Fitness Seller

Broodje Bapao Goed voor Bulk??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Willy079

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
7 sep 2010
Berichten
266
Waardering
8
Lengte
1m71
Massa
82kg
Een broodje Bapao is het nouw wel of niet goed voor een Bulk?

Ik zelf vind het een soort 'junkfood' maar als ik dan naar deze statistieken kijk en de smaak denk ik hmmmmm:

Een broodje bevat:

Energie 1000kj
Eiwit 10g
Koolhydraten 37g
Vet 9
Waarvan verzadigd 4
onverzdadigd 5

Alvast bedankt.

P.S voordat ik vragen krijg van 'licht aan je voedingsschema ik wil het volgende: Aankomen en trainen dus ik denk dat dit broodje dan goed is of niet !?!??
 
Vet 9
Waarvan verzadigd 4

Heel simpel...nee, niet elke dag iig
 
1.88 71kg vreet er maar 3/4 per dag
 
1.88 71kg vreet er maar 3/4 per dag

Klopt ik wil aankomen maar ik wil dit natuurlijk wel gezond doen zodat ik het gelijk in spiermassa kan omzetten ( ik train ), dus nogmaals is het broodje bapao goed of niet? Er zitten wel een paar eiwitten in :p
 
je kunt er best af en toe een nemen alleen je moet het natuurlijk niet in je voedingsschema opnemen
 
idd gwn met cheat kan het wel, maar niet elke dag ;)

ik vind ze trouwens niet te vreten :P
 
the **** is een broodje bapao
 
the **** is een broodje bapao

broodje bakpao is een kant en klare mini opwarm maaltijd wat bestaat uit 90% half plastic brood en een tiny klein beetje vlees ver in het midden

niet te vreten eigk maar wel goed voor luie mensen dieniet houden van koken (zoals ik)
 
Broodje warmvlees is beter!
 
broodje bakpau is klasse, liter chocomel er naast yeaaahhhh perfekt
 
Een broodje Bapao is het nouw wel of niet goed voor een Bulk?

Ik zelf vind het een soort 'junkfood' maar als ik dan naar deze statistieken kijk en de smaak denk ik hmmmmm:

Een broodje bevat:

Energie 1000kj
Eiwit 10g
Koolhydraten 37g
Vet 9
Waarvan verzadigd 4
onverzdadigd 5

Alvast bedankt.

P.S voordat ik vragen krijg van 'licht aan je voedingsschema ik wil het volgende: Aankomen en trainen dus ik denk dat dit broodje dan goed is of niet !?!??

Beperk je tot de goede voeding ook al ben je redelijk licht voor je lengte, veel aankomen in vet schiet je weinig mee op. langzaam gainen heb je meer aan, zo kun je alles goed onder controle houden.
 
Precies, altijd die mannetjes hier die meteen liters chocomelken en vreten wat je vreten kan roepen... Echt het slechtste advies wat je kan geven imo, ook al ben je mager.
Bereken gewoon je onderhoud en ga daar eens 20% boven zitten, probeer zoveel mogelijk van die kcal uit kwaliteitsvoedsel te halen.

Die 2 liter chocomel daarbovenop gaan je echt niet aan meer spiermassa helpen, het helpt je wel lekker vet mesten zodat je een lange cut te wachten staat. Laag vetpercentage hebben als je begint is perfect, kan je lekker lang clean bulken zonder enige zorgen over een naderende cut. Behaal je veel meer resultaat uiteindelijk dan de jongen die 4500+ kcal ging knallen omdat ze hier allemaal 'Vreten als een paard' staan te roepen :rolleyes:
 
Broodje bapao is net als chocomelk. Veel calorieen, best leuke macro's maar gewoon gewoon slechte ingredienten waardoor weinig voedingsstoffen als vitaminen en mineralen en een wat hoge GI. Ik eet ze regelmatig als ik geen tijd heb, zijn makkelijk veel kcal.
 
Bedankt voor jullie reacties! Heb er veel aan gehad. Ik ga denk ik tog stoppen met broodje bapao's omdat ik ze erg ongezond vind.
 
Het is alleen goed als je teveel naar new kids on the blok kijkt :cool:
 
Back
Naar boven