Fitness Seller

Woopy's log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Mijn ontbijt is altijd weightgainer met melk. Vult goed. En ik was vrij laat opgestaan dus niet echt tijd om nog iets anders binnen te steken :p
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Op die laatste foto moet je me even zoeken :)
 
Zoek Waldo, uhm Woopy :p
 
[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Op die laatste foto moet je me even zoeken :)
Ben jij de vrouw die links van de wagen aan het bevallen is?
 
Helemaal! En niemand die eens komt helpen...
 
Ben jij die ecto met blauwe jeans?
 
hij zit boven in de boom, dat ziet iedereen toch:P
wel vette pics btw
 
ja,woopy lag nogal veel op de grond:zzz::p
 
Woopy ik wil zaterdag 5+ reps op die axle zien en de 300 uitgelopen, verstaan ? Anders gooi ik etensresten vanuit het publiek.
 
3-4 reps op de axle is het doel. 5 zou mooi zijn natuurlijk :p
Met die 300kg zien we wel :) Denk dat ik het gewoon slim ga spelen. Verder lopen als Bart en dan mijn krachten sparen voor de deadlift.
Dus zorg maar voor genoeg etensresten :p

Laatste training voor sterkste man van Vlaanderen

Press
20x20kg (superman speed)
5x40kg
5x60kg
3x70kg
1x80kg (evenaring PR, belachelijk easy)
1x90kg (niet mooi, maar PR+10kg en eveneens een BW press!!!)

Strict log press
1x85kg (easy)
0x100kg
0x100kg (mss had ik niet eerst moeten maxen op de press :p)

Deadlift
1x180kg (geen verdere opwarming, zal op de wedstrijd ook zo zijn veronderstel ik)
1x200kg (niet easy, maar ok)

Goeie training. :) Heb al zin in de wedstrijd!

Filmpje press 90kg
http://www.youtube.com/watch?v=H784lBIv1pY
 
Lijkt een beetje op verb zijn press:) Mooi PR!
 
sterke press man! zeer mooie pr! bw strict press! woot woot
 
zeer sterke press:eek:
+1 voor de oergeluiden:cool:
 
netjes man!
(maar niet te luid roepen he,straks klagen de buren weer:p)
 
Sterkste man van Vlaanderen

Zonder verwachtingen naartoe gegaan, gewoon met het doel om goede prestaties neer te zetten voor mezelf. Voorgaande dagen dus ook niet teveel mee bezig geweest en daardoor geen last van zenuwen. Was fijn :)
En toen begonnen we!

Tire flip
8x310kg (45 seconden als ik me niet vergis)
Tempo zat goed voor mijn doen. Sneller had ik niet kunnen gaan. De enige manier om sneller te gaan zou zijn om hem in 1 beweging te flippen, maar dat kan ik (nog) niet. Tevreden dus. 2 mensen achter mij hier.

Axle
4x100kg
Redelijk goed ritme. PR met 2 reps. Ook hier tevreden dus :) Die allerlaatste rep was wel maar nipt, een geluk dat de scheids snel het fluitsignaal gaf. Enkele mensen achter mij gelaten (3 of 4 ofzo?).

Yoke
300kg 8,7m
Mijn PR was 2m, dus op zich wel tevreden. Wel jammer dat ik de enige was die hem niet uitliep. Het grootste deel van deze afstand was in 1 keer, dan nog een meter of minder vooruitgeschoven met cm's per keer. De afstand die ik hier thuis kan lopen voor ik verplicht moet neerzetten om te draaien is 9m. Toeval? Ik denk het niet :) Zou dus wel interessant zijn als ik tegen volgend jaar een andere locatie kan vinden voor dit soort zaken.

Deadlift
opwarmen met 120kg, voelde licht
1x180kg (snel en easy)
1x200kg (ook heel vlot)
1x220kg (evenaring PR, en nog vrij vlot!)
0x240kg (orly? :p)
Mooi. 180kg en 200kg ging heel vlot. Daardoor ging ik vol vertrouwen naar de 220kg, met een smile op mijn gezicht, en die ging dan ook goed. 230kg zou er misschien hebben ingezeten, maar je moest per 20kg verhogen. Toch maar eens aan de 240kg gevoeld, bolle bovenrug geprobeerd om er nog een paar cm's af te krijgen, maar een nieuwe techniek proberen op een PR poging (met 20kg) kan natuurlijk nooit goedkomen. Ding kwam niet van de grond en achteraf op film gezien dat er zelfs niet veel buiging in de bar kwam. Dat is dus een techniek waar ik nog wel wat moet aan werken :) Hier 2 mensen achter mij.

Farmers walk
2x105kg 2-3m (bedoeling was 60m)
Dit ging echt slecht. Benen, core, allemaal geen probleem. Ik had gewoon absoluut geen grip meer.. Vreemd want door een deadlift met straps kan je grip toch nooit zo vermoeid zijn. Ik wou na de eerste drop al stoppen omdat ik voelde dat het geen zin had, maar iedereen bleef maar roepen dat ik moest verderdoen en dat ik nog veel tijd had. Dan uiteindelijk met wat geroep nog een meter gedaan, maar dat had niet veel zin natuurlijk. Voorlaatste plaats (Bert had problemen met zijn linkerarm en had daardoor nog minder grip dan mij).

Atlas stones
2x110kg op 1m30
Viel me zwaar (viel iedereen zwaar) aangezien de wedstrijd al vrij lang duurde en ik dus vrij leeg was. Na de eerste rep er eentje gefaild, echt dom. Ik liet net iets te vroeg los. Hij lag er zo goed als op, maar door te vroeg te lossen viel hij weer naar beneden... Toch nog eentje kunnen doen. Er waren geloof ik nog 2 mensen met 2 reps, dus die 3de rep had wel wat punten opgeleverd... 2 mensen met minder dan 2 reps geloof ik.

Uiteindelijk 13de van de 15 geworden. 1 plaats hoger dan ik voor ogen had, dus zeker tevreden. Ook wat mooie PR's kunnen zetten :)
Behalve die farmers ben ik over alle onderdelen tevreden.

Dit was dit jaar mijn laatste strongman wedstrijd. Ik heb gezien dat ik op 2 wedstrijden dit jaar 3de laatste geworden ben, en op de andere wedstrijden ergens halfweg het klassement. Imo toch een mooie verbetering tegenover vorig jaar, waar ik op de meeste wedstrijden laatste of voorlaatste werd. Volgend jaar ben ik weer een pak sterker, dus ik hoop om dan toch al wat mooie resultaten te kunnen halen :)
 
Goeie wedstrijd Woopy. Spijtig van de farmers maar toch wat PR's gezet! Top
 
Massa's PR's gezet. Speed op 220, 300 yoke, Axle lekker. Goei dagske.
 
goed gestreden!
nice een evenaring pr deadlift na 2odd,maar dat komt allemaal omdat ik de baar mooi klaar heb gezet voor u:D
jammer van die farmers,maar er kan niet 1x alles lukken he.
mss was je grip naar de klote van die axl?:dunno:
ja bert dienen laat ook wat punten liggen met zn gripprobleem zeg,op de voorrondes ook al???

---------- Toegevoegd om 23:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:32 ----------

Massa's PR's gezet. Speed op 220, 300 yoke, Axle lekker. Goei dagske.
dacht dat het magnesiumpoeder was:p
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven