XXL Nutrition

3 maanden ant trainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

r64king

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
30 apr 2008
Berichten
64
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
85kg
Vetpercentage
13%
ik trian nu 3 maanden en wil graag jullie meninge horen over verbeter punten.
weeg 68 kg
190 cm




dus kom maar met commentaar of complimenten:)

IMAGE_017.jpg


IMAGE_018.jpg
 
Hoeveel woog je voordat je begon?
Wat eet je op een dag?
Wat is je doel?
Hoe ziet je trainingschema eruit?

Over de fotos: Je bent nog erg licht voor je lengte dus het stelt nog niet zoveel voor. Maar misschien ben je toch vooruitgegaan sinds dat je begonnen bent, dus dan zijn de fotos wel positief!
 
3 maanden ant trainen"?
 
ik woog 65 kg ik eet vooral veel kwark en train 4 dagen in de week
maandag rug en biceps en schouders
dinsdag borst en triceps en nek
woensdag rug biceps en buik
vrijdag borst triceps en benen

eet wel gezond maar pak soms supplementen maar weet niet zeker welke ik nou beste kan pakken ;)

---------- Toegevoegd om 14:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:19 ----------

3 maanden ant trainen"?
ja train pas 3 maanden
 
ik woog 65 kg ik eet vooral veel kwark en train 4 dagen in de week
maandag rug en biceps en schouders
dinsdag borst en triceps en nek
woensdag rug biceps en buik
vrijdag borst triceps en benen

eet wel gezond maar pak soms supplementen maar weet niet zeker welke ik nou beste kan pakken ;)

---------- Toegevoegd om 14:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:19 ----------


ja train pas 3 maanden

Tip 1: verander je trainingschema. Dit is gewoon ronduit k*t. ZOEK ZELF naar hoe een goed trainingschema eruitziet. http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/

tip2: ik denk dat je veel te weinig eet. Een opmerking als "ik eet veel kwark" betekent meestal weinig goeds voor wat mensen werkelijk eten. Echt vriend, eten, eten en nog eens eten. Je bent nog veel te mager.
Als je dalijk zegt "ik eet al veel" of "ik krijg niet meer naar binnen" dan heb je het in beide gevallen mis. Veel meer eten

tip 3: Bespaar jezelf geld en koop nog GEEN supplementen. Je bent nog een absolute beginneling dus je hebt GEEN supplementen nodig. Eten, eten en nog eens eten. Als je nu eerst eens een half jaartje goed aan de weg gaat timmeren dan kan je eens gaan zoeken over welke supplementen hun geld nou wel of niet waard zijn...
 
Je bent goed op weg, opzich lijk je zwaarder op de foto's dan je stats doen vermoeden. Maar je trainingsschema slaat echt nergens op. En veel kwark is niet het belangrijkste. Eiwitten zijn wel belangrijk, maar je moet om aan te komen vooral veel koolhydraat vreten. Brinta in de morgen, flink wat pasta, volkoren brood. Post anders eens wat je eet op een dag.
 
Je bent goed op weg, opzich lijk je zwaarder op de foto's dan je stats doen vermoeden. Maar je trainingsschema slaat echt nergens op. En veel kwark is niet het belangrijkste. Eiwitten zijn wel belangrijk, maar je moet om aan te komen vooral veel koolhydraat vreten. Brinta in de morgen, flink wat pasta, volkoren brood. Post anders eens wat je eet op een dag.


sochtends eet ik brinta
da tussende middag 3 boterhammen
asl ik dan thuis km eet ik nasi.
dan avond eten elke keer verschillend en als toetje 250 gram kwark
dan savonds vor het slapen weer kwark of brinta
 
sochtends eet ik brinta
da tussende middag 3 boterhammen
asl ik dan thuis km eet ik nasi.
dan avond eten elke keer verschillend en als toetje 250 gram kwark
dan savonds vor het slapen weer kwark of brinta

Ja dat is geen voedingsschemakerel. Logisch dat je zo weinig weegt

1)Hoeveel brinta smorgens? Maak er 100gram brinta + melk + stuk fruit

2)tussen de middag (dus in feite bedoel ik hier van ~11.00 -16.00 mee):
Het beste is dat je het in 3 eetmomenten/maaltijden verdeelt. Per maaltijd zeker 3 boterhammen DIK met vlees of pindakaas belegd.
Liefst vervang je het brood door rijst+kip of pasta+tonijn oid!

bij het avondeten ~200gram vlees/vis/kip is een goeie richtlijn

Na het avondeten nog eens 50gram noten (ongezouten eten)
en iedere avond 500gram MAGERE kwark (dus niet van die zoete rommel. Zoek kwark met <5gram koolhydraten en >9gram eiwit per 100gram)
 
Wat er al gezegd word; meer eten en een normaal train schema maken.

Geen prog. te zien op deze manier. Succes.
 
Hoe wil je eigenlijk progressie zien na 3 maanden trainen, post foto's over een jaar.
 
1. Post eerst eens een nieuw schema nadat je je heb verdiept in de sticky's :)
2. Stel een degelijk voedingsschema samen
3. Tip voor de onderste foto, druk je schouderbladen niet tegen elkaar
4. Heb je ook een benenfoto?
 
ik kan hier niks van zeggen, het stelt nog niet echt veel voor.
Post even overnieuw over 3 maanden.
No offence hoor
 
Laatst bewerkt:
als je borst, triceps en benen op een dag doet. dan ben je of heel lang bezig of je doet te weinig oef. hoe ziet je training er dan uit? hoeveel oef. voor de benen?
 
meer eten zoals al gezegt, ik weeg zo'n beetje hetzelfde als jij, en ben net zo lang en ik eet minstens 2 keer zo veel.

ontbijt: 3 boterhammen + whey als aanvulling
11:00- 2 boterhammen
13:00: 4 boterhammen
15:00: schaaltje nootjes
17:30: avond eten
20:00 moment nog niks, ik zoek nog iets wat ik hier kan doen
22:00: 500gr kwark + appel.

suc6 verder
 
Whooot, 190cm en 65-68kg. Damn hoe kom het dat je ondervoed ben/was?
 
Whooot, 190cm en 65-68kg. Damn hoe kom het dat je ondervoed ben/was?
snel gegroeit, dan kan je lichaam het niet bijhouden om ook nog goed aan te komen in verhouding.
Heb er zelf ook last van
 
ja gewoon in 2 jaar ruim 30 cm gegroeid ;) en ben heel me leven al ondervoed dusja ken er niks aand oen heb gewoon 0.0 vet op me lichaam ;)
 
0.0 my ass !
 
meer eten flapdrol

+1

Gewoon vreten, zo moeilijk is het toch niet ???

Voor de rest ben ik wel benieuwd hoe TS er over een jaartje bij staat. Hier kunnen we nog niet zo heel veel mee.
Dat je gigantisch veel moet gaan eten om een goede basis te krijgen lijkt me nu wel duidelijk ;) Als je dan eenmaal wat zwaarder bent kan je pas echt lekker gaan knallen!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven