XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

CBR was inderdaad toen een sport/tour. Toen had je nog niet de Supersport zoals nu. ZZR was toen ook zo.
Het is wel jammer dat Kawasaki niet een sport/tour lijn meer heeft. Alleen de ZZR1400. Maar dat is gelijk weer zo extreem.
Ook mis ik een 750 cc bij Kawasaki:D
 
CBR was inderdaad toen een sport/tour. Toen had je nog niet de Supersport zoals nu. ZZR was toen ook zo.
Het is wel jammer dat Kawasaki niet een sport/tour lijn meer heeft. Alleen de ZZR1400. Maar dat is gelijk weer zo extreem.
Ook mis ik een 750 cc bij Kawasaki:D


Hoezo, je hebt de z1000 en de z750.... Sport / tour model :D

---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:44 ----------

Mss, even kijken of er nog meer mensen mee willen. Lijkt me wel vet!

Rijd nu tijdelijk denk met vol vermogen, is iig geen 25kw.
Dat wil wel hard vooruit :D

Ik rijd op een z1000 uit 2007 nu, Gewoon komen joh op die bike je krijgt toch geen problemen. Ik ben vorige x ook geweest op mn z zonder rijbewijs. Op de snelweg een vriend van me ging een auto inhalen over de vluchtstrook, opeens voor me een audi rs6 "POLITIE VOLGEN" ik dacht shittt hij had me wheelie gezien ofzo maar het ging gelukkig om hem alleen. Even later zei die ja je reed over vluchtstrook en aan je band te zien heb je ook burnouts gedaan. Vriend van me zegt tuurlijk heb ik burnouts gedaan haha. Ze hebben hem gewoon weer door laten rijden zonder boete :D
 
WTF, rijd de politie in een RS6?
Wel mooi gematst.
 
'k*t.... ik pas niet op een cbr uit 2001...
 
Hoezo, je hebt de z1000 en de z750.... Sport / tour model :D

---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:44 ----------



Ik rijd op een z1000 uit 2007 nu, Gewoon komen joh op die bike je krijgt toch geen problemen. Ik ben vorige x ook geweest op mn z zonder rijbewijs. Op de snelweg een vriend van me ging een auto inhalen over de vluchtstrook, opeens voor me een audi rs6 "POLITIE VOLGEN" ik dacht shittt hij had me wheelie gezien ofzo maar het ging gelukkig om hem alleen. Even later zei die ja je reed over vluchtstrook en aan je band te zien heb je ook burnouts gedaan. Vriend van me zegt tuurlijk heb ik burnouts gedaan haha. Ze hebben hem gewoon weer door laten rijden zonder boete :D

Vind de Z modellen niet echt tour voor op lange baan.
Wel lekker om ff rond te raggen:D

Maar ik bedoelde meer een nieuwe ZZR600/800 ofzo.
En met 750 bedoel ik uiteraard een nieuwe ZX7R mee:D
 
Vind de Z modellen niet echt tour voor op lange baan.
Wel lekker om ff rond te raggen:D

Maar ik bedoelde meer een nieuwe ZZR600/800 ofzo.
En met 750 bedoel ik uiteraard een nieuwe ZX7R mee:D

Waarom een 7, als je ook een 12 hebt? (en zelfs een 14!)
 
Vorige week een Aprilia rs125 2007 jorge lorenzo replica aangekocht

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Vorige week een Aprilia rs125 2007 jorge lorenzo replica aangekocht

http://static.blogo.it/motoblog/aprilia-rs-125-2008/aprilia_rs_125_2008_01.jpg

Leuk voor in de stad (en voor belgen die er geen rijbewijs voor hoeven te halen), stuurt ook super :).

Was er niet een Europese wet aan het aankomen waarin staat dat mensen vanaf 16 jaar op 125cc mogen gaan rijden? Natuurlijk krijgen landen de vrijheid deze wet naar eigen inzicht te implementeren, wat betekent dat het in nederland wss 18 wordt.

Ook de 25kw regeling gaat op de schop (en wordt nogal ingewikkeld, ik geloof dat het naar 35kw gaat, maar dat je pas vanaf je 24ste vol vermogen mag).
 
Laatst bewerkt:
Leuk voor in de stad (en voor belgen die er geen rijbewijs voor hoeven te halen), stuurt ook super :).

Was er niet een Europese wet aan het aankomen waarin staat dat mensen vanaf 16 jaar op 125cc mogen gaan rijden? Natuurlijk krijgen landen de vrijheid deze wet naar eigen inzicht te implementeren, wat betekent dat het in nederland wss 18 wordt.

Ook de 25kw regeling gaat op de schop (en wordt nogal ingewikkeld, ik geloof dat het naar 35kw gaat, maar dat je pas vanaf je 24ste vol vermogen mag).
Idd, je moet wel je autorijbewijs 2 jaar hebben. Ik heb m'n autorijbewijs in maart pas 2 jaar dus ga alsnog motorrijbewijs halen zodat ik ook in de toekomst met zwaardere modellen mag rijden. dit is trouwens de 11kw versie :( ga 'm wel bij de apriliadealer binnen doen voor ontgrenzing van cdi, grotere carburator om toch iets in de buurt van de 21kw versie te komen.
 
Idd, je moet wel je autorijbewijs 2 jaar hebben. Ik heb m'n autorijbewijs in maart pas 2 jaar dus ga alsnog motorrijbewijs halen zodat ik ook in de toekomst met zwaardere modellen mag rijden. dit is trouwens de 11kw versie :( ga 'm wel bij de apriliadealer binnen doen voor ontgrenzing van cdi, grotere carburator om toch iets in de buurt van de 21kw versie te komen.

Nice, polini kitje erin :devil:.
 
Waarom een 7, als je ook een 12 hebt? (en zelfs een 14!)

Dan zou je dus per merk maar 1 model hoeven te hebben. Alles heeft zijn charmes:D

Met een 12/14 of zelfs een 1000 kun je niet altijd het maximale uit de bike halen.
750 is soms net wat handelbaarder.

Ze mogen ook een nieuwe 12 maken, en dan de styling van de oude zx7r alleen wat vernieuwd:D Dan heb je het beste van 2 in 1:D

Die nieuwe ZX10 is verleidelijk. Maar een nieuwe ZX7/12 zou mij pas echt gek maken:D
 
ze rijden ook in een S8 hier in de buurt.

Dat is goed te betalen met al die controles. Wat een vuile geldbende is het ook. Gaat meer om geld binneharken dan veiligheid, maargoed dat wisten we al langer.
 
Iemand interesse in een zwarte yamaha diversion 600s uit 1998 met bijna 31000 km? Zie foto uit eerdere post. PM! Dan hoef ik nog maar een kleine 11000 euro voor de ducati neer te tellen ;)
 
Gisteren eerste moto gekocht!
Super koopje gedaan!


537inm.jpg
 
DSC00197.jpg

Vandaag gekocht, zaterdag de 14de kan ik hem ophalen :)
750 CC - 4000 km op de teller.
Model 2007, bouwjaar 2008
 
Nice, welke uitlaat is dat? M4 ofzo?
 
Back
Naar boven