MuscleMeat

Enquête Stem voor het beste artikel van de maand - oktober 2010 (1 bezoeker)

Enquête Stem voor het beste artikel van de maand - oktober 2010


  • Totaal stemmers
    47

Bezoekers in dit topic

Philosopher vond ik het beste artikel hebben, overigens vond ik die van Ace ook goed.
 
Dit vind ik toch een van de beste dingen van dbb, hier heb je teminste iets aan!

Ik zou zeggen ga zo door! Zal eens even kijken wat jullie allemaal hebben geschreven.
 
Dit vind ik toch een van de beste dingen van dbb, hier heb je teminste iets aan!

Ik zou zeggen ga zo door! Zal eens even kijken wat jullie allemaal hebben geschreven.

Doe deze maand gewoon mee, schrijf een leuk artikeltje. :)
 
Het is aardig spannend geworden hier zie ik al wel.. veel stemmen na 1 dag
 
Ik ga volgende maand waarschijnlijk ook eens een poging doen, niet alleen leren anderen mensen er iets van, ook zelf leer je veel tijdens het opzoeken. Ook kijk je kritisch naar je eigen ervaringen:)
 
Ik ga volgende maand waarschijnlijk ook eens een poging doen, niet alleen leren anderen mensen er iets van, ook zelf leer je veel tijdens het opzoeken. Ook kijk je kritisch naar je eigen ervaringen:)

Het gaat nog lopen zeg!

Super man!:thumbs:
 
Hoe kan die philosofer al 10 stemmen hebben? Afgeraffeld stukje, waarbij in het begin commentaar geleverd word over niet vermelde bronnen van een andere inzender:rolleyes:

ace1990 heeft imo een zeer net stukje geschreven met duidelijke links en bronvermeldingen.
 
Laatst bewerkt:
hehehe vriendjespolitiek!!!
 
:ohet begint nu wel echt beschamend te worden:tanden:
 
Back
Naar boven