AndroidHealthClinic

CRACK - Revolutions Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracttoename, concentratie, en pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week en nog bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? er is maar 1 smaak en die is erg bitter
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops 30 minuten voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Be Fit
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Niks extra's
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 49,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut!!!!!!

Mijn review:
Crack werkt geweldig. Alles wat Revolutions erover verteld klopt!
Ik voelde me net een stier die door de sportschool liep.
Super geconcentreerd en ook meer kracht, waardoor ik zwaarder kon trainen!!

Gelukkig geen last gehad van slaapproblemen, hier was ik in eerste instantie wel bang voor.

Al met al een geweldig product, dus zeker een aanrader!

Crak.jpg
 
heb zelf ook zo een pot.
maar zelf voel ik het niet zo hard als dat ze beschrijven..
ik heb wel veel meer consentratie op het trainen en je heb toch meer uithoudings vermogen.. waardoor je toch nog ff je laatste setje af kan maken!
energie krijg ik er ook van,
ik gebruik het niet alle trainings dagen.. alleen de dagen dat ik niet zo veel zin heb doordat ik moe ben van het werken ofzo.. dan neem ik 2 maatschepjes en dan heb je toch weer meer energie en toch meer zin om te trainen!

korte samenvatting: goed suppelement voor de dagen dat je niet zo veel zin heb om te trainen!
 
Ik koop nooit meer iets van Revolutions. Ze zijn een revolutie in het oplichten van goedgelovige mensen.
 
Hallo, dit is mijn eerste post omdat ik speciaal een vraagje had over Crack.

Als ik crack inneem dan gaat na een paar minuten me hele lichaam tintellen.

Is dat normaal?

Ik krijg er wel een enorme Pomp van en groei goed (mede door mijn voeding ook).

Ik ga nog wel even een logje aanmaken over progressie enzo.
 
Is Thé Power

Yep, it's normalos. Go With the Flow Dude.
 
Net 20 minuten geleden mijn eerste 10 gram crack genomen (bedankt Bodyenfitshop voor de samples)

Nu heb ik het genomen met wat beta alanine (3 gram of zo, maar niet voor het eerst), en ik weet niet of het daardoor komt, maar mijn huid tintelt helemaal ... damn.. het wordt hoog tijd dat ik mijn tas ga pakken om te gaan trainen geloof ik :)

nee, 't was de beta alanine. Vandaag geen crack, wel mieren onder mijn huid :cool:

en beta alanine zit ook nog eens in crack, dus vandaar dat het zondag heftiger was.
 
Laatst bewerkt:
Vind de reclame iets te die ze ervoor maken
doet niet precies wat ze zeggen.

Daar buiten trainde ik er lekker op alleen erg zenuwachtig gevoel en soms moeilijk kunnen slapen
 
Laatst een sample van getest.

Goed bevallen, echter zeker niet beter dan de oude Noxpump.
 
Crack! deed bij mij precies wat het beloofde, alleen de prijs is wat aan de hoge kant voor het beetje wat je krijgt qua inhoud.

Vandaar dat ik vanaf vandaag overgestapt ben op Unleash! v3, hopelijk gaat deze Crack! overtreffen.
 
Kan iemand verklaren waarom het bij de ene persoon werkt, en bij de andere niet?
 
Kan iemand verklaren waarom het bij de ene persoon werkt, en bij de andere niet?

Probeer het gewoon van een vriend ofzo of vraag om een sample ;)

Ik heb het vandaag toch maar gekocht kost maar 45 euro geen geld vind ik.

Je doet er wel 2+ maanden mee als je 3x per week traint:)
Dus heb het maar gekocht morgen even kijken hoe het werkt:D
 
Probeer het gewoon van een vriend ofzo of vraag om een sample ;)

Ik heb het vandaag toch maar gekocht kost maar 45 euro geen geld vind ik.

Je doet er wel 2+ maanden mee als je 3x per week traint:)
Dus heb het maar gekocht morgen even kijken hoe het werkt:D

€45 euro geen geld? Wel voor deze arme student :(

Heb vandaag wel een No-Xplode NT sample binnengekregen bij een bestelling, en vandaag benen trainen dus ik ben erg benieuwd ;)
 
Ik ben nu bezig met crack en heb in het verleden ook wel no xplode van bsn genomen maar dan is crack vele malen beter, ik ben vanaf het begin van crack wel door al mijn records heen gegaan dus ik ben dik tevrede
 
Volgende week ga ik er ook mee beginnen. Zit nu nog op:
Infinite Labs Juggernaut werkt wel aardig, geeft wel wat extra engergie.
Maar na al deze reviews ga ik zeker ook testen. Heb al een pot in huis gehaald. Samples waren helaas op :(
 
Volgende week ga ik er ook mee beginnen. Zit nu nog op:
Infinite Labs Juggernaut werkt wel aardig, geeft wel wat extra engergie.
Maar na al deze reviews ga ik zeker ook testen. Heb al een pot in huis gehaald. Samples waren helaas op :(
Idd gewoon doen is echt de moeite waard.

Ik heb serieus een stuk meer kilo's gepakt :)
 
Dit supplement is werkelijk de grootste geldverspilling ooit.
Ten eerste voel ik GEEN ENKELE pomp, krachttoename en al helemaal geen extra energie.
Ten tweede word ik er bijna ziek van na een aantal weken te hebben gebruikt na m'n training. Ik dacht dat het kwam omdat ik ervoor een hele pot no-explode gebruikt had maar nee. Ik liet mn broertje proberen en het was voor hem de eerste keer, zijn eerste supplement en hij voelde OOK niks!!!
Een trainingsmaat van mij hebik ook laten proberen en voelde OOK niks!
Het enige is dat mn huid gaat tintelen en daar houd het ook mee op.
Ik raad no-explode aan dat werkte echt goed voor mij.

---------- Toegevoegd om 20:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:04 ----------

Ik snap ook niet dat sommige mensen kunnen zeggen van jaa het was wel heel erg sterk enzo. Ik bedoel ik snap dat het verschillend kan zijn bij verschillende mensen maar zon groot verschil? Dus van extreem sterk tot bij anderen niks snappen jullie...
Volgens mij overdrijven veel mensen hier om dit product of het ligt aan mij ;)

---------- Toegevoegd om 20:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:05 ----------

Idd wel merkwaardig ik vind no-explode vele malen beter, terwijl anderen het precies andersom zeggen. Er zijn veel verschillende lichamen op deze wereld :P
 
Ik heb het ook eens geprobeerd en voelde wel een betere drive , niet echt heel fenomenaal. Ik denk dat je evengoed wat dextrose voor de training kan nemen!
 
Ergens een sample te verkrijgen?
 
Gebruik sinds een maand crack en ben er erg tevreden over! M'n lichaam gaat idd tintelen maar krijg vooral erg veel energie en zin om te trainen!

Door deze extra energie krijg ik de neiging om de rust tusen de stes/oefenigen korter te houden en harder te trainen. Ik gooi steeds net die paar extra kilo erop waardoor ik stiekem dus ook meer ga groeien.

Ben er erg tevreden over en zelfs na een nachtdienst en weinig slaap kan ik heerlijk trainen met Crack!

Dit helaas in tegenstelling tot de No-Xplode van bsn. Zo zie je maar weer, het ene lichaam is het andere niet.
 
Hallo, dit is mijn eerste post omdat ik speciaal een vraagje had over Crack.

Als ik crack inneem dan gaat na een paar minuten me hele lichaam tintellen.

Is dat normaal?

Da's de beta alanine die dat doet. Da's normaal.
 
Door deze extra energie krijg ik de neiging om de rust tusen de stes/oefenigen korter te houden en harder te trainen. Ik gooi steeds net die paar extra kilo erop waardoor ik stiekem dus ook meer ga groeien.

De meer is minder principe gaat voor jou dus niet op???..
 
Back
Naar boven