Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik kreeg alleen wel een vervelende mededeling.... ik mag mijn schema niet posten van Rob. Zoals jullie begrijpen moet ik zijn standpunt respecteren... :(
 
Hey kwarkie zet hem op man!
Bij welke coach ben je langs gegaan?

Procentje of 10/9 is zeker mooi man, wat zijn de besproken stappen om dat te gaan bereiken?

Fijn weekend nog!
 
Ik kreeg alleen wel een vervelende mededeling.... ik mag mijn schema niet posten van Rob. Zoals jullie begrijpen moet ik zijn standpunt respecteren... :(
Dus geen trainingen meer te vinden in dit log?
 
Zou het erg jammer vinden als je geen trainingen kan posten.. Wat ben je dan van plan te loggen? Ik ben sowieso zeer nieuwsgierig naar je bevindingen iig ;)!
 
hehe vraagmeaf hoe chris zich voeltna een ''nieuwe'' poten training :P
 
Hey kwarkie zet hem op man!
Bij welke coach ben je langs gegaan?

Procentje of 10/9 is zeker mooi man, wat zijn de besproken stappen om dat te gaan bereiken?

Fijn weekend nog!

Masha Tieken.. Zoek haar maar eens op.. Haar Vriend Rob doet de training en voeding...

Eerst de zuivel eruit (al gebeurt) Kwark pens ben ik al bijna kwijt! (lactose intolerantie)

Dus geen trainingen meer te vinden in dit log?

Ik vrees het...

Mag je ook niet het 'hoogtepunt-setje' van de training posten?

Nope, onverbiddelijk...

Zou het erg jammer vinden als je geen trainingen kan posten.. Wat ben je dan van plan te loggen? Ik ben sowieso zeer nieuwsgierig naar je bevindingen iig ;)!

Muah, globaal mag ik wel e.e.a. roepen natuurlijk. En er komen nu heel snel nieuwe pics dussse ...... :p

hehe vraagmeaf hoe chris zich voeltna een ''nieuwe'' poten training :P

hehehe.... 2x per week zelfs! :eek:


Ik train elke dag 1 andere groep. Benen 2x per week dus. Elke groep tussen de 5 en de 7 oefeningen, rust maximaal 60 sec, ook tussen oefeningen. Maximale trainingstijd is 45 min.
Dit word een hel....
 
je kan toch wel filmpjes-updates blijven plaatsen.
dat doen de pro's ook :D
 
wat is een log zonder het posten van trainingen etc..
 
Haha jij liever dan ik kwarkie, klinkt idd als een hel! :p Zeker omdat het nog steeds een "hobby" is, en je daarnaast dus ook nog een vaste baan hebt (toch?).

Zet hem op kerel, ben benieuwd naar die pics.
 
Haha jij liever dan ik kwarkie, klinkt idd als een hel! :p Zeker omdat het nog steeds een "hobby" is, en je daarnaast dus ook nog een vaste baan hebt (toch?).

Zet hem op kerel, ben benieuwd naar die pics.

Jup, ik werk van 8:30 tot 17:00 uur....


Het is we een wat uit de hand gelopen hobby nu eh? lol
 
Jup, ik werk van 8:30 tot 17:00 uur....


Het is we een wat uit de hand gelopen hobby nu eh? lol

:roflol:, wordt ook aardig duur nu: voeding, supps, kuur (of mag je daar nu niet meer over praten?), begeleider (is ook niet gratis lijkt me?).
 
TIP:

Kwark..kies een nieuwe forum naam en post stiekum..;)
 
het is natuurlijk de keuze van jou begeleider
maar typisch is het wel - alle grote bodybuilders
hebben wel eens hun trainings-schema's gepost
hij doet nu net alsof hij wiel heeft uitgevonden
maar als jij er goed bij voelt kwark - go for it
 
het is natuurlijk de keuze van jou begeleider
maar typisch is het wel - alle grote bodybuilders
hebben wel eens hun trainings-schema's gepost
hij doet nu net alsof hij wiel heeft uitgevonden
maar als jij er goed bij voelt kwark - go for it

Mwa vind het niet zo vreemd eigenlijk. Iemand weet een hoop, en wordt betaald om deze informatie te verstrekken. Ik snap dan wel dat je het niet leuk vind dat deze informatie zomaar op internet verschijnt.

Aan de andere kant wordt alles op maat gemaakt natuurlijk, dus in hoeverre je iets kan met de informatie.....
 
Mwa vind het niet zo vreemd eigenlijk. Iemand weet een hoop, en wordt betaald om deze informatie te verstrekken. Ik snap dan wel dat je het niet leuk vind dat deze informatie zomaar op internet verschijnt.

Aan de andere kant wordt alles op maat gemaakt natuurlijk, dus in hoeverre je iets kan met de informatie.....

Dat is de reden dat ik niet klakkeloos kopieerbare schema's online gooi - trainingen posten mag ik wel ;)
 
Komt je brede middel echt door de zuivel? Heb dat zelf namelijk ook en vreet aardig wat kwark weg.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven