AndroidHealthClinic

Snuff's Mind Over Matter!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verschilt trouwens ook van individu tot individu, ik ervaar geen atrofie, mijn LH/FSH productie ligt niet plat na 10 maanden on te zijn, ben helaas ook nog vruchtbaar. Over 3/4 weken zijn m'n bloedspiegels gestabiliseerd richting m'n TRT dosering. Dan post ik mijn bloedwerk maar eens, lijkt me sowieso wel een mooi initiatief om eens wat meer bloedwerk met name van mensen die on zijn op hoge doseringen te loggen in de geavanceerde sectie.

EDIT: John ik zie dat je meeleest ;)

klopt ik ken ook wel wat mensen die bijna geen last hebben van bal atrofie.
 
Is er ooit grootschalig (!) onderzoek geweest naar de gevolgen op de lange termijn wanneer je je leydig-cellen zo af en toe eens laat slapen?

Jij beweert nu wel steeds dat je er op den duur problemen mee gaat krijgen maar volgens mij is dit puur gebaseerd op theorie en niet op feiten uit een (nogmaals) grootschalig onderzoek waaraan niet 1, niet 10 maar wel 100 personen hebben deelgenomen.

Ik vind dat inderdaad een goede vraag.
Op dit moment heb ik uitsluitend dit:

The usage of anabolic androgenic steroids (AAS) may result in a functional form of HH known as Secondary Acquired Hypogonadotropic Hypogonadism and is diagnosed in the setting of a low testosterone level and sperm count in association with low or inappropriately normal serum LH and FSH concentrations.

[Link niet meer beschikbaar]

Maar is het niet gewoon verstandig om een stukje zekerheid met het nemen van HCG tijdens de kuur in te bouwen, wat als het wel 100% zeker is dat het gebeurt?

Ik zal hier nog verder naar gaan zoeken.
 
Onzin over gehamer op power pct.
Je moet mijn topic doorlezen, eerste regel staat daar ergens alleen bij lang gebruik. Verder heb ik dat ergens eens geroepen in een topic waarbij iemand vroeg wat de allerbeste PCT was, niet over structureel toedienen.

Verder gebruikt 99% vd leden hcg, denk dat je hele opzet beetje interesant doen is, er staat nix vernieuwends in, nix wat groot aantal leden al niet doen.

Je gebruikt dingen niet of je haalt ze uit de context.
Kort samengevat: er staat nix bijzonders in wat de meeste leden niet weten of toepassen.

Werkelijk alleen al de woordrn dat leden niet eens uberhaubt hcg gebruiken gaat imo al niet op en " gehammer" op power pct slaat werkelijk kant nog wal. Dat is eenmaal naar voren gekomen, en jij doet net of werkelijk iedereen dat na aapt en toepast ....

---------- Toegevoegd om 06:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:12 ----------

Wordt idd maar eens tijd dat er meer bloedwerk komt.
Iedereen post theorieen wat het beste is, maar zonder individueel bloedwerk onderbouw je niets.

Weet je kuurverleden overgens niet, maar je hcg zegt niets over je atrofie. Ken mensen die nooit atroveren, len er pleny die het in week 5 al hebben, incl mijzelf. Ook al gebruik ik 500 iu hcg pw, dus ben zeker niet zeker dat het helpt, schade beperkend wel, maar rechtsomkeer nee.

In mijn power pct staat duidelijk dat er 500 iu pw gebruikt zijn van week 4-5 tot week 70 ofzo.
 
EDIT: John ik zie dat je meeleest ;)

betrapt ;)

zat idd mee te lezen. maar dat was meer om de drama die hier allemaal gemaakt word :D

aangezien ik mezelf tot TRT gekuurd heb kun jij mijn kennis over dit onderwerp gerust in twijfel trekken. maar de jongens die ik help met hun kuren die laat ik altijd de volgende pct doen waar ze eigenlijk altijd goed van herstellen:

dag 1-10 hcg 250iu
dag 1-14 aromasin 20mg
dag 1-30 nolva 20mg

het gaat dan wel om kuren met een normale lengte van max 16 weken. bij langere kuren lijkt mij het wel verstandig om tijdens al wat hcg mee te laten lopen.
 
is 20mg aromasin iedere dag niet een zware overkill? volgens mij moet 10 om de dag wel voldoende zijn
 
Maar nu zijn we dagen in discussie over iets wat 70 % vd leden toepast. Nl nw school gebruik hcg.

Of je nu 100 iu pd 2x 250 iu of whatever neemt, blijft imo lood om oud ijzer.


Denk ik juist niet, er wordt nog steeds veel meer periodisch HCG gebruikt..
elke 6 Maanden een "kuur" van 2-3 weken 500iu e/d bijv.

Of bij korte kuurtjes aan het einde van de kuur.

"Beter" nog, meestal word helemaal niets genomen, zelfs gasten die meerdere jaren ON zijn / HRT'en :dunno:....
 
Denk ik juist niet, er wordt nog steeds veel meer periodisch HCG gebruikt..
elke 6 Maanden een "kuur" van 2-3 weken 500iu e/d bijv.

Of bij korte kuurtjes aan het einde van de kuur.

"Beter" nog, meestal word helemaal niets genomen, zelfs gasten die meerdere jaren ON zijn / HRT'en :dunno:....

Weet niet in welk tijdperk die leven,maar das echt niet wat ik in mijn omgeving zie,en ik vertel je kerel,die ken ik echt zat.

En laat dat geitje met rust
 
Weet niet in welk tijdperk die leven,maar das echt niet wat ik in mijn omgeving zie,en ik vertel je kerel,die ken ik echt zat.
De Zwitersers en de Duitsers hier in mijn omgeving lopen een beetje achter waarscheinlijk, komt door de frisse alpenlucht :D.
Op de USA boards loopt het idd totaal anders ....

En laat dat geitje met rust

vieze geile geitjes vragen er ook om hé :penis:
 
Verder gebruikt 99% vd leden hcg, denk dat je hele opzet beetje interesant doen is, er staat nix vernieuwends in, nix wat groot aantal leden al niet doen.



.

Interessant doen?
Hehehe, daar heb ik DBB niet voor nodig.
Maar je moet de dagboeken eens een beetje doorneuzen en eens gaan tellen hoeveel er met HCG werken.
99% zei je?
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik op het moment hcg in mijn kuur, krijg ik nu karma? :D
 
Stelling 1 : je bent sind jaren ON, met afentoe een HCG Kuurtje te hebben gedaan, is het dan nog verstandig om te gaan beginnen ?
Of zou diegene een tijdje off moeten gaan en dan weer opnieuw beginnen maar dan met HCG er naast ?

Bodybuilder 2 : is sind jaren ON, maar de testikals hebben nog steeds de groote van een Walnoot.... ist dat een teken dat de leydig's nog in orde zijn ?

Bodybuilder 3 : Is sind jaren ON en doordat de naturale waardes k*t zijn, word er tot levensende HRT gedaan ...
De bodybuilder intereseert het ook niet als de sperma qualiteit afneemnt, omdat hij nooit kinderen wilt krijgen
is het hem toch aantebevelen, en waarom ?
 
Moeten we 1 kiezen die we willen zijn???
 
Interessant doen?
Hehehe, daar heb ik DBB niet voor nodig.
Maar je moet de dagboeken eens een beetje doorneuzen en eens gaan tellen hoeveel er met HCG werken.
99% zei je?

Kerel....mischien moet je ff terug op aarde komen...DBB is niet wereldwijd een algemeen goed onder BBers.

Er zijn nl BBers...die ja ...schrik niet snuff.....helemaal niet op DBB zitten,...toch niet geschrokken kerel?

ik denk dat 40-50% van de gasten die ik ken niet eens op forums rondhangen.

Maar goed,zoveel mensen zoveel keuzes....eigenlijk moet ieder dat voor zich bepalen,als de een op HCG nakuur gaat,de andere tijdenns,de andere op AI de andere op power,weer eentje op blablabla....eigenlijk volstrekt niet boeiend,als ik het eens nuchter bekijk.
 
Verder gebruikt 99% vd leden hcg

Weet niet of je het zelf door hebt, maar je hebt het dus over leden, 99% van de leden!
Dus laat die 40/50% die niet op forums vertoeven er even buiten hey.
Dacht je nu werkelijk dat ik alleen bij DBB lid ben?
Hahahahaha, grapjas.
Enne, had jou topic over de powerPCT al gelezen, ik volgde het namelijk, Martinnnetje.;)
 
Is er ooit grootschalig (!) onderzoek geweest naar de gevolgen op de lange termijn wanneer je je leydig-cellen zo af en toe eens laat slapen?

Jij beweert nu wel steeds dat je er op den duur problemen mee gaat krijgen maar volgens mij is dit puur gebaseerd op theorie en niet op feiten uit een (nogmaals) grootschalig onderzoek waaraan niet 1, niet 10 maar wel 100 personen hebben deelgenomen.

Het grootschalig onderzoek lijkt mij een beetje zot, vind je zelf niet?
Denk eens na, je moet dan 100 personen vinden die bereid zijn om permanente hypogonadisme te willen hebben.
Weet niet of zulke onderzoeken er zijn, maar ik heb wel iets anders.

[Case of androgenic anabolic steroid abuse caused hypogonadotropic hypogonadism]
[Article in Japanese]

Takayanagi A, Kobayashi K, Hashimoto K, Kato R, Masumori N, Itoh N, Tsukamoto T.

Departments of Urology, Sapporo Medical University School of Medicine, Sapporo, Japan.

Abstract
A 32-year-old man complained about a reduction of testicular volume and loss of libido. He had been abusing androgenic anabolic steroids (AAS) for 7 years. Genital examination revealed that both testicular volumes were reduced to 13 ml. Endocrinological investigations showed luteinizing hormone, follicle-stimulating hormone and total testosterone (Total T) levels to be low. The level of free testosterone (Free T) was documented to be high. Later, coïtus hormone-binding globulin (SHBG) and calculated bioavailable testosterone (cBAT) levels were found to be low. Based on these features, we diagnosed his condition as hypogonadotrophic hypogonadism caused by AAS abuse. We first forbade him to use AAS, but the symptoms and endocrinological features were not improved. Then treatment with injections of human chorionic gonadotropin (hCG) was started. About one month after treatment with hCG started, his symptoms and endocrinological features were not improved. It is well known that AAS abuse induces hypogonadotrophic hypogonadism. It is also reported that normal hormonal function usually recovers after AAS are discontinued, but sometimes the condition is not reversible. In such cases, we should carefully observe the endocrinological features of the patient, and whether the early treatment with hCG injection leads to early recovery of testicular function. It was useful to examine cBAT in this case to understand his endocrinological condition. There are many severe side effects of abusing AAS and thus education about the severe side effects of AAS abuse is necessary.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/...nel.Pubmed_DefaultReportPanel.Pubmed_RVDocSum
 
Dan zal je vast veel cybervrienden hebben!?
Hahahahaha, mafkees.

Mafkees?
Had je vader kunnen zijn jochie...
En wat doet een 61 kilo wegend kereltje nu in hemelsnaam in de AS-sectie?
Ga jij gauw eerst eens wat eten.;)
 
Kerel....mischien moet je ff terug op aarde komen...DBB is niet wereldwijd een algemeen goed onder BBers.

Er zijn nl BBers...die ja ...schrik niet snuff.....helemaal niet op DBB zitten,...toch niet geschrokken kerel?

ik denk dat 40-50% van de gasten die ik ken niet eens op forums rondhangen.

Sterker nog, ik zit alleen op DBB vanwege kriel en seeker en twee martijn's, al die snuffsannetjes kunnen me gestolen worden. HCG in je nakuur, welk protocol te volgen, bla bla, constant on en off gaan is sowieso zwaar onverstandig. Schrijf daar maar eens een interessant artikel over in plaats van dat beetje moeilijk doen over HCG en SERM's. Gratis tip voor de snuffertjes; Taboehormonen door Thierry Hertoghe ISBN nummer : 9002223404





betrapt ;)

zat idd mee te lezen. maar dat was meer om de drama die hier allemaal gemaakt word :D

aangezien ik mezelf tot TRT gekuurd heb kun jij mijn kennis over dit onderwerp gerust in twijfel trekken. maar de jongens die ik help met hun kuren die laat ik altijd de volgende pct doen waar ze eigenlijk altijd goed van herstellen:

dag 1-10 hcg 250iu
dag 1-14 aromasin 20mg
dag 1-30 nolva 20mg

het gaat dan wel om kuren met een normale lengte van max 16 weken. bij langere kuren lijkt mij het wel verstandig om tijdens al wat hcg mee te laten lopen.


John, zo zitten er meer op TRT incl. ikzelf, post svp wat bloedwerk op highdose en trt doseringen in de geavanceerde sectie. Lijkt me interessant.
 
Laatst bewerkt:
Laat die mongool toch lullen Lean,gast is echt een aanfluiting,die alleen zijn eigen interesante theorieen wilt horen....zo ja joh heb je zoveel cyber vrienden?

Er is geen goed garen met je te spinnen,kerel....aanames,theorieen,iedereen is gek...behalve jij,...daar zijn we wel achter kerel.

Zegt meer iets over jouw benk bang. Suc6 met je 8 moorkoppen en je litertje of 6 ijs etc op je junk dagen....ja mag toch wel wat....pffff hahahahaha

Oh ja nog geen enkele onderbouwing gezien dat HCG en serms niet samen gaan, Kan niet wachten op de volgende 4 pagina's copy paste van je.

Eigenlijk gaat dit topic alleen mar over open deuren.
Hypogonadisme....door AS....duuuuh dat feit kennen we al,iedere keer dat roepen is ook reperterend refrein.
En zelfs als je 500iu pw HCG zet is het geen garantie.......dus...duuuuh
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven