Fitness Seller

sportschool in groningen! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Oke ik ga studeren en wonen in Groningen, volgende week verhuis ik.
Betekent dus ook dat ik een nieuwe sportschool moet vinden, die ACLO is natuurlijk wel heel erg aantrekkelijk, maar hoe staat het er daar nu voor.
Kun je er squaten, deadliften etc. En tot hoeveel kg gaan de dumbbells. Zijn er plate loaded apparaten, en wat voor apparaten zijn er uberhaupt. Een cable crossover zal er wel niet zijn?
Als het een beetje ok is dan moet dit hem toch gaan worden, spotgoedkoop, dan maar wat verder fietsen:cool:
 
Oke ik ga studeren en wonen in Groningen, volgende week verhuis ik.
Betekent dus ook dat ik een nieuwe sportschool moet vinden, die ACLO is natuurlijk wel heel erg aantrekkelijk, maar hoe staat het er daar nu voor.
Kun je er squaten, deadliften etc. En tot hoeveel kg gaan de dumbbells. Zijn er plate loaded apparaten, en wat voor apparaten zijn er uberhaupt. Een cable crossover zal er wel niet zijn?
Als het een beetje ok is dan moet dit hem toch gaan worden, spotgoedkoop, dan maar wat verder fietsen:cool:
ACLO=cheap maar niet echt heel chill. het is behoorlijk druk en douches zijn k*t.

verder kun je er gewoon squatten/deadliften/etc. dumbbells gaan dacht ik tot 40kg. volgens mij geen plate loaded apparaten. het is allemaal een beetje verouderd. maar het is wel zeer cheap. cable crossover durf ik zo niet te zeggen.
 
ACLO=cheap maar niet echt heel chill. het is behoorlijk druk en douches zijn k*t.

verder kun je er gewoon squatten/deadliften/etc. dumbbells gaan dacht ik tot 40kg. volgens mij geen plate loaded apparaten. het is allemaal een beetje verouderd. maar het is wel zeer cheap. cable crossover durf ik zo niet te zeggen.

34 kilo.

en ja, ze hebben sinds vorig jaar een heuse cable crossover.
 
Nice bump.
Zelf trainde ik bij hercules. Prima gym, betaalbaar en goede sfeer.
Alleen die trap op lopen naar de kleedkamer na een goede benen sessie is een bitch
 
34 kilo.

en ja, ze hebben sinds vorig jaar een heuse cable crossover.

Jeej een cable crossover, nou dan ben ik er uit, dit gaat hem worden:cool: Die 34kg dumbbells kan ik nog wel ff mee door, ik doe geen dumbbell rows, en ben maar een zwakkeling dus voor komend jaar is dat prima.
 
woow idd. met een cable cross maak je flinke gains.
 
voor mij nog steeds Harimau. Echt overal wel een paar keer getraind:

- Bodysupport (langere tijd)
- Total Workout
- Fitness First
- Hercules etc

Nadeel vind ik zelf dat Harimau tegenwoordig 'go 4 fitness' heet, aan de naam kan je al wel zien wat de eigenaren voor een verschuiving voor ogen hebben :(

Echter nog steeds veel mooi panatta freeweight spul en er lopen weer aardig wat grote jongens rond. De dumbbells gaan tot een mooie 56kg. Al is het niet meer zo als eerst met Peter (van Veen?) ed

Ik train er zelf nu zo'n 6-7 jaar oid en ben er niet meer weg te krijgen. Leuk extraatje is, is dat je met je pas ook bij hun nieuwe vestiging in Bedum kan trainen.
 
Back
Naar boven