MuscleMeat

JustMe89 bikiniproof 2010!

Bezoekers in dit topic

Succes met je tentames..zelf een goed gevoel erover??
En hoe beviel de SLDL?? veel last van gehad??
Heb je trouwens geen dag in de week dat je even helemaal niks doet?? ik wil mij doorgaans in de week helemaal de vinkedinges trainen maar weekend hou ik echt rust..maar zelfs dan doe je cardio..pfff moet er niet aan denken..
Gaat t met je % ook goed?? kan haast niet anders zo..
 
Je hebt me met jouw looptraining wel een beetje enthousiast gemaakt en dus heb ik ook maar weer eens geprobeerd om eens stukje te rennen. Wonder boven wonder lukte het me wel om een klein halfuurtje achter elkaar te rennen en voor mijn gevoel duurde het wel een uur;)..Denk echter wel dat mijn snelheid niet boven 8km is gekomen:(..
Ben nu natuurlijk wel benieuwd wat je progressie is met jouw superstrakke schema!!!
 
Zo, weer even een update..

Succes met je tentames..zelf een goed gevoel erover??
En hoe beviel de SLDL?? veel last van gehad??
Heb je trouwens geen dag in de week dat je even helemaal niks doet?? ik wil mij doorgaans in de week helemaal de vinkedinges trainen maar weekend hou ik echt rust..maar zelfs dan doe je cardio..pfff moet er niet aan denken..
Gaat t met je % ook goed?? kan haast niet anders zo..

Dankje, heb de eerste 3 in ieder geval gehaald. De laatste had ik donderdag, dat is een twijfel geval. Maar heb iig 55 pten binnen van de 60 dus dat is al goed. SLDL bievel wel goed, maar denk dat ik 'm toch nog iets zwaarder moet pakken. Heb 't wel gevoeld, maar niet zo erg als ik had verwacht. Normaal heb ik altijd 2 rustdagen per week hoor, maar vorige week moest ik veel leren, dus dan verspreid ik de kracht/cardio liever.

Je hebt me met jouw looptraining wel een beetje enthousiast gemaakt en dus heb ik ook maar weer eens geprobeerd om eens stukje te rennen. Wonder boven wonder lukte het me wel om een klein halfuurtje achter elkaar te rennen en voor mijn gevoel duurde het wel een uur;)..Denk echter wel dat mijn snelheid niet boven 8km is gekomen:(..
Ben nu natuurlijk wel benieuwd wat je progressie is met jouw superstrakke schema!!!

Heb gister een racefiets gekocht, dus kan nu wat afwisselen met hardlopen/racefietsen. Merkte dat hardlopen toch wel belastend is voor de knieën.

Afgelopen week heb ik ivm tentamens dus minder getraind dan ik zou willen.
Maandag: borst + biceps + 40 min. cardio
Donderdag: 40 min. cardio
Vrijdag: rug + triceps + 40 min. cardio
Morgen: benen + schouders + 90 min. racefietsen

Vanaf maandag ga ik fulltime aan het werk, m'n trainingschema wordt dan:
Maandag: Rust
Dinsdag: Borst + biceps + 40 min. cardio (interval hardlopen)
Woensdag: 60 min. cardio (fietsen/hardlopen)
Donderdag: Rust
Vrijdag: Rug + triceps + 40 min. cardio (interval hardlopen)
Zaterdag: 60 min. cardio (fietsen/hardlopen)
Zondag: Benen + schouders (evt. 60 min. cardio)

Fijn weekend allemaal!!

totaal 9 juli.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gaat lekker hier zo te lezen.:)
Je foto's zien er goed uit!
Ik schat je vet% lager alleen hoeveel precies daar ben ik niet goed in.
 
vet% is lager! gaat goed hier!
 
wordt hier nog een beetje gewerkt?;)
 
Foto's ontvangen :thumbs:
Ik heb nog een vraagje, graag nog even je mail checken.
 
Heey Allemaal!

De afgelopen 4,5 week ben ik druk aan het werk geweest, en veel gesport (voornamelijk racefietsen/hardlopen). Vandaar dat ik niet veel tijd had om te posten :o:o. Mijn doelen zijn gedurende deze contest wat veranderd, ik wil geen bodybuildster worden, maar een sterk en vooral ook fit lichaam.

Vanaf morgen ga ik lekker een week op vakantie en daarna ga ik weer lekker krachttrainen bij de sportschool en daarnaast blijf ik hardlopen/racefietsen. Over een specifiek schema ga ik in de vakantie nadenken, het wordt iig fullbody training op kracht in combinatie met interval/duurloop training. Aangezien mijn doelen niet echt binnen het bodybuilden passen ga ik na de contest het forum verlaten.

Helaas krijg ik doordat ik op vakantie ga waarschijnlijk weinig mee van de contest, maar ik wil op deze manier wel alle dames heel veel succes wensen! (Hopelijk vind ik ergens een internetmogelijkheid zodat ik nog wel kan stemmen:))

Moge de beste winnen!

Hierbij alvast een preview van mijn foto's:

IMG_0777.jpg
 
Laatst bewerkt:
Je bent volgens mij wel wat kwijtgeraakt he?

Vind iig dat je een goed figuur hebt.
 
Ja het was hier wel erg stil,maar je naar je foto te beoordelen heb je hard getraind!! Echt hele mooie progressie!!!:DJammer dat je ons gaat verlaten, dat wel:(
 
Sterk en fit is toch JUIST wat hier op een bb-forum thuis hoort?
Anyway: mooie foto! Veel plezier op vakantie!
 
De contest/stemming duurt 10 dagen, dus als je vanaf morgen een week op vakantie gaat ben je op tijd terug om daarna nog te kunnen stemmen als je tijdens je vakantie toch geen internet kan vinden. Fijne vakantie!
 
Ziet er inderdaad goed uit!Fijne vakantie!
 
Mooie foto!... ga je zeker mee scoren :D
 
Sterk en fit is toch JUIST wat hier op een bb-forum thuis hoort?
Anyway: mooie foto! Veel plezier op vakantie!

+1

Ik denk dat je hier nog genoeg info kunt vinden in de verschillende secties.
 
Mooie foto, goed gedaan!
 
knap gedaan hoor, wel jammer dat je het forum gaat verlaten maar we zagen je idd vrij weinig dus helemaal als een verassing komt t niet..wel succes verder en fijne vakantie!!
 
We vertrekken over 15 min. , dus even heeeel snel nog een berichtje haha. Ik ben inderdaad wel wat kwijtgeraakt:) Bedankt voor jullie reacties en fijn om te horen dat ik nog kan stemmen, ga ik dan zeker nog doen!
 
Back
Naar boven