt: "Man, je hebt 16% vet, alles zit rond je middel en nog komen je abs door je pels heen... als je nog meer abs gaat trainen, word mijn middel alleenmaar nog groter :eek:
 
Leuk dat je terug bent kwark, ben benieuwd hoe het met je coach en on stage gaat verlopen. :D

Verder aan een paar personen die hier gereageerd hebben, tuurlijk is het op een bepaald moment niet netjes meer wat er gepost werd. Maar ga a.u.b niet gelijk weer in de 'ikbeneen****ingslijmbal' modus.:o


Goodluck!
 
Leuk dat je terug bent kwark, ben benieuwd hoe het met je coach en on stage gaat verlopen. :D

Verder aan een paar personen die hier gereageerd hebben, tuurlijk is het op een bepaald moment niet netjes meer wat er gepost werd. Maar ga a.u.b niet gelijk weer in de 'ikbeneen****ingslijmbal' modus.:o


Goodluck!

Thnx Sven. Sja, laten we wel wezen, het ging op het laatst echt helemaal nergens meer over. En toen er 3x op 1 dag werd gereld in mijn log, was voor mij de kous af. Ik geef het nu nog 1 kans, gewoon omdat ik het altijd leuk vond hier, maar heb er een hard hoofd in... we zien het wel.In ieder geval draait kwarksken volgend jaar zijn eerste wedstrijd... (OMG waar ben ik aan begonnen :eek:)

---------- Toegevoegd om 09:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:00 ----------

Up Next:

Rug, kuiten, armen.
 
zie dat je logje weer open is chris, welcome back....en zet hem op he! met de doelen die je wil bereiken!!!

grt
 
ik heb jou lekker op mijn msn gezwierd :p
 
zie dat je logje weer open is chris, welcome back....en zet hem op he! met de doelen die je wil bereiken!!!

grt

Hey moggel Daan!
T en een paar anderen hebben mij overgehaald het nog een shot te geven hierzo... en ach, het was ook wel gezellig eh? :p

Thanks man, dat ga ik wel halen, al zit mijn coach zich al in de handen te wrijven de sadist :evil:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven