MuscleMeat

Gestopt Fannore's Beach-proof Battle (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met heel veel versgeperste sapjes en extra vitamientjes, maar I'm on the way back indeed :P

Eerst rustig opbouwen, schema's nog eens nalopen (misschien maar eens kijken hoe ik het doe op een echt compound-gefocussed schema en het eten nog maar eens onder de loupe leggen)... En dan er weer 'ouderwets' tegenaan :)

Succes!
 
Dankzij de contest-pics van de ladies (en toegegeven ook die van de mannen!) heb ik in ieder geval weer zat inspiratie om hard aan de slag te gaan! Mijn complimenten aan alle dames (en heren) - hele nette resultaten overall! Ik ben (moederlijk :P) trots op jullie!

Thnx voor je cijfer / waardering! :kiss:
 
goed te lezen dat je weer aan de beterende hand bent! Succes met opbouwen!
 
Beter, dat je je weer wat lekkerder voelt..nu weer heeel rustig beginnen hé..as in..heel rustig;)
 
:) Thanks.
It's good to be back. /end of cheesy quote

Welkom terug!
Dank!

Thnx voor je cijfer / waardering! :kiss:
Hihi, je hebt er zelf hard voor gewerkt hoor, dus graag gedaan!
Sowieso vond ik het niveau best netjes dit jaar!
Ik heb geen vergelijkingsmateriaal (van andere jaren), maar ik vond het enthousiasme, de inzet en de resultaten erg inspirerend!

goed te lezen dat je weer aan de beterende hand bent! Succes met opbouwen!
Komt helemaal goed; Fannore's bouwpakket? ;)
Complimenten over de foto's trouwens! Very nais!

Beter, dat je je weer wat lekkerder voelt..nu weer heeel rustig beginnen hé..as in..heel rustig;)
Ik ga mijn best doen. Om goed maar vooral verantwoord te trainen :D
Ook jij: thumbs up voor de foto's!
 
Welkom terug en fijn dat je je weer beter voelt!
 
Welkom terug!
Succes met rustig weer opbouwen.
 
succes weer meissie
 
Bedankt mensen! :)

Ik ben momenteel met iemand bezig voor een nieuw voedingsschema en mijn trainingsschema onder de loep aan het nemen.
Ik verwacht ergens half of eind september weer echt aan de slag te kunnen qua krachttraining. Deze week staat het voorzichtig oppakken van cardio op de planning en het werken met de baby-gewichtjes :D
 
Bedankt mensen! :)

Ik ben momenteel met iemand bezig voor een nieuw voedingsschema en mijn trainingsschema onder de loep aan het nemen.
Ik verwacht ergens half of eind september weer echt aan de slag te kunnen qua krachttraining. Deze week staat het voorzichtig oppakken van cardio op de planning en het werken met de baby-gewichtjes :D
Top!
Half of eind september weer eens afspreken dan maar? :p
 
Top!
Half of eind september weer eens afspreken dan maar? :p

Haha, wat mij betreft wel! :)
Kijken of ik echt ben achteruit ben gegaan of dat de schade allemaal wel meevalt.
 
Haha, wat mij betreft wel! :)
Kijken of ik echt ben achteruit ben gegaan of dat de schade allemaal wel meevalt.
Ik verwacht dat je wel iets bent achteruitgegaan (moet ook wel met een tijdje stil zitten), maar dat gaat je heus wel meevallen!
Ben benieuwd of jij goed kunt zien of ik al wat progressie heb geboekt...
 
Ben benieuwd naar je nieuwe voedings- en trainingsschema! Ben je echt met een professioneel iemand bezig (dus tegen betaling) of iemand van DBB of de sportschool of zo? Succes met het trainen weer binnenkort!
 
Ben benieuwd naar je nieuwe voedings- en trainingsschema! Ben je echt met een professioneel iemand bezig (dus tegen betaling) of iemand van DBB of de sportschool of zo? Succes met het trainen weer binnenkort!

Ik heb gedacht om geld neer te leggen voor een professional, maar toen was Ace zo vriendelijk om zomaar een nieuw voedingssschema en trainingsschema te maken :)
Dus ik ben nu met hem wat dingen aan het uitwerken en hoop dat ik een mooie 'come-back' kan maken.

Thanks!

Ik verwacht dat je wel iets bent achteruitgegaan (moet ook wel met een tijdje stil zitten), maar dat gaat je heus wel meevallen!
Ben benieuwd of jij goed kunt zien of ik al wat progressie heb geboekt...

Haha, ik weet wel zeker dat ik jouw vooruitgang kan merken! Ik ben echt heel erg benieuwd :)
 
Ik zag dat je me karma had gegeven en heb, uit nieuwschierigheid (ook omdat er geen eindfoto was en je wel mee deed aan de contest) en dank, je hele log doorgelezen. Damn wat een gewichten. :eek: Maar wel kl*te voor je dat je 2 keer ziek bent geworden, ik had graag je eind foto willen zien!

Hopelijk post je snel weer trainingen, maar doe wel rustig aan he.. Ik weet dat dat moeilijk is lol. Zelf doe ik nog niet zo lang aan KT maar wil wel elke keer hoger in gewicht, wat ook niet erg gezond is in een korte tijd!

Maargoed, zowieso dikke karma voor jou doorzettings vermogen en evengoed je log bij houden. Ik ga je zeker volgen!
 
Laatst bewerkt:
Uiteraard verwacht ik een gruwelijke comeback:)
 
fanny is going for numero uno
mag je nog wel lekkere dingen eten van ace
of is hij erg streng voor je:meal:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven